knieproblemen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maatje987

Re: knieproblemen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 10:11

Heb hem geaccepteerd

Zit al een kwartier te wachten bij de orthopeed duurt zo achterlijk lang haha zelfs mijn huisarts is sneller

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 12:16

24 oktober mri scan 1 november terug komen , hij dacht aan mijn kniebanden maar ook kleij beetje de meniscus maqr hij zij ook dat ik zelf al door mijn gewicht mijn knieen aan het verknallen ben. Dus ik bej beetje pissig omdat iedereen zowat alles op mijn gewicht schuift ik snap dat ik te zwaar hen maar het hielp ook niet dat ik zei dat ik daar al hard mee bezig was meneer praten daar gewoon overheen .

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 12:46

Lekker stom van hem, zeker als je aangeeft daar al mee bezig te zijn.
Maar wel fijn dat je een mri krijgt!

Heb weer een flinke baaldag. Krijg weer steeds meer last op de plek waar voor de operatie ook de pijn zat :\ dacht het nu wel gehad te hebben...

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 12:47

Ben ook best pissig op hem ala die de volgende keer weer zoiets zegt krijgt hij dat ook zeker wel te horen

Wanneer moet je weer naar de art ? En heb je het ook alcaan gegeven bij de fysio ?

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 13:08

Fysio weet er vanaf, die heeft oefeningen gegeven om de spieren er om heen sterker te maken. Hij komt alleen pas dinsdag weer.
Moet 8 december pas, maar miss dat ik toch met de fysio overleg of eerder niet verstandig is. Baal vooral omdat het echt een nare pijn is die in steken opkomt en ik echt hoopte dat die pijn nu minder zou worden

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 13:08

Daar zou ik ook zeker dan iets van zeggen maatje

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 13:11

Snap ik ja ik zou zeker even overleggen met je fysio

Ik zit hier even zwaar te denken om alles de komende weken beetje af te zeggen vooral de fysio wn even de uitslag van de mri af te wachten enz

Ik heb het inmiddels beetje vn me af laten glijden maar het is vooral het feit dat ik zo graag weer de paarden in wil en zoo graag weer wil gaan sporten en dat laaste is voor mij het belangrijkste

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 13:18

Mijn Orthopeed schoof het ook op het gewicht bij mij, was/ben al 10kg kwijt in een jaar.
Ze zei ook van Tja, je hebt ook extreme X benen dus en het gewicht schuift ook nog op je knieen blabla...

Ik ben er ook echt mee bezig, maar zo krijg je der geen motivatie van als je te horen krijgt 'Je bent TE zwaar!'.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 13:21

Zodra ik weet wat het is en wqt ik er mee kan dan weet ik ook hoecik verder moet met sporten dat is het eigenlijk gewoon vond het heerlijk om te sporten en wildr zelfs weer een verzorgpaard gaan zoeken maar danbdit tja komt wel weer goed dat wel maar soms baal ik ls een tekker dat ik zo lonp ben

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 13:23

Iedereen die te zwaar is na duitsland verhuisen _O-
Ik ben ca 10 kilo te zwaar(1.80-1.82 en momenteel 93 kilo)
En ze vinden mij slank _O-

Wie geeft mij ff op mn kop... Ik mag niet te veel doen. Net al met maatje aan het pben dat ik zit te bedenken wat ik ga koken zodat ik me niet verveel

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 13:25

Haha snert maken :Y)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 13:32

En snert gaat het worden.eerst ff na nederland rijden rookworst halen

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 13:35

Haha ik ga onder tussen me derde kop thee pakken mannn wat is het koud zeg brrr ohh bedenk me net dat ik ooo nog een kruik heb die ook maar ff klaar maken dan

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 13:44

Dat vind ik ik ook het ergste, niet kunnen rijden ;( paardlief heeft al 1,5 jaar "vakantie", ik reed er heel sporadisch even kort op. Ben gewoon jaloers als ik foto's voorbij zie komen van mensen die rijden, wil gewoon weer lekker naar het strand kunnen enzo :o

Foei hagelslag :p zelfde probleem hier, verveel me echt enorm.

