Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ssssuus

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 23:13

Mooi! Ik vind dit inderdaad ook echt een stuk mooier! :-)

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 23:18

veel beter dit !!

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 23:35

Bedankt allemaal. Ben er weer erg blij mee!

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:06

Heeft iemand dé gouden tip voor mij?

Vroeger had ik prachtig dik haar, maar sinds een paar jaar is het echt niets meer!
Heb ongeveer een jaar geleden clip ins gehad, werkte alleen voor mij als ik het in een paardenstaart deed, want los ging niet.
Gezien mijn haar erg dun is geworden en bovenop nog maar weinig zit, zag je het er gewoon doorheen.

Ik zit nu te denken aan een pruik... gewoon weg omdat ik niet blij ben met mijn (saaie) dunne haar van nu.
Heb laatst ook al wefts aan een netten kap genaaid met een closure, maar dat leek ook weer zo nep :=

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:13

ielsjj_ schreef:
Heeft iemand dé gouden tip voor mij?

Vroeger had ik prachtig dik haar, maar sinds een paar jaar is het echt niets meer!
Heb ongeveer een jaar geleden clip ins gehad, werkte alleen voor mij als ik het in een paardenstaart deed, want los ging niet.
Gezien mijn haar erg dun is geworden en bovenop nog maar weinig zit, zag je het er gewoon doorheen.

Ik zit nu te denken aan een pruik... gewoon weg omdat ik niet blij ben met mijn (saaie) dunne haar van nu.
Heb laatst ook al wefts aan een netten kap genaaid met een closure, maar dat leek ook weer zo nep :=

Je haar helemaal laten invlechten en dan weave?

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:20

Weave zou ik niet doen met zulk dun haar.
Zou dan toch echt voor de wax extensions gaan. Beschadigd je haar zo min mogelijk. Ik had ook super afgebroken en dun haar. Met de extensions zag je het een stuk minder en kon mn eigen haar mooi doorgroeien.

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:27

Het probleem is dat ik enkel extensions onderaan mijn fout kan clippen/plakken/naaien, gezien boven op mijn haar veelste dun is om het zegmaar het over de extensions te laten vallen, zonder dat je de extensions ziet.

Maar wat ik dan ook weer moeilijk vind is, dat ik soms graag mijn in een staart doe... en dat is ook een moeilijke optie als de extensions "vast" in je haar zitten.

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 20:18

Nou ik heb de extension al een paar dagen binnen! De flip in synthetisch haar. En het is echt een mooie extension! Het haar lijkt net echt en het is heel mooi lang.
Het enige jammere is dat zelfs voor mijn redelijk dunne haar 1 net niet voldoende is, dus ik wil er nog eentje bijnemen. Kleur was ook precies goed :D.[/quote]

leuk dat het je goed bevalt, hoe lang is het ongeveer? en zou je een foto ervan willen maken.
Ben nu toch wel heel benieuwd geworden, ik heb zelf clip ins gekocht van luxery hair. Maar ik draag het pas na de zomer, vind het voor nu echt te warm haha :)

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 20:21

Waar heb je dat nou vandaan? Mijn extensions zijn vorige keer iets anders gezet zodat het echt niet opviel en ik heb er echt veel plezier van. En ik kan alles met m'n haar ook met de extensions. In een staart, knot, vlechten, krullen, stijlen enzovoort.
Als je goede extensions hebt die door een goed iemand worden gezet mag je ze niet zien en moet je alles met je haar kunnen.

De waxjes zijn dezelfde kleur als je haar dus valt het niet op

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 02:47

zijn hier mensen met clip ins die van zichzelf slag hebben (ik heb het ook nog beetje pluizig) dus heel vaak bij clip ins hebben dat je het heel erg ziet?
is de enige oplossing dan echt continu stijlen /krullen om het mooi te benden?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 09:04

Ik heb van mezelf slag/krullen maar ik stijl altijd alles eerst in voordat ik m'n haar echt ga stylen (krullen vaak). Anders krijg je het er nooit netjes in. Als ik heel lui ben dan doe ik niks met m'n haar en vlecht ik de extensions en m'n eigen haar helemaal in en doe ik het op die manier, zakt alleen na een lange dag wel een beetje uit :P

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 19:24

Ik heb even een vraagje want ik ben vanmorgen een beetje geschrokken.

Ik borstelde vanmorgen mijn haar door met de speciale extension borstel en opeens zat er een extension in. Kan gebeuren dacht ik maar toen ik goed keek zat het waxje nog gewoon om mijn eigen haarlok heen en is mijn haar gewoon afgeknapt vanaf de hoofdhuid. Overigens behandel ik mijn haar met de daarvoor bestemde producten heb ik verder geen knopen en gebruik dus een speciale borstel.

Iemand enig idee hoe dit kan?

