Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ielsjj_ schreef:Heeft iemand dé gouden tip voor mij?
Vroeger had ik prachtig dik haar, maar sinds een paar jaar is het echt niets meer!
Heb ongeveer een jaar geleden clip ins gehad, werkte alleen voor mij als ik het in een paardenstaart deed, want los ging niet.
Gezien mijn haar erg dun is geworden en bovenop nog maar weinig zit, zag je het er gewoon doorheen.
Ik zit nu te denken aan een pruik... gewoon weg omdat ik niet blij ben met mijn (saaie) dunne haar van nu.
Heb laatst ook al wefts aan een netten kap genaaid met een closure, maar dat leek ook weer zo nep
dito schreef:iemand bekend met extensions van de zwarte markt (beverwijk)
Jasmine_ schreef:NOOIT meer extensions voor mij. Heb ze er laten uithalen, en mijn haar is nog véél dunner dan het voordien was. Ik ben echt heel boos nu......
Nann__ schreef:Ik ben daar ook bang voor, maar je wist van te voren toch dat extensions niet goed is voor je haar oid? Ik heb ook heel erg dun haar van mijzelf, dat is ook de reden dat ik voor extensions gekozen heb en ben er ontzettend blij mee. Ik laat ze ook zeker nog een keer zetten, ik weet namelijk zeker dat ik ook echt ga huilen als ik mijn eigen haar ga zien..
Jasmine_ schreef:NOOIT meer extensions voor mij. Heb ze er laten uithalen, en mijn haar is nog véél dunner dan het voordien was. Ik ben echt heel boos nu......