Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 16:46

Nyx taupe is ook heel vaak uitverkocht

Die bb van catrice is er idd uit, ik heb m ook voor de dagen dat m'n huid drama is want dekken doet ie heel goed. Helaas niet meer te krijgen :(

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 16:59

Bedankt nog! :j Ik heb van iemand anders ook nog een pb krijgen met heel veel info, dus ik denk dat het wel gaat lukken :)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 17:09

Oeh die kortingscode kwam even goed uit _O-
Heb gelijk mac prolongwear foundation besteld, ben benieuwd :D

Heb ik eindelijk weer een kleur die wel bij mn nek past _O-

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 17:15

Haha ik heb echt exact hetzelde als jij! Double wear en nu aan de pro longwear :-)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 17:25

Bedankt voor de code, had ook weer nieuwe foundation nodig en korting op MAC is zeldzaam :))

Dus de Studio Sculpt foundation in NC15 :) en een kortingsbon voor de Anastasia Brow Treatment zag ik!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 17:26

Ik heb eindelijk maar eens een keert Soft & Gentle besteld :+
Die foundation wil ik ook nog... maar wil dan wel ff naar een counter, om ff advies te vragen of de kleur :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-14 17:36

Nu is het verleidelijk om een oogschaduw te bestellen :Y)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 17:51

:)) Ik zal ook al te kijken. Twijfel nog steeds tussen S&G en Cheeky Bronze, die kun je ook nog wat meer als een blush gebruiken. Of heel licht aangebracht als highlighter.. Twijfel, twijfel :+
Sin en Rebel zijn momenteel niet leverbaar :\ Wat was de geldigheid van die kortingscode?

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 17:55

Ik laat me weer meeslepen door jullie.... Wat zal ik eens bestellen. Soft &gentle roept me

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-14 17:56

_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 17:57

Als ik meer dan 30 cent op mijn rekening had, had ik ook absoluut met jullie mee gedaan _O- :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 17:59

S&G riep mij al een maand :=

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 18:04

S&G roept me al 3 maanden maar die nieuwe verpakking staat me nogsteeds tegen _O-

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 18:09

:')
Ik sta nog steeds in de min op mijn rekening O;) Maar dat is al een paar jaar zo :+ Dus tja :))

S&G staat ook al lang op de wl, maar ik draag niet zo vaak een highlighter dus dan denk ik, waarom wil ik hem? :D Maar ja, het is ook wel weer erg mooi! Maar dan dus weer de twijfel tussen S&G en CB..

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 18:10

Op moment roept niks mij. Ja mijn spaarrekening. Dus ik koop deze ronde niks!
Alleen wat echt nodig is, dus vervangend. Maar geen nieuwenkleurtjes en dergelijke komende tijd. Eerst even wat geld opzij zetten.

Heb ook weinig op wishlist staan op moment, dus doe mooi even rustig aan. Kan later wel weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 18:13

Ja, ik sta ook rood O:) Ben gewoon echt 30 cent verwijderd van mijn minimum. Volgende week onverwachts mee op studiereis naar Hamburg en toen was mijn geld weer pleite :+ Moet nog maar even uit gaan zien te zoeken hoe ik daar ga eten en bier drinken :=

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 18:15

Djilna schreef:
Ik sta nog steeds in de min op mijn rekening O;) Maar dat is al een paar jaar zo :+ Dus tja :))

S&G staat ook al lang op de wl, maar ik draag niet zo vaak een highlighter dus dan denk ik, waarom wil ik hem? :D Maar ja, het is ook wel weer erg mooi! Maar dan dus weer de twijfel tussen S&G en CB..

Ik draag pas een highlighter sinds ik mn sleekpalletje heb. En die heb ik nu elke dag op :-)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 18:18

Emmaa_ schreef:
Ja, ik sta ook rood O:) Ben gewoon echt 30 cent verwijderd van mijn minimum. Volgende week onverwachts mee op studiereis naar Hamburg en toen was mijn geld weer pleite :+ Moet nog maar even uit gaan zien te zoeken hoe ik daar ga eten en bier drinken :=

:') Ook dat ken ik :=
Wel leuk zo'n reis!!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 18:32

ssssuus schreef:
Djilna schreef:

Ik draag pas een highlighter sinds ik mn sleekpalletje heb. En die heb ik nu elke dag op :-)

Heb je misschien een foto waarbij je dit palet hebt gebruikt? Ben wel benieuwd! :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 18:47

Wel gaaf hoor Hamburg!

Ik doe ook niet mee, nog minder dan een maand voor Amerika dus mag echt niets meer van mezelf :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 18:52

Ik ben nog nooit in Hamburg geweest dus ik ben heel benieuwd :D Ga even lekker doorwerken zodat ik straks heel erg veel geld kan uitgeven daar :') Vast wel een Sephora in Hamburg toch? O:)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 19:04

Omg over sephora's gesproken.. toen ik vorige week naar disney ging kwamen we heel dicht bij disney langs 1 of ander armoedig uitzient mini winkelcentrumpje.. en rara welke winkel zat daar; sephora.
LIKE WAAROM ZIT DAAR EEN SEPHORA IN ZO'N ZIELIG IETS IN DE MIDDLE OF NOWHERE EN NERGENS 1 IN NL?!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 19:06

Hamburg. Ben er een keer geweest. Zou 2 weken project doen daar voor studie, ben na een dag kotsend en met koorts weer naar huis gegaan. Nooit meer positief over Hamburg gedacht :P
Maar het moet er alsnog wel mooi zijn.

Ik druk aan sparen, zodat mocht het nodig zijn (hopelijk niet) ik volgend jaar mijn studie en eigen onderhoud kan betalen. Dus doelstelling is minstens paar duizend euro op spaarrekening. Was goed op weg, tot onverwacht nieuwe auto moest komen :(

Is nog genoeg wat ik wil, kan nog makkelijk honderden euro's uitgeven, maar hou het komende tijd alleen bij de dingen die echt nodig zijn.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 19:09

Ja ik ga ook minder kopen :)) Wil verder met sparen voor een wereldreis :))
Dus alleen nog dingen die echt nodig zijn, maar foundation was daar wel echt 1 van want mn EL is echt te donker :+

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 19:16

Had van de week hetzelfde Navatu, nieuwe foundation en concealer was echt nodig, was te donker. Maar dingen als blush, lipstick, oogschaduw, waarmee ik normaal ook helemaal los kan gaan met shoppen, is echt niet nodig. Heb daarvan nog genoeg om paar jaar vooruit te kunnen als moet :P