Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dianta schreef:Welkom Glitfaxi.
Proficiat purny. Hoeveel moet er nog af?
Iinge_ bedoel je 2 tot 3 broodjes of twee derde broodje? Ik herken dat hongergevoel! Ik weet niet hoeveel je drinkt? Als ik regelmatig door de dag drink, lijk ik minder trek te hebben. Dat kan ook aan mij liggen.Maar ik heb ooit ergens eens gelezen dat je lichaam honger en dorst kan verwarren. Geen idee of het dus waar is maar je kan het eens proberen! Je lichaam heeft minstens 1.5 liter water per dag nodig.
Rebeccaa schreef:Oh cola light is iets wat ik wel echt graag weg drink en het liefste veel ook.. zo lekker.
Iinge_ schreef:Rebeccaa schreef:Oh cola light is iets wat ik wel echt graag weg drink en het liefste veel ook.. zo lekker.
Oh daar moet je mee oppassen want cola light maakt je dikker dan gewone cola. Dit komt doordat er aspartaam in zit, en dit verstoort het hongergevoel. Daardoor blijf je honger hebben en wil je alleen maar meer eten/drinken.
Myrna_Kyra schreef:hallo
hoeveel wil je in totaal afvallen? ik ben namelijk volgens mij even lang
qua shakes weet ik niet of die echt goed zijn, heb er wel eens wat van gehoord dat dat niet goed is, zal het ff voor je opzoeken waar ik dat heb gevonden
Rebeccaa schreef:Iinge_ schreef:
Oh daar moet je mee oppassen want cola light maakt je dikker dan gewone cola. Dit komt doordat er aspartaam in zit, en dit verstoort het hongergevoel. Daardoor blijf je honger hebben en wil je alleen maar meer eten/drinken.
Ja en dan kies je er zelf voor om extra te gaan eten. Ik maak die keuze vervolgens niet, om extra te eten dus ik vind 't wel best eigenlijk. Je doet nu net alsof het een feit is dat je van cola light dikker wordt maar dat is niet zo. uiteindelijk prop je vervolgens dan zelf nog weer dat extra eten in je mond.. als je dat niet doet maakt het je echt niet dikker.
Gezond is het overigens niet, maar ja..
Iinge_ schreef:Iinge_ schreef:
Ik probeer alleen te zeggen dat je ermee op moet passen, en je kunt dan beter een gewoon colatje drinken dan een cola light.