Borstvergroting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 16:08

Moderatoropmerking:
ik heb een aantal reacties verwijderd i.v.m. het persoonlijk worden naar elkaar. Een mening voor of tegen is toegestaan mits je het op het onderwerp houdt. Graag daarop letten

Anoniem

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 16:43

Heel goed, dankjewel Mondy

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 16:50

Talietjuh schreef:
Heel goed, dankjewel Mondy

Oh leuk, je bent er nog! Had je de vragen gezien die aan je gesteld zijn?

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 22:20

sharoontje schreef:
Ik lees en reageer ook mee *\o/*
Heb a.s woensdag een consult bij Faceland voor een borstvergroting. Vindt het heel spannend allemaal, maar wil het zó graag en al zo lang!

Sharoontje, hoe was jouw consult?

Ik ben vandaag geweest, tweede afspraak en was om te passen nu. Heb 250 en 315 cc gepast, en beiden waren heel mooi, maar bij de 315 dacht ik toch van net nog mooi, maar moet echt echt niet groter dan dit... Uiteindelijk na het opmeten bij 280 cc uitgekomen. Ik ben niet al te breed, en bedoeling is ook gewoon natuurlijk resultaat dat past bij mijn lichaam. Maar toen ik thuiskwam begon ik toch te denken dat die 315 niet te groot was, en toch wel mooi... Moeilijk. k Wou dat ik doe pas protheses mee kon nemen naar huis, was wel leuk om mijzelf eindelijk eens te zien met borsten :j

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 22:49

Ik heb nog steeds spijt dat ik toen niet het maatje groter heb genomen haha. En dat hoor je veel!
Ik heb 360 cc en twijfelde over de 400. Achteraf had ik voor de 400 gekozen ;)

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 22:55

Haha, thanks, ik zal nog eens goed slapen over het maatje meer :-). Mag ik vragen hoe groot en zwaar jij bent, en van welke maat je komt?

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 23:02

Ik ben 181 en zit normaal rond de 75 kilo. Kom van een b cup ongeveer.

Ter beeldvorming:
Spoiler:
Afbeelding

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 23:23

BiBiQ schreef:

Ter beeldvorming:
Spoiler:
[ [url=m/bZ6AQZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo grappig dat talietje zegt dat nepborsten er nep uitzien want linksonder, zo zien mijn borsten er ook uit in bikini, alleen dan wat kleiner. En ik heb geen nepborsten.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 23:45

Kan ze ook flink nep laten lijken hoor :') maar met normale bh of bikini valt het echt wel mee.

Ondanks dat ik dus 360 cc, ronde, high profile protheses heb, vóór de spier.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 07:50

Binoche schreef:
sharoontje schreef:
Heb a.s woensdag een consult bij Faceland voor een borstvergroting. Vindt het heel spannend allemaal, maar wil het zó graag en al zo lang!

Ik ben vandaag geweest, tweede afspraak en was om te passen nu. Heb 250 en 315 cc gepast, en beiden waren heel mooi, maar bij de 315 dacht ik toch van net nog mooi, maar moet echt echt niet groter dan dit... Uiteindelijk na het opmeten bij 280 cc uitgekomen. Ik ben niet al te breed, en bedoeling is ook gewoon natuurlijk resultaat dat past bij mijn lichaam. Maar toen ik thuiskwam begon ik toch te denken dat die 315 niet te groot was, en toch wel mooi... Moeilijk. k Wou dat ik doe pas protheses mee kon nemen naar huis, was wel leuk om mijzelf eindelijk eens te zien met borsten :j

Houd er rekening mee dat zeker als ze onder de spier komen, minder ver naar ‘buiten’ komen als dat ze zo in een bh worden gestopt. :)

Goed overna denken en desnoods nog een keer gaan Passen. Liever 3x dat je er zeker van bent als dat je later denkt ships had ik maar groter ofwel kleiner gedaan.

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 08:46

Ik vind ze echt perfect bij jouw lichaam passen BibiQ, heel mooi! Maar jij bent wel een stuk langer dan mij. Ik ben maar 1m68 en 56 kg, die 315 vond ik echt al groot voor mij :o

@Loes, thanks. Het zou inderdaad onder de spier zijn. Ik ga maandag nog eens bellen.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 09:13

BiBiQ schreef:
Kan ze ook flink nep laten lijken hoor :') maar met normale bh of bikini valt het echt wel mee.