Hier staat de verwarming aan en is het bloedheet :')

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 13:53

Brr nee tis hier echt zo koud verwaming mag nog niet aan helaas

Ik heb nooit leren paardrijden en zodra ik afgevalleb ben wil ik dat wel gaan doen

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 13:58

Wij willen hem eigenlijk ook nog niet aan, maar mijn vriend werkt thuis en die zat ook te rillen van de kou :p

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 14:06

Haha ik begin nu eindelijk op te warme ga vanavond nog een kruik maken denk dat mijn kat dat vooral heerlijk zal vinden

Gistwravond lag hij er zo bij
Afbeelding

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 14:19

<3 <3 diee van mij durft niet onder de dekens :') is nu ook al de hele dag op pad, dus heb ik niet zoveel aan :P

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 14:21

Hij mag nog niet naar buiten vanwege dat hij nog niet gecastereerd is en het nog niet zo heel goed gaat tussen hem en de hond maar gaat helemaal goed komen

Komt die van jou ook terug met kikkers en muizen ?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 15:02

Hier nog een knieproblemen geval helaas >;) ....

Inmiddels voor de derde keer een traject in en weer bij een andere kliniek/orthopeed.... Helaas zijn het bij mij beide knieën die serieus geblesseerd zijn en de geleerden stof tot nadenken geven. Inmiddels 3,5 jaar verder, 4 operaties aan de linkerkant verder en in mijn hersteltraject van de 4de operatie ten val gekomen met de fiets en hierbij mijn andere knie ook serieus geblesseerd.

Op het moment dat je iets mankeert aan je knieën realiseer je je pas bij hoeveel handelingen je ze nodig hebt.....

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 15:22

Het valt mee, hij heeft nu 2 bosmuisjes gebracht. Onze stalkt is erger, die komt gewoon met babykonijntjes aan :p.

Welkom jipje! Gatver, gewoon al 4 operaties en zolang bezig :wow:
Hoe is dat ontstaan en waar had je precies last van als ik dat vragen mag? Je gebruikt ze inderdaad zo veel, en knieproblemen blijken dus ook best vaak lastig te behandelen en lang te duren. Je kan dus ook niet rijden enzo? Ook zo naar dat je tijdens je revalidatie weer gevallen bent.

Ik ben nu maar echt gaan borduren in plaats van dat cross stitch :')

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 15:33

Haha ben benieuwd die van mij gaat sowieso pas volgend jaar naar buiten

Welkom jipje balen zeg ik hoop echt voor je dat er nog wat aan gedaan kan worden heel veel succes

Echt borduren kan ik echt echt gewoon niet breien ook niet haken weer wel

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 15:46

MieLo; Ik ben 3,5 jaar geleden met paard en al gevallen en mijn been zat daaronder helaas. Knie horen en voelen kraken en deze wou niet meer strekken... Nu 3,5 jaar verder en 4 operaties verder is het wel iets beter geworden, maar blijft die strekking 'een dingetje' net als de belastbaarheid. Afgelopen april ben ik met de fiets onderuit gegaan in mijn herstel van de laatste operatie en heb daarbij in mijn andere knie mijn mediale band beschadigd en mijn achterste kruisband gescheurd in elk geval. Hier is het beleid nog altijd aankijken wat training en brace doen helaas.... vandaar nu toch nog een keer de mening van een andere arts....

Hopelijk gaat het bij jou ook snel de goede kant op en ga je minder last krijgen van je knie.

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 15:51

heb een kinder borduurpatroon van de action :o simpel en toch leuk om te maken.

ik weet nog de eerste keer dat mijn kat naar buiten ging, zijn 2x een rondje gaan lopen door de buurt om hem te zoeken :')

Pijn is hier gelukkig al weer gezakt :D het komt en het gaat, dat is irritant

Ohh bah, met paard en al. heb ik zelf ook meermaals gehad, maar gelukkig alleen kneuzingen en hersenschuddingen aan over gehouden.
dat een "simpele" val van de fiets zoveel schade kan geven :oo Welk ziekenhuis zat je? en waar ga je nu heen? Ik weet niet waar je woont, maar de Maartenskliniek blijkt heel goed te zijn qua orthopedie (is privekliniek, maar wel vergoed geloof ik). die zitten op meerdere plaatsen in het land.

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 16:06

Zooo, even niet gekeken hier en dan moet ik gewoon serieus bijlezen :oo

Ga ik straks even doen :+

Fijn dat je toch een MRI krijgt Maatje! Even afwachten nog, maar dan heb je in ieder
geval duidelijk wat er wel of niet aan de hand is, dat is toch altijd wel heel fijn :)

En voor iedereen die toch teveel doet ondanks dat het niet mag >;) >;) >;) FOEI ~~}> :P