Ik heb vandaag pas les 2 gelopen (les 1 was alweer 6 dagen geleden) onverwachte lange werkdagen gehad. Maar heb evengoed deze week ook nog 2 x paardgereden en 1 x poweryoga. Vandaag ging het lopen lekker, ik vond dat de 22 minuten zo om waren.
Ik vroeg me af tijdens het lopen wat nou de beste manier is: moet je op je hak belanden en je voet afrollen naar de teen? of moet je meer op je bal van je voet landen?
BusyMissy, inschrijving is om 12.00u begonnen! Als je mee wil doen, zou ik gauw gaan kijken. Je komt dan in een virtuele wachtrij! Zelf heb ik net mijn inschrijving voltooid en doe ik dus mee op 22 september
Jeetje zeg, nooit verwacht dat het zo druk zou zijn daarvoor. Lijkt me wel echt leuk! Moet ruim een uur wachten voor ik aan de beurt ben.
Danseresje
Geplaatst: 30-03-13 13:55
spannend BusyMissy! Hoop het wel voor je! En Lente? Sta jij ook in de wachtrij???? Jij wilde toch ook meedoen?
Wachtrij viel bij mij gelukkig mee. Was om 11.30u al naar de site gegaan en om 12.00u zijn alle mensen van 11.30 tot 12.00u willekeurig geplaatst. Eerst zou ik pas rond 14.30u in kunnen schrijven, maar ineens was dat vervroegd naar 12.42u...... Kortom, je wachttijd kan nog verkort worden! En ja, het is een populair evenement!
Echt spannend dit, ben op mijn werk de showroom aan het stofzuigen maar loop steeds naar mij n pc Beetje brutaal om het zelf te vragen, maar heb je nog meer slaapplekjes Lente? Stel dat het lukt om in te schrijven?
Ja hoor! Als de kinderen er niet zijn dan heb ik 5 matrassen (ik heb een tweepersoons bed waar iemand naast mag die dat niet erg vind en anders kan dat matras nog op de grond) en ik heb ook een (vreselijk liggende maar a la) slaapbank. Dus plek zat!
Ik doe sind vorige zomer ook aan hardlopen, eerst liep ik samen met mijn moeder,maar na een half jaar vind ik dat eigelijk toch niks. Ik loop liever alleen of met de hond, anders krijg je zo`n tempo verschil! Ook doe ik dit echt voor mijn plezier ik wil er niets mee bereiken, en stel gewoon punten voor mezelf vast tot waar ik wil hardlopen en dan weer wandelen en zo, echt lekker ontspannen ga morgen weer!
Anoniem
Geplaatst: 30-03-13 14:28
Heb maar een mailtje gedaan aan het goede doel waar ik vrijwilliger ben. Hopelijk kan ik met hen meelopen.
BusyMissy
Geplaatst: 30-03-13 14:28
Jammer is dit. Of moet proberen om nog ergens goede doelen bij elkaar te vinden.