Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yelly schreef:Trouwens, even off-topic, heb nu al drie dagen dat ik 's ochtends of al 's nachts onwijs duizelig wakker word, echt totaal niet prettigZo duizelig, dat ik niet eens normaal naar de badkamer kan lopen. Gisteren was het het ergst, toen werd ik enorm duizelig wakker, zat ik helemaal te trillen en te zweten, had ik last van hartkloppingen en was ik kotsmisselijk (moest ook overgeven). Na dik een uur voelde ik me alweer een stuk beter, maar lekker wakker worden was het niet
Ik moest en zou per se naar mijn paard (zadelpasser kwam) en eenmaal buiten ging het wel weer
Vanochtend werd ik weer zo duizelig wakker, evenals eergister, maar het duurde wel wat minder lang (voel me wel nog steeds heel licht in m'n hoofd) en er waren niet van die nare bijverschijnselen.
Iemand enige idee waardoor dit kan komen? Ik eet normaal gewoon vijf porties op een dag en drink weinig tot geen alcohol momenteel. Een paar maanden eerder heb ik hier ook eens een week lang last van gehad (duizeligheid in bed, zodra ik ging liggen). Afgelopen maand ben ik wel vrij hard van een paard gevallen (op m'n hoof en nek), daaraan hield ik een hersenschudding over. Maargoed, hier heb ik de laatste drie weken verder ook geen last van gehad in de zin van duizeligheid, ik had alleen wat meer hoofdpijn en de eerste week veel spierpijn!
Iemand een idee? Als het aanhoudt ga ik wel naar de dokter, maar ik ben niet iemand die onmiddellijk naar de huisartsenpost rent
Yelly schreef:Netjes zeg, al bijna 10 kilo kwijt! Top! Hoe lang ben jij? En wat is je streefgewicht?
Wat is er die laatste week ineens enorm veel af
Naamloos1 schreef:Jeetje Ketaki! Wat veel eraf in 1 week! Wat heb je gedaan??
Ik heb de verjaardag overleefd.. Wel zware momenten toen ze met het gebak aankwamen en hapjes en later broodjes gehaktbal.. Zat ik aan mn glaasje water haha!
Maar ik heb een lekker puntje appeltaart meegenomen voor vanavond!
(1x in de week mag ik wat lekkers hebben.. En dat is vanavond)