[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lor1_1984

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 10:47

Mijn oorpiercings zijn allemaal op 1.6mm gezet toentertijd, al mijn piercings zelfs.
Helixen en medusa zijn eruit inmiddels, tragus en labret zijn gedownsized naar 0.8mm en 1.0mm.

nijnthju

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 10:59

Mijn tong geneest echt heel goed! Alleen nu zit er aanslag op is dat erg? Ik krijg het er niet af met een tandenborstel..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:01

Niet proberen weg te poetsen,dan word het alleen maar erger. Aanslag op de tong is normaal. Verdwijnt vanzelf.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:30

@loes. Mijn piercer is ook mannelijk, hij zegt het zelf ook van heb er al zoveel gezien het is voor mij gewoon werk.

@yv werd die afgestoten bij jou? Ik heb daar totaal geen last van en in september heb ik hem toch al weer 2 jaar

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:32

Nee hoor, sieraadje was gewoon te zwaar, dus gaatje rekte nogal uit. Ze hadden er een navelpiercing ingehangen, die had ik al snel veranderd voor een veel korter staafje dan veel minder zwaar knopje, maar toen was het kwaad al geschied denk ik. Het was gewoon, plons en weg. Hij viel er gewoon uit :=. Had 'm al een paar keer eerder in bed gevonden hoor, dus het was geen verrassing. Heb 'm denk ik een jaartje of 2 ook gehad in totaal. Tepelpiercing daarentegen heb ik alweer dik 10 jaar en die gaat er echt nooooit uit <3.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:37

Ja das ook weer zo ladyflame. Maar toch zal ik er niet erg ontspannen liggen denk ik. :=

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:42

Ik meld me hier *\o/* Na oorbellen op m'n 9e, een helix op m'n 14e heb ik gisteren toen ik 2 dagen 18 was weer een stuk metaal in mn gezicht laten zetten: een neuspiercing. Ben naar Wim's tattoosjop in Leiden geweest, en het deed zeer. Worth it, want ik ben er echt blij mee!

Hoe hebben jullie je neuspiercings verzorgd? Ik lees overal verschillende dingen: niet aanzitten, wel aanzitten, schoonmaken met water, schoonmaken met zeep enzovoort. Mij is verteld er zeker geen sterilon overheen te smijten, maar 2 x per dag schoon te maken met milde ongeparfumeerde zeep (welke? hoe dan?!)

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:48

Vooral weinig aanzitten, dan krijg je een vetbultje. Ik had blauwe piercing cleaner van de pierxer meegekregen. Maandje mee schoon gemaakt en geen probleem gehad. Ik maakt elke ochtend en avond schoon

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:48

Heb je niet van je piercer te horen gekregen hoe je het moet verzorgen?

De meesten krijgen een flesje unicura zeep mee om het schoon te maken.
Laatst bijgewerkt door _Ekenna op 22-07-14 11:50, in het totaal 1 keer bewerkt

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:50

Misschien rare vraag maar wat vinden mensen zo leuk aan aan intieme piercing?

Ik bedoel, (bijna) niemand ziet ze toch? :o

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:50

lotlot2 schreef:

Maar die ene dus wel. <<)

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:51

Heb een blaadje meegekregen waarop staat wat ik vooral niet moet doen, en dat 2x per dag schoonmaken met milde ongeparfumeerde zeep, maar ik zie gewoon niet voor me hoe :') :o?
M'n helix is geschoten, en daar heb ik eigenlijk niks aan gedaan.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:55

Gewoon je piercing en er om heen schoonmaken met die zeep. Maar gewoon met water kan ook. Wel goed droog maken! :j

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 12:22

Yv dat is wel balen dan...

Loes; ik was ook niet bepaald ontspannen haha maar ben wel blij dat heb gedaan toen.

Lotlot; ik vind het wel erg mooi maar voor mij werd het gevoel ook wel lekkerder. Heb hem ook echt gezet voor mezelf maar ook deels voor mijn vriend. Ik wil die piercing echt niet meer kwijt

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 12:26

lotlot2 schreef:

Ik hou ervan om te shockeren en de gezichten te zien als mn broek uitgaat }:) . Nee hoor, grapje.

