Fitness Beginners gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 22:13

Goed bezig elmira, en gianti WOH! Das veeeeel!

Mijn WOD was too much voor mijn knie, flink teruggescaled uiteindelijk en door gesprek met trainer net niet gehaald (moest nog 2 sprintjes).
Uiteindelijk best wel tevreden met mezelf, maar zou willen dat die knie sneller onder controle komt.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 22:14

Had hier 3 maanden geleden ook njet van kunnen dromen... Toen had ik zo veel struggles met alleen stang al :')

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 22:15

Jij gaat ook echt heel hard hoor!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 22:40

Hihi dank je :o

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 22:53

Lekker bezig Gianti! Topper! Ik verwacht wel wat meer instagram-sportkiekjes hoor ;-)

Super goed elmira :D :D

Inmiddels sportoutfit nummer 2 op de foto gezet :') (die PUMA broek was nummer 1). Probleem is alleen dat wij maar één spiegel in huis hebben en dat is die in de badkamer, en om daar bij te kunnen moest ik op de badrand staan dus het is een heule charmante foto :D :D

De linker heb ik gemaakt in de sportschool, de middelste en rechts dus op de badrand in de badkamer :') Kleding is van nike, mijn favoriete sportmerk :D

Afbeelding

Ik ga vrijdag nieuwe shakes kopen. Vandaag maar even uit de machines op de sportschool een shake en een proteinereep gehaald, gewoon om te proberen. WAT ZIJN DIE DINGEN VIESSSSSSSS!!! niet normaal! Ik houd het maar lekker bij mijn eigen shakes.. die smaken een stuk beter. bah bah bah! Dit was zo'n kant en klare shake van het merk 'my protein', in vanillesmaal. en de reep was van Barrita Proteica Nutri Sport, in bananensmaak. Bleghhhhhhhhhhh nooit meer!

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 23:07

Ohja ik heb nog een snack-tip! Rijstwafel met pindakaas en banaan in plakjes erop. Echt super lekker, eiwitjes in de pindakaas en gezond(er) dan andere vette hap! :D :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 23:23

mooi figuur heb jij toch zeg!!! en wat een leuke shirt!!

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 10:56

Thnx meiden!

Respect Gianti! 50 kg? Ik ben al blij als ik 15/20 kg kan squatten :oo

Emita, leuk shirt en mooi figuur hoor. Ik houd ook van de kleding van Nike. Ik heb nu een broek van Reebok en die zit lang niet zo lekker.

Secricible, doe maar rustig aan met je knie hoor. Het komt vanzelf wel weer goed zolang je niet overbelast :)

Vandaag even een rustdagje.Mijn benen zijn moe merk ik.
Nog mensen die gaan sporten vandaag?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 11:01

Dank je :o :o

Ik ga vandaag paaldansen :D heb weer les :D

Daarna thuis nog even MN ballet inspired workout.. MN voeten en houding en techniek moet weer beter worden :')
Laatst bijgewerkt door Gianti op 18-02-15 11:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 11:03

You go girl! *\o/* :)

Myrna_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 11:04

Ik ga alleen thuis wat buikspieroefeningen doen, in de rest van mijn lichaam heb ik namelijk enorme spierpijn :')

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 11:16

Lekker bezig weer Gianti! :D
Ik hoop binnenkort mijn techniek echt goed te hebben zodat ik ook aan de gewichten kan met squatten. Ik doe nu 25 voor het oefenen. Maar ik heb dan echt geen moeite met de reps dus ik wil wel graag mijn grenzen op gaan zoeken zodra het kan!

Gister mijn bench press maximum verhoogd naar 35kg! De laatste rep was echt bijna onmogelijk maar ik heb het afgemaakt! Ik merk bij de apparaten e.d. ook dat ik elke week wel weer 5kg of meer omhoog ga, dus ik heb een echte beginnersspurt denk ik.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 11:36

Dank je wel :o :o
Denk er steeds meer over om een blog te beginnen over fitness..

