Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sharoontje schreef:Ik lees en reageer ook mee![]()
Heb a.s woensdag een consult bij Faceland voor een borstvergroting. Vindt het heel spannend allemaal, maar wil het zó graag en al zo lang!
BiBiQ schreef:Ik ben 181 en zit normaal rond de 75 kilo. Kom van een b cup ongeveer.
Ter beeldvorming:Spoiler:
[ [url=m/bZ6AQZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Binoche schreef:sharoontje schreef:Ik lees en reageer ook mee![]()
Heb a.s woensdag een consult bij Faceland voor een borstvergroting. Vindt het heel spannend allemaal, maar wil het zó graag en al zo lang!
Sharoontje, hoe was jouw consult?
Ik ben vandaag geweest, tweede afspraak en was om te passen nu. Heb 250 en 315 cc gepast, en beiden waren heel mooi, maar bij de 315 dacht ik toch van net nog mooi, maar moet echt echt niet groter dan dit... Uiteindelijk na het opmeten bij 280 cc uitgekomen. Ik ben niet al te breed, en bedoeling is ook gewoon natuurlijk resultaat dat past bij mijn lichaam. Maar toen ik thuiskwam begon ik toch te denken dat die 315 niet te groot was, en toch wel mooi... Moeilijk. k Wou dat ik doe pas protheses mee kon nemen naar huis, was wel leuk om mijzelf eindelijk eens te zien met borsten
Binoche schreef:Ik vind ze echt perfect bij jouw lichaam passen BibiQ, heel mooi! Maar jij bent wel een stuk langer dan mij. Ik ben maar 1m68 en 56 kg, die 315 vond ik echt al groot voor mij![]()
@Loes, thanks. Het zou inderdaad onder de spier zijn. Ik ga maandag nog eens bellen.
BiBiQ schreef:Binoche schreef:Ik vind ze echt perfect bij jouw lichaam passen BibiQ, heel mooi! Maar jij bent wel een stuk langer dan mij. Ik ben maar 1m68 en 56 kg, die 315 vond ik echt al groot voor mij![]()
@Loes, thanks. Het zou inderdaad onder de spier zijn. Ik ga maandag nog eens bellen.
Snap ik helemaal hoor. Maar ik hoor Op het borstenforum heel veel dat meiden toch een maatje groter hadden gewild.
Misschien kan je daar ook is lezen?
http://www.borstenforum.com
Binoche schreef:sharoontje schreef:Ik lees en reageer ook mee![]()
Sharoontje, hoe was jouw consult?
Ik ben vandaag geweest, tweede afspraak en was om te passen nu. Heb 250 en 315 cc gepast, en beiden waren heel mooi, maar bij de 315 dacht ik toch van net nog mooi, maar moet echt echt niet groter dan dit... Uiteindelijk na het opmeten bij 280 cc uitgekomen. Ik ben niet al te breed, en bedoeling is ook gewoon natuurlijk resultaat dat past bij mijn lichaam. Maar toen ik thuiskwam begon ik toch te denken dat die 315 niet te groot was, en toch wel mooi... Moeilijk. k Wou dat ik doe pas protheses mee kon nemen naar huis, was wel leuk om mijzelf eindelijk eens te zien met borsten