Gaby, toch maar de eerste post lezen? Daarin staat waar de video's te vinden zijn.
Over spierlengte en al die onzin: je spieren passen zich aan aan je gebruik. Als je hele dagen zit en niets doet, zijn je spieren korter en slapper dan als je turnt. Dus als jij regelmatig wat rekt en strekt, zullen je spieren zich hierop ook aanpassen. Elke dag goed strekken na de video kan je zeker leniger maken. Maar zoals Jillian zegt in de video: Don't bounce. Zoek je eindgrens op en ontspan daar, hou 'm zeker 20 seconden vast. Dan zullen je spieren langzaamaan langer worden. Let wel; hiermee worden je spieren niet automatisch ook sterker of slapper. Daarvoor moet je krachttraining in het hele traject doen (bijv; volledig strekken en volledig buigen in je elleboog, niet ergens halverwege wat veren). Als je maar een klein stukje beweegt, zal je kracht alleen bij die houding toenemen. Bij volledig strekken of buigen is het dan een stuk minder, met alle kans op blessures.
gabyfedde
Geplaatst: 10-01-13 23:02
Rebel_Jits schreef:
Gaby, toch maar de eerste post lezen? Daarin staat waar de video's te vinden zijn.
Maar in de eerste post staat ook waar de DVD gekocht kan worden. Vandaar mijn vraag
Pasamba
Geplaatst: 10-01-13 23:05
Dag 4 zit erop! Maar man vond het vandaag wel zwaarder, vooral de krachtoefeningen. Ik heb ook moeite met die stretchoefeningen op het laatst. En als ik een been moet vastpakken dan val ik steeds bijna om.
Dag 7gehad, begint beetje saai te worden Phor,succes morgen
Saintelette
Geplaatst: 10-01-13 23:11
Hihi ik kon het net niet laten om even te meten Ik begon bij mijn nek.. niks.. armen 1 cm erbij.. borst 1 cm erbij.. taille niks verandert maar toen.... Navel -2 cm, heupen -2 cm en billen -1 cm!! er is een beginnetje gemaakt!! en dat na 5 dagen (oh en ik pas mn eet gewoontes niet echt aan hoor) dus ik ben blij mooi meegenomen
Aranel
Geplaatst: 10-01-13 23:12
_Noor schreef:
Dag 7gehad, begint beetje saai te worden Phor,succes morgen
Vind ik ook wel een beetje, steeds dezelfde bewegingen en hetzelfde praatje Maargoed, alles voor de strakke tush
Ik vraag me af wanneer ik verschil ga merken, ben ook echt benieuwd of en hoeveel dat dan is
Anne.
Geplaatst: 10-01-13 23:19
Hehe, net de workout gedaan. Ging best goed.. Alleen ik voelde mn rug wel Zit al sinds sept met een vervelende blessure.. Als ik er op let, is het wel goed te doen..
Ook eventjes gemeten (kon het niet laten )
Dit is mijn resultaat na dag 6 Taille -1cm Heupen (incl billen) -1,5cm Nek -1cm Bovenarm links -1cm Bovenarm rechts -0,5cm Navel -1cm Borst 0cm Bovelbeen rechts -1,5cm Bovenbeen links -1cm Gewicht -0,9KG
Wauw, echt resultaat na die paar dagen. Dat motiveert weer!!
Winged
Geplaatst: 10-01-13 23:26
Wat goed allemaal! Dansje voor jullie
Ik heb braaf mijn lesje gedaan. Ennnn ik heb even geprobeerd met de cooling down: Ik kan tot mijn ellebogen op de grond met naar voor Ik ben dus ooit begonnen dat mijn vingers net lukten... (30 ds eerste keer heb ik in september gedaan, maar heb hem nooit afgemaakt )
Wooohooo
MoonWencke
Geplaatst: 10-01-13 23:29
Dat doe je ook goed, Winged!
Nou, daar gaat ie dan, het eerste half uurtje van mijn eerste dag. En dan daarna naar bed, hopelijk heerlijk slapen en morgen zonder spierpijn opstaan, want ik moet weer gewoon de hele dag werken en 's avonds nog naar karate
LauraM
Geplaatst: 10-01-13 23:30
Zo ik heb dag 2 er ook weer opzitten. Het ging al wat beter dan dag 1. Ik voel mijn spierpijn nu ook niet meer
Ook fijn om te zien dat de resultaten bij jullie zo goed zijn, dat motiveert zeker!!
Jeeeetje Phor, en je deed het al met 3,5 toch? Gefeliciteeeeeerd met je volbrachte level 1
Pasamba
Geplaatst: 10-01-13 23:37
Knap hoor! Ik ben benieuwd naar je reactie morgen.
Killyenn
Geplaatst: 10-01-13 23:41
Dag 5 af Eerst de hele dag door heuvelig Glasgow gelopen, toen naar hiphop gerend, uur gedanst, teruggerend en nu de shred gedaan, I feel good Vanaf morgen wel even rustig aan doen, gisteren combinatie uur gym en shred en vandaag dansen en shred is een beetje veel Morgen wel een ceilidh, dus weer dansen, maar dat is leuk dansen en niet echt een workout. Wel zweten
Zit even op Eurosport 'street workout/straat fitness' te kijken, wow !!
San
Geplaatst: 10-01-13 23:54
Ben trots op mezelf... Netjes de tweede dag voltooid en nog een uurtje een groepslesje gevolgd
Anoniem
Geplaatst: 10-01-13 23:54
Sorry dat ik hier zo kom binnenvallen tussen jullie fanatiekelingen (goed bezig ) maar ik had één klein vraagje : In de instructiefilms op YT zie ik zo gauw dat er veel 'gesprongen' wordt tussendoor, en ik woon op de zolderverdieping... Heb ik toevallig net de 'verkeerde' filmpjes te pakken, of is dit iedere training zo? Zijn er mensen met ervaringen met de 30 Day Shred die ook niet op de begane grond wonen? Als in: dreunt dit niet heel erg door ? Wil liever niet m'n buren pesten...