Nagellak topic #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 18:51

Laatst bijgewerkt door Skessa_ op 03-01-12 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 18:51

Donkerblauw schreef:
Ariebombarie schreef:
misschien is het al eens voorbij gekomen, maar heb het niet gelezen (moet ook nog een soort van werken ;) ) maar waar kan je het beste die kleancolor lakjes kopen? zag wel een paar leuke voorbij flitsen net :)

Beautyjoint.com :)

dankjewel DB!! :*

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 18:52

Kun je gewoon bij Google opzoeken. Bijvoorbeeld "1 dollar in euro", als je dat Google'd, gaat die het voor je omrekenen.
Tenminste, zo doe ik het dan. Er zijn ook zat sites die het voor je om kunnen rekenen van Dollars naar Euro's en andersom. :)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 18:53

Glossi schreef:
Ik word helemaal jaloers op die OPI en Koh lakjes die jullie kopen :P Maar mijn eerste OPI is onderweg en ik ga donderdag of vrijdag naar Groningen *\o/*

Haha, ja dat heb ik ook, ik ga mijn heil maar eens zoeken in Amsterdam. Wilde eerst naar Utrecht (= dichterbij) maar in Amsterdam weet ik 'm te vinden ( :') ) en denk dat ze er ook wel ruimer gesorteerd zullen zijn.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 18:53

Donkerblauw schreef:
Kun je gewoon bij Google opzoeken. Bijvoorbeeld "1 dollar in euro", als je dat Google'd, gaat die het voor je omrekenen.
Tenminste, zo doe ik het dan. Er zijn ook zat sites die het voor je om kunnen rekenen van Dollars naar Euro's en andersom. :)

www.wisselkoersen.nl
goeie en uptodate :)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 18:55

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 18:56

hestejente schreef:
Glossi schreef:
Ik word helemaal jaloers op die OPI en Koh lakjes die jullie kopen :P Maar mijn eerste OPI is onderweg en ik ga donderdag of vrijdag naar Groningen *\o/*

Haha, ja dat heb ik ook, ik ga mijn heil maar eens zoeken in Amsterdam. Wilde eerst naar Utrecht (= dichterbij) maar in Amsterdam weet ik 'm te vinden ( :') ) en denk dat ze er ook wel ruimer gesorteerd zullen zijn.

Wat weet je dan niet te vinden in Utrecht? De Sephora? :)

Marijke_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 18:56

Dankjewel ;D Dan zijn die lakjes echt heel goedkoop!
Maar ik moet nog even de verzendkosten vinden,
misschien valt het dan wel heel erg tegen :')

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 18:58

donkerblauw, die circus confetti stond hier nog bij t kruitvat,net gehaald! 2 euro :oo

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 19:00

Donkerblauw schreef:
Wat weet je dan niet te vinden in Utrecht? De Sephora? :)

Nee, de Bijenkorf. Heel af en toe loop ik er per ongeluk tegenaan. In Amsterdam weet ik 'm blindelings (wie niet) en in m'n geboortestad ook maar da's vooralsnog verder weg.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 19:04

knollentuin schreef:
donkerblauw, die circus confetti stond hier nog bij t kruitvat,net gehaald! 2 euro :oo

:oo Echt?! Hier is 'ie echt nergens te krijgen.. Overal uitverkocht, áls ze überhaupt al een dubbel Essence schap met nail-art spulletjes hebben. ^)

hestejente schreef:
Nee, de Bijenkorf. Heel af en toe loop ik er per ongeluk tegenaan. In Amsterdam weet ik 'm blindelings (wie niet) en in m'n geboortestad ook maar da's vooralsnog verder weg.

De Bijenkorf is best makkelijk te vinden. :)
Gewoon door Hoog Catharijne lopen, en bij de V&D met de roltrap naar beneden (waar er drie roltrappen zijn). Dan links het grote plein (Vreeburg) schuin oversteken richting weg (langs de Douglas, Perry Sport, Cool Cat en de KFC), dan de weg oversteken en je staat voor de Bijenkorf. Het is best makkelijk hoor. :D
Laatst bijgewerkt door Donkerblauw op 03-01-12 19:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 19:05

Sjips, ik ben zeker te laat voor die kwastenset? Nouja, dan zoek ik wel even op ebay straks. Waar heb jij ze vandaan db? En tuurlijk, zwart met pompomp wprdt ook geswatched, wilde ik vanavond gaan doen, want hondjelief bleek met zn tand in mijn duimnagel hangen :(.

