jesse heeft inmiddels groen licht . ik sta nog op oranje omdat de neuroloog nog even naar mn pupilverschil komt kijken. maaaaarrrr in de loop vd middag verwachten we voor mij ook groen licht.
LovingTweety
Geplaatst: 14-05-12 12:43
*doet dansje*
Maleficent
Geplaatst: 14-05-12 12:44
Spannend! hopelijk krijg je groen licht ( hopelijk? vast en zeker! ) kan je thuis lekker van je ventje genieten
ohhhh en dan kan ik vanavond weer eens lekker voedsel eten . gisteravond had ik halfbakken nasi van hier maar ben er toch beroerd door geweest . stiekem hé, heb ik weer gruwelijke zin in pizza haha.
Oh wat zou dat onwijs fijn zijn, als jullie eindelijk naar huis mogen! Super dat Jesse groen licht heeft, en ook dat je hoofdpijn weg is, wat een genot zal dat al zijn zeg.
En pizza, mmm... staat hier op de planning voor vanavond ^^
Lieve Ilse, van harte gefeliciteerd met jullie onwijs mooie zoon! Het is een plaatje van een vent, met een prachtige naam. Ik hoop voor je dat jullie vandaag lekker naar huis kunnen met zijn 3tjes. Liefs [***]
Zou erg fijn zijn als je vanmiddag lekker naar huis mag! Ik hoop het voor jullie. Lekker in jullie eigen huisje, eigen spulletjes, lekker eten. Meid , geniet ervan. Zullen drukke dagen en nachten worden , maar in iederegavl fijn om dan lekker thuis te zijn.
michel is de spullen naar de auto brengen en dan zo met zijn 3en naar beneden. besef dat ik het aan de ene kant doodeng vind om de stap naar het volgende te maken maar dat komt vast helemaal goed.