Bikinilijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe scheer jij je bikinilijn?

Een streepje
162 (16%)
Ik scheer alles
712 (70%)
Ik laat het gewoon groeien
60 (5%)
Anders
69 (6%)

Totaal aantal stemmen: 1003

_CS_

Re: Bikinilijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 22:09

Ok, heb nu ook zo'n klein epilatortje erbij.
Zojuist onderaan gedaan (zijkant deed ik al met de gewone), en dacht ach, ga eens kijken hoever ik kom bij de lippen.
Echter, de onderkant wil best, maar naast de clitoris zeg maar en de venusheuvel, doen echt teveel pijn.

Zit je dan met je half geepileerde doos -O-

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 00:21

Same here, vandaag en gisteren alles gedaan, maar de randjes lukken niet := Helaas pindakaas, morgen op vakantie!

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 00:28

Ik ben vanavond voor mijn eerste brazwax geweest, en de pijn viel reuze mee. Lekker is anders maar het was goed uit te houden. Maar een paar kleine plekjes gehad die echt pijnlijk waren.
Ook gelijk mijn oksels laten doen. Ook dat viel reuze mee qua pijn.

Heerlijk glad en zacht huidje nu.

Volgende keer ook mijn benen erbij.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 07:10

Nou gister ook mijn oksels en bikinilijn gedaan maar dat vond ik ontzettend meevallen, ook weer mijn benen gedaan maar daar blijf ik door de grond gaan.

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:10

Zusjacobs, bij mij was het ook zo, voelt zo gek :+

De haartjes 'down there' mochten toch tussen de 3mm en de halve centimeter liggen als ik me niet vergis? Om ze goed te harsen/waxen bedoel ik dan.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:29

Even een update over de lumea, ben mega tevreden!!! Moet vandaag voor de 4e keer behandelen (elke 2 weken) en de haartjes onder mijn navel (best dikke zwarte haren) zijn al helemaal weg. Oksels zijn nagenoeg haarloos en ook bij de bikinilijn is al duidelijk verschil te zien; echt al kale plekken
Benen ga ik vanaf nu ook meepakken, ben benieuwd!

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:43

Gefeliciteerd Liselot!
Ik heb een Silk'n Glide maar merk daar nog eigenlijk niks van! Ze geven wel het advies om om de 4 weken te flitsen, maar ik denk dat ik sommige plekken ook zeker al 4x heb gedaan zonder enkel resultaat.. Scheer jij het tussendoor wel? En flits je op de kale huid of als je haartjes hebt?

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:53

Tnx! 29 alweer hahaha

Ja ik scheer gewoon tussendoor. In de handleiding staat ook dat je moet scheren en dan direct daarna flitsen. Dus zonder deo of iets anders op je huid. Ook staat er in dat je het zeker in het begin om de 2 weken moet herhalen. Dus daar hou ik me aan en het is ook echt zichtbaar, heb onder mijn oksel misschien nog 10 haartjes zitten en het duurt ook veel langer voordat die doorkomen. Eerder moest ik echt elke dag scheren, snelle haargroei, lichte huid en zwarte stoppels. Maar kan nu zeker een dag of 4 zonder te scheren en dan blijft er ook al heel veel kaal :)

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 14:00

Liselot gefeliciteerd!

Hier ook lumea 3e sessie erop zitten voor de oksels en het lijkt inderdaad of de haren minder worden.

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 14:57

Hahaha kaatje jouw onderschrift in combinatie met dit topic :=

_CS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:17

Haha eline!
Gefeliciteerd liselot.

Dat lichtflitsen is toch de bedoeling dat het op den duur helemaal verdwijnt?

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:31

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:38

bikini lijn? bikini lijn? welke bikini lijn?
alles eraf hier, lekker fris en heel ouderwets een scheermesje (wel met verende kop) en scheerschuim..
even alles goed strak trekken naar achter scheermesje erlangs.. dan alles naar links, mesje erlang.. hup nog even naar rechts, mesje er langs..

en nu ben ik helaas gezegend met stug en veel haar plus nog eens donker ook, dus bij weg moet ook alles weg en spiegelglad.. heb niet meer dan 10 minuutjes nodig eens in de twee dagen als ik het bijhoud en geen centje pijn, zonder dure apparaten :)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 21:39

Ik ben echt epileer-fan. Heb me voor mijn 3 weekse vakantie een glad vel aangemeten en oksels zijn nog steeds glad, net als mijn liezen. Benen 1x geschoren

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 22:54

Vandaag de Philips wet&dry getest..
Benen gaan wel
Oksels doen weinig pijn
Maar.. Down under is echt een hell!
Hoe ik t daar ooit haarvrij ga krijgen is echt een uitdaging....

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 22:55

Mij bikinilijn valt na een paar keer hartstikke mee, de eerste keer is het ergst.
Ik ben vanmorgen begonnen aan mijn benen. Viel best mee maar alsnog niet echt prettig. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 23:49

Ik heb vandaag weer benen, bikinilijn, oksels en onder de navel gedaan. Ik sta er weer strak bij :D Ik wil ooit ook armen doen, maar dat durf ik nog niet.

Eerste keer is het rottigst inderdaad, als je het daarna bijhoudt valt het heel erg mee :)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 00:19

Ik vind benen het pijnlijkst, zowel met waxen als epileren. Heb m'n oksels nog niet gedaan dus wie weet is dat nog wel pijnlijker. Ik ben wel echt super blij met het resultaat van epileren, dat wordt dus nooit meer scheren *D

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 07:53

Kayleigh_ schreef:
Ik heb vandaag weer benen, bikinilijn, oksels en onder de navel gedaan. Ik sta er weer strak bij :D Ik wil ooit ook armen doen, maar dat durf ik nog niet.

Eerste keer is het rottigst inderdaad, als je het daarna bijhoudt valt het heel erg mee :)

Doet dat stukje onder je navel niet heel erg pijn? Ik durf niet :')

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 09:57

Bikinilijn ziet er hier ook nog steeds haarloos uit na waxen *\o/* deed pijn maar het resultaat mag er zijn, geen jeuk meer ook, want daar kwam ik altijd gek van.
Een van de dagen ga ik down under toch ook maar eens proberen waxen :=
En die epileer dingen werken blijkbaar goed dus... Ga er toch overnadenken ook een setje te kopen, dan kan ik gemakkelijker oksels doen etc

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 10:49

Stukje onder navel vind ik het minst pijnlijk :D

Oksels doen wel echt pijn. Na de eerste keer epileren daar zat ten eerste heel dat machientje vol met bloed en ik heb zeker 4 dagen gelopen alsof ik een kapstok in m'n t-shirt had laten zitten. M'n oksels waren ook bont en blauw :')
Het is wel super lang glad. Heb het pas zaterdag opnieuw gedaan (toen was het denk ik drie of vier weken geleden) en toen waren het natuurlijk een stuk minder haren. Zaterdag zelf was het gevoelig, maar daarna pijnvrij.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 10:51

Oksels doen hier eigenlijk geen pijn meer, venusheuvel en benen ook niet.. Maar ik moet nog steeds een stukje daar beneden :+ En ik durf niet :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 10:53

Ik heb ook een groot deel van de venusheuvel gedaan en dat doet idd geen pijn meer als ik het bijhoud, maar durf de rest niet meer te doen := Misschien toch maar eens de tandjes op elkaar en gaan...

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 21:48

maybe dat ik één x laat waxen en dan zelf bijhouden, zou dat veel pijn schelen?

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:20

Pijn denk ik niet, gedoe daarentegen waarschijnlijk wel :Y)