Ooeh Nice 35 kg bench press :oo heb nog steeds een angst voor bench press :o hoeveel sets/reps doe jij?

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 11:44

Bench press geeft echt voldoening! Ik bouw nu steeds mijn setjes op. Dus ik doe eerst 10 reps met bijvoorbeeld 20 kg, dan 8 met 30, dan 6 met 35.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 11:49

Wat een kilo's zeg! Ik werk alleen nog op de apparaten en niet met de losse gewichten.

Vandaag rustdag voor mij zo gaan werken tot vanavond laat

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 18:21

Ik doe het allebei! Er zijn bepaalde spiergroepen die ik op de apparaten train, en bijvoorbeeld mijn borstspieren train ik zowel met bankdrukken als op de apparaten. Het vult elkaar goed aan. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 19:56

Omg 50 kg gianti :oo

En emita wat heb jij een mooi figuur zeg!!

Vanochtend voor school nog een uurtje wezen sporten :))

Myrna_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 21:36

Ik kom er trouwens helemaal op terug van dat ik zei dat ik dacht dat groepslessen niet echt voor vooruitgang zorgde, mannn kan niet meer normaal lopen na gister.
Maandag pak ik een lesje abs attack mee, ben heel benieuwd.

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 21:50

:= :=

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 21:59

Hihi thx Dominique

Hahaha zo hoort het myrna :P

Paaldansles niveau lager geprobeerd.. Maar dit was echt te makkelijk :P ach ja heb wel leuke dingen gedaan op spinning pols.. Ging echt onwijs goed :D maar ja volgende keer weer beginners 2

En complimentjes gehad over MN blokjes op MN buik :o :o

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 23:06

Myrna_Kyra hahaha dat gevoel ken ik! :P Het is sowieso wel effectief :)

Gianti haha ik wil ook blokjes! Echt gaaf dat je ook nog paaldansen doet :)

Ik denk dat ik mijn kuit heb overbelast. Had er al last van maar dacht, ach die groepslessen kan ik nog wel even mee doen.. Ik kon niet meer springen :') jumping jacks gingen echt niet. De 'gewone' oefeningen gingen wel (squats enzo, en buikspieren) maar alle oefeningen waarbij je je kuit gebruikt gingen niet. En nu kan ik niet meer lopen met m'n rechterbeen :P

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 23:12

Weer terug van bodyshape. Eigenlijk is de groep te groot (of de zaal te klein). Dat is wel irritant.

Blokjes vind ik niet mooi, maar voorlopig baal ik enorm van mn buik, dus ben toch jaloers hahaha

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 09:57

Ik ben allang blij dat die eeuwige vettumor nu eindelijk van mijn onderbuik aan het verdwijnen is. *\o/*
Daarna zien we wel weer! Vanavond weer lekker fitnessen. Ik heb wel spierpijn van dinsdag, poeh. Hopelijk kan ik daar een beetje doorheen breken als ik opgewarmd ben.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 10:04

Bluh ik kom de laatste dagen weer aan :( Sportschool beetje verslonst laatste tijd, maar dacht dat ik wel genoeg beweging uit andere dingen haalde. En eten was blijkbaar niet zo gezond :=

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 10:08

mijn gewicht rommelt ook. Nou is het altijd wel moeizaam geweest, op basis van 1600kcal en 5-7 dagen sporten viel ik moeizaam 0,5kg per week af. Je zou denken dat dat dan wel harder zou moeten kunnen gaan...
Merk nu ik terug ben gegaan in frequentie met sporten (2-3x, maar dan wel crossfit en hardlopen, dus hogere intensiteit en langer bezig) dat ik niet meer afval, ondanks dat ik nog steeds maar 1600kcal eet. En zover ik bewust ben eet ik niet meer als dat ik opschrijf.
Heb al bedacht straks even met de dokter te overleggen, moet toch nog medicijnen ophalen. Even bloedje laten prikken op vitamines en schildklier :)