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 22:40

Wauw dat is schrikken! Ik zou het zeker goed in de gaten houden en als het nog een x gebeurt naar een speciaalzaak bellen.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 07:30

Dat gebeurt vaker :j :j 50% van de haren gaan mee en 50% blijft zitten. Het lijkt altijd meer dan het is, want losse haren kunnen niet weg en blijven in de waxjes hangen. Echt niets om je zorgen om te maken.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 08:23

Zo schrikken is het toch niet? Je eigen haar valt ook uit, maar blijft natuurlijk vast zitten in het waxje. Op een gegeven moment zijn ze blijkbaar daar zo uitgevallen dat het met waxje en al eruit is gegaan. Is bij mij zo vaak gebeurd, heel normaal.

Rooslovely

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 15:41

@Elin_
Ik heb hier ook heel erg last van en het lijkt de laatste maanden erger te worden. Heb ik een festival dan gaan er standaard krullen in dit blijft heel de dag mooi zitten gelukkig. Doe ik er geen krullen in dan moet sws mijn eigen haar altijd eerst stijlen van te voren, ik kan zo meestal wel een nacht opstap zonder dat je het zag. Maar tegenwoordig zie je na een half uur mijn eigen haar alweer langzaam in een slag veranderen. Vind dit echt heel vervelend meestal doe ik er nu een klem in maar los vind ik het veel mooier zitten. Ik heb nogal raar haar, het is heel dun maar heb wel 2 verschillende setjes clip ins (die ik aan mekaar maak) nodig omdat ik anders niet genoeg heb. Snap ook niet echt waarom je het nu zo snel ziet een voorheen niet.

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 00:21

dito schreef:
iemand bekend met extensions van de zwarte markt (beverwijk)

Ik kom ook even binnenvallen, las stiekem mee en zag je berichtje .

Ik heb de Flip in daar gekocht, ik ben er heel bij mee! En maar 90 euro! Heb er meteen twee gekocht, want ik heb echt heel dik haar, bij m'n vriendin was 1 wel genoeg .

Ik had ze eerst ergens anders gekocht voor 180 euro, merk qua kwaliteit nog geen verschil :)

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 16:26

Weet iemand een hele goede salon in nederland voor hair extensions? :) En wat vinden jullie de beste werkwijze?

Beauty by Roos al gezien maar vind 1200,- te veel geld voor 60 cm.. :=

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 17:26

Icatcherz.nl

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 08:20

Iemand al ervaring met balmain hairdress memory hair toevallig?

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 12:35

NOOIT meer extensions voor mij. Heb ze er laten uithalen, en mijn haar is nog véél dunner dan het voordien was. Ik ben echt heel boos nu......

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 12:41

Jasmine_ schreef:
NOOIT meer extensions voor mij. Heb ze er laten uithalen, en mijn haar is nog véél dunner dan het voordien was. Ik ben echt heel boos nu......

Ik ben daar ook bang voor, maar je wist van te voren toch dat extensions niet goed is voor je haar oid? Ik heb ook heel erg dun haar van mijzelf, dat is ook de reden dat ik voor extensions gekozen heb en ben er ontzettend blij mee. Ik laat ze ook zeker nog een keer zetten, ik weet namelijk zeker dat ik ook echt ga huilen als ik mijn eigen haar ga zien..

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 13:17

Nann__ schreef:
Ik ben daar ook bang voor, maar je wist van te voren toch dat extensions niet goed is voor je haar oid? Ik heb ook heel erg dun haar van mijzelf, dat is ook de reden dat ik voor extensions gekozen heb en ben er ontzettend blij mee. Ik laat ze ook zeker nog een keer zetten, ik weet namelijk zeker dat ik ook echt ga huilen als ik mijn eigen haar ga zien..

Ik wist inderdaad dat het niet gezond was voor mijn haar, maar er was me verzekerd dat mijn haar niet extreem ging uitvallen. Er blijft nu echter bijna niets meer over, moet er gewoon 15 cm af laten knippen om er nog iets van te maken..

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 17:39

Jasmine_ schreef:

Had je verwacht dat het magisch was gaan groeien dan? :+ No offence maar als je extensions (zeker vaste) laat plaatsen weet je dat het 'slecht' is voor je haar. Om dan achteraf te zeggen dat je 'boos bent en het niet wist' is best een beetje hypocriet :)

Ik weet niet waar je het hebt laten doen maar overleg anders met hun eens wat hun adviseren als nabehandeling. Vaak weten hun het beste voor hun eigen methode hoe je dat kan oplossen/verbeteren achteraf :) En vooral goed voor je haar blijven zorgen, niet teveel belasten (verven/stijlingtools).

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 18:42

Heb toch maar clip in extensions besteld. Bij luxury princess 220 gram butterscotch.
Ben echt heel benieuwd. :) Heb toch liever clip ins dan een flip in. M'n tante had haar flip in aan mij gegeven maar het blijft echt totaal niet zitten bij mij. Wel zonde want hij is nooit gedragen, dus misschien iemand die hem wilt overnemen?