Maar ik ga deze uitslaapdag toch even pakken

Ik ga maar slapen tot halfnegen, maar toch. Dan heb ik in elk geval mijn 8 uur slaap. Merk het verschil wel altijd...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik heb ook hoofdpijn, van het piekeren enzo.

Magrathea schreef:Ik had vanavond trouwens paardrijles en iemand flikte het om mijn paard (nou ja het paard waar ik op reed) een pets te geven! Daar zakte mijn broek echt van af
Goed mijn paard was aan het klieren en stond heel dicht bij die van haar, maar dan ga je toch geen klap uitdelen?
niet normaal, heb je er wat over gezegd? Dreamy schreef:Ik heb ook hoofdpijn, van het piekeren enzo.
Hopelijk slaap ik straks goed..
Sundral schreef:Ik heb ook kopschmerze, en m'n rug doet pijn niet te zuinig. Haha fee wat denk je, goede voorbereiding is het halve werk?
) en m'n broer ging toevallig naar de macc.. Nou dat laat ik niet aan mijn neus voorbij gaan!
Ach zijn die darmproblemen toch nog ergens goed voor.
hahaDreamy schreef:Magrathea schreef:Ik had vanavond trouwens paardrijles en iemand flikte het om mijn paard (nou ja het paard waar ik op reed) een pets te geven! Daar zakte mijn broek echt van af
Goed mijn paard was aan het klieren en stond heel dicht bij die van haar, maar dan ga je toch geen klap uitdelen?
niet normaal, heb je er wat over gezegd?
verder ook niet meer aan gedacht eigenlijk. Instructrice had het wel gehoord geloof ik. Mja, niks aan te doen. Volgende week is ze er niet

Magrathea schreef:Ik had vanavond trouwens paardrijles en iemand flikte het om mijn paard (nou ja het paard waar ik op reed) een pets te geven! Daar zakte mijn broek echt van af

voor alle hoofdpijn
Zera schreef:mag ik me ook melden?
Kan ook niet slapen. Heb net mijn vriend de deur uitgezet.
Zera schreef:Mijn vriend is vreemd gegaan. Hij heeft zowel zaterdag als maandag met vrouwen liggen zoenen. Ik sna het niet. Ben er helemaal kapot van. 4,5 jaar een relatie. En nu. Ben ik weer alleen.