Hou niet van dingen die mega in het zicht zitten en ik hou juist wel weer van kleine verrassinkjes <<) . Neem een versiering op mijn lichaam voor mezelf, niet voor een ander. Dus als een ander 'm niet ziet, kan me echt niet boeien. Hij zit er voor mij :).
Qua gevoel werd het wat heftiger, wat echt meer dan ideaal was toen ik vrijgezel was :'), maar toen ik een vaste vent kreeg die me beter leerde kennen werd het echt een rotding die meer pijn deed dan leuk was. Maar dat is voor elk persoon natuurlijk anders.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 12:27

Mag ik hier ook meekletsen? :)
Ik word in oktober 18 en laat dan meteen een neuspiercing zetten! Wacht al op die dag sinds ik 16 ben dus heb er echt ontzettend veel zin in :P

Heb ook niet zo veel met intiempiercings maar tepelpiercings (ook intiem toch?) vind ik meestel wel érg mooi! Maargoed, dat soort piercings neem je volgensmij idd meer voor jezelf dan voor anderen. Die zien het toch niet :')

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 13:15

Je mag m al vanaf je 16e laten zetten zonder toestemming van je ouders geloof ik :)

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 13:50

Is die post naar mij? Zo ja, klopt, weet ik. Mijn ouders waren het er toen echter niet mee eens en zij hebben zoiets van als je 18 bent doe je dat maar :P Heb er nu ook goed over kunnen nadenken dus ben er helemaal klaar voor :D

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 14:31

Ik heb even jullie hulp nodig! Ik heb vorige vrijdag een dermal op mijn borst laten zetten maar heb het gevoel dat hij aan het ingroeien is.. Aan de kant van het langere plaatje zegmaar is hij wat naar binnen aan het zakken, mijn huid is enkel op die plek ook nog rood en op het randje zelfs wat wit. Help?!

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 14:55

Hoi rond mn forward helix die ik nu een paar weekjes heb zit vaak opgedroogd wondvocht, maar verder is hij wel rustig, nu warm en niet gezwollen, dus gewoon goed teken lijkt mij? Erop liggen is wel nog vervelend. Vannacht ben ik dus in mijn slaap perongeluk op dat oor gedraaid en dat voelde ik vanochtend wel even :+

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 15:58

Opgedroogd wondvocht is heel normaal ja. :j

@Wartertje, ik zou me er niet te druk over maken als ie er pas een paar dagen zit.

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 15:59

Thaaanks LoesVDB! Geruststelling is altijd aangenaam :')

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 17:25

Ik ga vaak naar het naaktstrand en daar zie je veel intiempiercings voorbij komen :j ik heb het idee dat deze piercings populair zijn onder de naaktlopers en/of de swingers :))

Wat betreft de tragus en oordopjes: ik heb er een labret in en heb er altijd wel last van, ook al duw ik het achterkantje helemaal tegen de binnenkant van mijn oor aan. Het zit gewoon niet lekker en mijn piercing wordt er wat gevoelig van. Maar zo te lezen ben ik daar de uitzondering in

Ik heb trouwens nog een ongedragen labret te koop (bioplast), mag voor een kleine prijs weg. Voor meer info graag pb! :)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 17:36

Nee hoor Corelli, je bent zeker niet de enige! Ik gaf ook al aan dat mijn piercing gevoelig wordt als er een tijd een oordopje tegenaan drukt. Maar hij gaat niet ontsteken of bloeden o.i.d. en als ik m'n oortjes gewoon een kwartiertje in heb als ik naar stad fiets, is er ook niets aan de hand. Maar na 2 uur schoonmaken met oordopjes in voel ik het wel...

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 17:41

Ja precies dat inderdaad, gevoelig maar verder geen problemen :) En als ik mijn oortjes uit doe is er ook geen probleem meer
Ik heb het alleen al met een half uurtje ongeveer.. Ach, heb het er voor over :)