Zwitsal schreef:Ik heb ook weer een beetje bloedverlies nu 2 dagen.
Ayasha: ik moet dus maar wat nieuwe creativiteit op gaan doen met m'n legging-outfits want die buikpijn kan nog wel een tijdje aanhouden? :p zucht haha
Jep, dat kan nog wel even...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zwitsal schreef:Ik heb ook weer een beetje bloedverlies nu 2 dagen.
Ayasha: ik moet dus maar wat nieuwe creativiteit op gaan doen met m'n legging-outfits want die buikpijn kan nog wel een tijdje aanhouden? :p zucht haha
AnoukS_ schreef:Hahaha preciesIk moet ook even niet zo eigenwijs doen haha
![]()
Staat er trouwens bij hoe lang je maximaal die aleve mag slikken in dagen achter elkaar?
mymy schreef:en alweer 2 maanden niet ongesteld geworden.. gok dat er nog wel 1 maand bij komt.
Hebben meer mensen dit? ( die rond de 25 zijn en niet aan de pil?) zo onregelmatig..
Je zou denken dat het na een tijdje toch wel regelmatig word maar niet dus.
Mars schreef:Ik snap hem
Wellicht kun je anders meteen een stopweek nemen? Dan heb je je menstruatie en ben je er meteen weer van af. Het voordeel is dan dat je enige inspraak hebt in wanneer je het wordt in plaats van dat je moet afwachten en het op een heel ander moment komt. Maar dat is uiteraard aan jou, jij kent je eigen lichaam het allerbeste.
Tessya schreef:mymy: ik ben eens een paar jaar lang gestopt met de pil vanwege bijwerkingen (was toen begin 20, auw, klinkt alsof ik nu echt heel oud ben), ik ben toen het eerste jaar helemaal niet ongesteld geweest en het tweede jaar enorm onregelmatig, met tussenpozen van maanden soms. Misschien eens een ander merk pil proberen? Per merk kan het enorm verschillen hoe je er op reageert en of je last hebt van bijwerkingen. En anders zijn er tal van andere anti-conceptiemiddelen die je kan gebruiken (als je iets wil gebruiken).
xZiva_ schreef:Bedankt voor het geen antwoord geven op mijn vraag.
Ik maak me er zorgen over maar ik zoek het wel zelf op op google
xZiva_ schreef:Hoi!
Ik ben 15 jaar en gebruik de pil, dit omdat ik altijd veel rugpijn en buikpijn had en veel bloed verloor als ik ongesteld was.(ben ervoor naar de dokter geweest em die raadde mij dit aan)
Dat is nu gelukkig niet meer zo, ik ben pijnvrij en verlies weinig. Ik ben er zelf heel tevreden mee.
Maar nu vertelde iemand mij dat ze dacht aan endometriose( ik weet niet of ik het goed schrijf)
En dat ik met de pil alleen maar mijn eigen lichaam voor de gek hou, en dat ik er niet aan moest beginnen zolang ik nog niet sexueel actief ben.
Nu vond ik het nogal overdreven om meteen uit te gaan van endometriose enz, (ik had wel veel pijn, maar ach ik ben heus niet de enige) dus heb me niet veel van de reactie aangetrokken.
Maar net las ik het weer, en zat toch te twijfelen dus vraag ik het maar even hier..
Wat vinden jullie van de pil op mijn leeftijd?
En doe ik er goed aan om hem te slikken?