Ondanks dat ik dus 360 cc, ronde, high profile protheses heb, vóór de spier.

Staat je erg goed hoor. Past mooi bij je figuur! :)

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 09:42

Binoche schreef:
Ik vind ze echt perfect bij jouw lichaam passen BibiQ, heel mooi! Maar jij bent wel een stuk langer dan mij. Ik ben maar 1m68 en 56 kg, die 315 vond ik echt al groot voor mij :o

@Loes, thanks. Het zou inderdaad onder de spier zijn. Ik ga maandag nog eens bellen.

Snap ik helemaal hoor. Maar ik hoor Op het borstenforum heel veel dat meiden toch een maatje groter hadden gewild.

Misschien kan je daar ook is lezen?
http://www.borstenforum.com

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 09:46

Ik lees ook overal dat iedereen achteraf een maatje groter zouden willen... Haha, aan mij heb je niet veel ik ben 183 cm en 79 kg. Succes met je keuze!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 09:55

BiBiQ schreef:
Binoche schreef:

Snap ik helemaal hoor. Maar ik hoor Op het borstenforum heel veel dat meiden toch een maatje groter hadden gewild.

Misschien kan je daar ook is lezen?
http://www.borstenforum.com

Snap ik wel. Bij mij hadden ze voor mezelf uiteindelijk nu (8 jaar later :D) best wat groter gemogen. Maar dat ging destijds gewoonweg niet omdat ik daar gewoon geen ruimte voor had. Ik was letterlijk plat zonder ronding of ook maar iets. Maar ik ben er nog steeds helemaal happy mee verder! Ik ben niet meer onzeker en dat is waar het mij om ging :)

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 10:47

BiBiQ schreef:

Ter beeldvorming:
Spoiler:
[ [url=m/bZ6AQZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die zijn hartstikke mooi! Vind ze totaal niet nep er uitzien

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 12:29

Ik vind ze prima zoals ze zijn en zou ze niet groter willen hebben en als ze kleiner waren geweest had ik het ook goed gevonden. Nog iedere dag blij met ze !

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 18:24

Thanks allemaal voor de reacties. Wat ik vergeten vragen ben is of het nog mogelijk is om een mammografie te laten doen? En aub, graag alleen antwoord van mensen met ervaring en geen eindeloze discussies van mensen die tegen prothesen zijn...

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 20:15

Ik mag van mijn arts alleen nog een echo. Geen mamo met pletten.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 20:22

Bij twijfel altijd de grotere kiezen is mij verteld! Ik wilde geen echt grote of neppe. Maar zou eigenlijk graag wel een maatje groter hebben. En heb al 450cc. Als je ze ziet zou je denken een klein c cupje.

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 08:03

Even een vraagje. Ik heb nu sinds 3,5 jaar 425 CC. Bij Kliniek Heyendael. Heel tevreden altijd mee geweest, maar nu sind seen maand of 2 begint het pijn te doen aan mijn rechterborst en net onder mijn oksel. Ik heb afgelopen donderdag een echografie gehad en de ribbels en bultjes is mijn prothese zelf en was niks om mij zorgen over te maken. Toch blijft het pijn doen, niet continu maar als ik mijn arm veel heb moeten strekken( ik werk op de markt dus geef continu tasjes en eten aan etc.) Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Zijn het dan gewoon je spieren of klieren?

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 15:55

Oooh klinkt vervelend! Ik heb geen idee. Evt even informeren bij de chirurg?

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 20:56

Binoche schreef:
sharoontje schreef:

Consult verliep goed. Ik vond het erg spannend, maar de consulente was echt super aardig en heel relax en ik had ruim de tijd om vragen te stellen. We zijn uitgekomen op 400cc Motiva Full dual plane. 20 mei heb ik een kennismakingsgesprek met de PC en 3 juni wordt ik geopereerd *\o/* <3 ik heb nu al last van de zenuwen haha, dit is de eerste keer dat ik onder narcose ga.

BibiQ; ik vindt ze erg mooi bij je staan, passen goed bij je figuur!

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 20:53

Wow, dat zal er al snel zijn! Ik in juli :)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 06:22

Hoi meiden,

Ik ga 9 juli geopereerd worden door Dr Schuringa in Boerhaave Amsterdam, iemand ervaringen te delen? :D