Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik stop ook echt.. maar nu nog niet. Zit midden in een crisis zeg maar. 9 mei een hele belangrijke dag (over mn moeders appartement enzo, wat nu de 20 ste al een jaar speelt met die k zus van mij) en ik wacht op een veulen en op de herindicatie van mn dochter... tuuterdetuut... na 9 mei hoop ik eindelijk wat rust te kunnen vinden 
Had ik al gedaan, maar op en af stappen, ook met krukje is dus heel eng, dan ben ik alle controle kwijt zeg maar.
want met een stukkie als hierboven ben ik een klein half uur kwijt, klinkt raar maar het is echt zo
Misschien ook iets voor jou? Zeker als je ook reuma hebt kan je naast je energie-probleem ook wel wat andere ondersteuning gebruiken..
Ik krijg binnenkort een hartkastje voor 1 a 2 weken, maar hoe gaat dat in zijn werk? Heb je er last van bij het slapen, kun je gewoon alles doen, sporten etc? Puur uit nieuwsgierigheid hoor

) en een longfoto laten maken, ze dachten namelijk aan een longembolie.. Niet zo logisch met mijn bloedverdunners, en dat was het ook niet.
Nog nooit gezien..
Bah.. Zie er al tegenop.