Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Gezonde snack of...?
  Gezonde snack of...?
 Dus ben ongeveer een kilo afgevallen in een week. Denk dat het wel een aantal jaren terug is dat ik nog 63kg woog
 Dus ben ongeveer een kilo afgevallen in een week. Denk dat het wel een aantal jaren terug is dat ik nog 63kg woog 
 maar goed, morgen maar weer rustig aan doen dan
 maar goed, morgen maar weer rustig aan doen dan  Als ik volgende week vrijdag ochtend 62.8 oid weeg ben ik helemaal blij.
 Als ik volgende week vrijdag ochtend 62.8 oid weeg ben ik helemaal blij.

eens even kijken komende week.
 eens even kijken komende week. en doe mij ook zo'n vriend
 en doe mij ook zo'n vriend 

.
.                                                         
 ik heb allerlei kostuums, waaronder een victoriaanse jurk  (is nog niet af). Maar daar hoort een korset bij. En ik zit bij historisch showteam Langenort, vandaar de kostuums.
 ik heb allerlei kostuums, waaronder een victoriaanse jurk  (is nog niet af). Maar daar hoort een korset bij. En ik zit bij historisch showteam Langenort, vandaar de kostuums. ik wil ook zo graag leren paaldansen!
 ik wil ook zo graag leren paaldansen!                                                         

Kirrr schreef:Vanochtend de eerste keer yoghurt getest rechtstreeks van de boerderij.
Super lekker!
Vanmiddag home made tonijnsalade.
Doe ik iets fout of vindt my fitnesspall dat je geen kcal verbruikt met KT?
Ik gisteren al mijn oefeningen ingeven, maar tevergeefs.
Proficiat Ingrid!

Marrie_L schreef:Wat zijn goede buikspieroefeningen? Planken ben ik al een tijdje aan het doen, maar dat is gewoon niet dé oefening voor mij en mijn motivatie neemt behoorlijk af, daarom wil ik die veranderen in een ander. Suggesties?
 Zie 30 days Ab Challenge app (voor Android iig)
 Zie 30 days Ab Challenge app (voor Android iig)

Lins_Vetra schreef:Hartstikke goed Ingrid! Vind je het leuk?
 moet mezelf zo wel naar de sportschool slepen want vandaag hele dag training gehad dus nu helemaal gesloopt en op maandag is het circuit extra zwaar
 moet mezelf zo wel naar de sportschool slepen want vandaag hele dag training gehad dus nu helemaal gesloopt en op maandag is het circuit extra zwaar 

Is er een manier om die makkelijker te maken in het begin behalve je handen onder je kont?
 Is er een manier om die makkelijker te maken in het begin behalve je handen onder je kont?