Zal blij zijn als ik weer kan sporten. Volgende week zaterdag wil ik voor het eerst weer eens gaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
leonie87 schreef:Wat had de dokter gezegd Dias?
Vreselijk is dat, dat geschommel.
Ik heb me netjes aan mijn 10 nootjes gehouden in ruil voor 10 minuutjes hoepelen. De rest net verdeeld onder collega s en voor mezelf nog een keer 10. Dan heb ik mijn behoefte aan chocoladenoten iig vervuld dit jaar
. Had er zo een zin in!
Mi_Amore schreef:Ik ga straks een afspraak maken bij de diëtiste, ik ben benieuwd.
Ben trouwens zonet tot de ontdekking gekomen dat ik allergisch ben aan hazelnoten.
Zat lekker op een paar hazelnoten te knabbelen toen ik jeuk kreeg in mijn mond en oren.
Nadien keel volleeeeedig opgezwollen, dus direct ermee gestopt en gespoeld met mondwater
Ik zal straks wel op een wortel knabbelen, dit doe ik niet nog eens!
imka schreef:Wat zijn jullie allemaal goed bezig! Lees al een poos mee, en misschien ook wel leuk om gelijk mee te kletsen?Ik was 3 jaar geleden (mede door medicijngebruik) 100 kg, toen 20 kilo afgevallen in een jaar, maar helaas 2 jaar lang blijven schommelen tussen 75 kg en 85 kg, en mijn streven is toch wel 68 kg. Weeg op het moment 78 kg, dus nog 10 kg te gaan. Ben 1,79 lang. Ik hoop nu eindelijk mijn doel te halen, want dat geschommel heb ik ook wel gehad.. Mijn probleem is dat ik een emotie-eter ben, en dan flinke eetbuien kan hebben, en dat weerhoud me dus van het (voor mij) ideale gewicht. Hoe lang ik erover doe, maakt me niet heel veel uit, maar zou aankomende zomer toch graag onder de 74 kg willen zitten. Ik sport 3x p/w, soms 4x p/w (fitness) en wil dolgraag hard gaan lopen deze zomer en weer mijn zwemmen oppakken (in plaats van fitness, anders word het wel heel veel) alleen doordat ik lange kniebanden heb en dit eerst door gespierder te worden beter kan worden, kan ik dit nu nog niet doen, dus dat is zeker een doel! Oke, lang verhaal zo.
Maar dat is dus mijn verhaaltje!
Amaris schreef:zo, heb ww opgezegd. Zit nog maar 1 kg van mijn doel af, en ga dat verder doen met de app van Fatsecret.
Het heeft goed voor me gewerkt, ww, en ik heb nu fijne ideeen van goed eten en ga ook zo door. Maar nu kan ik me toch weer mooi 39,- per maand besparen. Maanden zijn al even duur genoeg.
imka schreef:Davina21 schreef:Succes Imka. Ga jet het afvallen alleen doen doormiddel van sporten of pas je ook je eet patroon aan?
Allebei, op sportdagen eet ik rond 1800 kcal en gewone dagen 1600 kcal, en daarbij dus sporten!
Bedankt Dais_Jij ook!