Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:bigone schreef:Repelsteel, het is nu duidelijk dat jij de vaccinaties de schuld geeft van de diabetes van je kind. En het tegendeel bewijzen zal niet gaan omdat je een vaccinatie niet ongedaan kunt maken. Maar besef wel dat de diabetes zeker ook was ontstaan zonder die vaccinaties, dan was er een andere trigger(oorzaak) geweest.En dat probeert iedereen je duidelijk te maken maar zoals jij het brengt lijkt het alsof je kind geen diabeet was geworden zonder vaccinatie en daar denk je verkeerd. Ondanks dat wel heel verdrietig want het heeft nogal wat impact om diabeet op jonge leeftijd te zijn.
Wat kun jij goed glazen bol kijken!
Echt knap hoe men hier vooruit kijken kan en kan bepalen voor een ander dat ze anders ook wel iets gekregen hadden.
Hoe wetenschappelijk onderbouwd is dat.
De artsen van mijn vader, en let op, die hadden daarvoor zelfs een opleiding gehad, konden ook zo goed glazen bol kijken.
Die zeiden dat de allergische reactie van mijn vader die bekend was van een bepaalde stof, wel onderdrukt kon worden door prednison bij de volgende toediening van deze stof.
Mijn vader geloofde in hun expertise want zij waren per slot van rekening de experts.
Mijn moeder heeft hem gesmeekt het niet te doen vanwege de ervaringen die ze met hem had en hoe vaak het mis ging.
De artsen zaten er naast, de prednison hield de reactie niet tegen en nu is mijn vader dood.
Waarschijnlijk deed hun glazen bol het niet meer zo goed.
Maar knap dat jij het beter kunt. Ik zal jou in het vervolg vragen wanneer ik iets weten wil.
pmarena schreef:Mwoah juist al die medische missers en oepsjes wat medicatie betreft, zorgen ervoor dat mensen een stukje vertrouwen verliezen.
En er naar mijn mening verstandig aan doen om helemaal niet er van overtuigd te zijn dat het met allerhande medicatie en die vaccinaties wel helemaal goed zit. Als je al kijkt wat er ingespoten moet worden volgens het RVP en eigenlijk een beetje belachelijk is voor een baby van (vaak nog niet eens) 2 maanden oud...dan vind ik het niet vreemd dat menigeen zich eens achter de oren krabt over het hele zaakje.
Zeker met diverse missers, foutjes en schandalen in het achterhoofd. Dat steeds meer mensen kiezen voor het niet laten toedienen van medicatie tenzij het acuut noodzakelijk is en er geen andere mogelijkheid is, moet op zich tot niet zo extreem moeilijk te begrijpen zijn zou je denken.
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar het simpelweg kunnen begrijpen is toch niet te veel gevraagd
Anoniem schreef:Er wordt nu al druk gepleit voor weigering van niet gevaccineerde kinderen op het kdv.
Het kan sneller gaan dan je lief is.
bigone schreef:[naam] schreef:Er wordt nu al druk gepleit voor weigering van niet gevaccineerde kinderen op het kdv.
Het kan sneller gaan dan je lief is.
Maar jij bent dus boos op de hele medische wereld incl de dierenartsen om wat er in jouw leven allemaal gebeurt is. Op het moment dat mensen iets zeggen wat niet in je straatje van verontwaardiging en beschuldiging van de medische wereld past dan komt er een laatdunkende mening van glazen bollen kijker enz, god wat ben jij een ontzettende zwartkijker, ik hoop dat je nog enig plezier in je leven naast deze woede hebt. Ik snap die boosheid wel, ook mijn moeder is door een aantal verkeerde acties te vroeg( vind ik) overleden, heb ik het ook moeilijk mee gehad maar zal dat niet in deze discussie gaan betrekken. Je vader heeft totaal niets met de vaccinaties te maken maar omdat wij je geen gelijk geven komt er vervolgens een paard, je vader , van alles voorbij. Het is duidelijk dat je geen enkel vertrouwen in de medische wereld meer hebt maar he, dat is niet onze schuld.
En van mij mag je gelijk hebben hoor, ik volg mijn eigen gevoel wat betreft medische zaken. Het is alleen wel zo dat jij door al die heftige, niet bewezen zaken te gaan verkondigen , mensen op gedachten gaat brengen zonder er verder bij na te denken. En daar schuilt een gevaar in, net als in al die roeptoeters in Amerika. En die antivaxxers, ik heb ze gezien op tv, en helaas, ze beweren van alles, zijn van de leeftijd dat er geen enkele link meer is met heftige ziektes. En maar hoog van de toren blazen en bijna iedereen voor moordenaar uitmaken wanneer je wel je kind vaccineert.
Ik ben van de jaren 50, pokkenvaccinatie was toen verplicht, de meeste mensen van mijn leeftijd heeft die mooie ronde pokkenplekken wel op de arm. Ik niet, mijn moeder heeft dat namelijk geweigerd omdat ze wist dat het afgeschaft zou worden omdat pokken uitgeroeid was en kinderen er behoorlijk ziek van konden worden. Hoezo niet kritisch en nadenken, zelfs zij deed het al.
Anoniem schreef:Op het moment daar de overheid vind dat de volksgezondheid in gevaar komt mogen ze om die grondwet heen. Staat wel ergens.
BigBen schreef:Wel, als de vaccinatiegraad te laag wordt, als de groepsbescherming ophoudt, is zo'n kind misschien wél in nood. Je zou zo'n stelling wel kunnen argumenteren, en met nog een redelijke kans op succes ook.