Ja hoor, ik ken rijen ook :P. Bij die vliegbasis toch.. Of is dat gilze-rijen en weer wat anders?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 19:05

Ik weet alleen de Beijenkorf in Breda en R'dam te vinden :=

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 19:06

Mja okee, dat zegt me wel wat DB... maar heb nou al besteld dat ze de zooi in Amsterdam voor me klaarzetten een aangezien mijn gezellige tante daar ook woont laat ik dat lekker zo :) Maar nou ik 'm in uutje ook weer weet kan ik de volgende keer natuurlijk daar lakjes laten klaarzetten :)

En zodra deze dame weer in Den Haag woont is 't helemaal een makkie *\o/*

Ffhdtjhfyjg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 19:07

Hoe kunnen jullie fotos van een android mobiel hierop zetten???

heyhallohey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 19:07

Donkerblauw schreef:
knollentuin schreef:

:oo Echt?! Hier is 'ie echt nergens te krijgen.. Overal uitverkocht, áls ze überhaupt al een dubbel Essence schap met nail-art spulletjes hebben. ^)

wil je hem dan zo graag?

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 19:08

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 19:09

Donkerblauw schreef:
Yv_ schreef:
Anc, ik heb ein-de-lijk de swatch van Chg Pom Pom. Mijn eerste Chg waarvan ik echt gruwel van het kwastje, hij is veels te dik! Lak ben ik meer dan tevreden mee :). Het is een jelly, beetje vergelijkbaar als de substantie van RP. Op de foto heb ik 2 laagjes op, geen topcoat. Ben errug benieuwd hoe die over zwart heen is! Vind het persoonlijk een erg leuk lakje: lekker zoet kleurtje en verschillende glitters erin.
http://farm8.staticflickr.com/7014/6627 ... eff4_z.jpg

Mooi is 'ie zeg! Als je 'm over zwart hebt geprobeerd, wil je dan ook een foto maken? :D

Hopelijk genezen je nagels snel Britt_Sisi. Echt lekker ziet het er niet uit. :=

Was net speciaal naar de Kruidvat gegaan voor dat peach-lakje van DQ, hadden ze 'm niet.. Helemaal voor niks natgeregend. ^)

Heeft iemand hier trouwens nog interesse in een set van 15 roze nail-art penselen? À la deze:

Afbeelding

Was iets fout gegaan bij het bestellen, en nu heb ik er hier dus 3 sets liggen, terwijl ik er maar een nodig heb.. Het zijn verschillende types penselen (o.a. waaier, recht, hele fijne en schuine) in allerlei afmetingen. Ook zit er per set één dotting-tool bij.

ikke ikke ikke

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 19:11

hestejente schreef:
Mja okee, dat zegt me wel wat DB... maar heb nou al besteld dat ze de zooi in Amsterdam voor me klaarzetten een aangezien mijn gezellige tante daar ook woont laat ik dat lekker zo :) Maar nou ik 'm in uutje ook weer weet kan ik de volgende keer natuurlijk daar lakjes laten klaarzetten :)

En zodra deze dame weer in Den Haag woont is 't helemaal een makkie *\o/*

Ach, zo is 't toch ook prima. Maak je er gewoon een gezellig dagje uit van. :)

Shaggysophie schreef:
Hoe kunnen jullie fotos van een android mobiel hierop zetten???

Heb je Twitter? Dan zou je 'm misschien via Twitpic, Plixi of iets dergelijks uploaden. :)

heyhallohey schreef:
wil je hem dan zo graag?

Wil 'm best graag hebben ja. :j

amanda1980 schreef:
ikke ikke ikke

Sorry, ze zijn allemaal al weg. :)
Even kijken of ik die post nog aan kan passen..

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 19:12

Ik vind m echt niet boeiend :=
Maar wil best voor je kijken of ze m hier nog hebben hoor DB!

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 19:12

Ik heb zelfs 2 circus confetti's :P Toen ik zag dat ze hem weer hadden maar gelijk 1 extra gehaald := erg

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 19:13

ik kan m ook voor je meenemen hoor kom er van de week vast nog langs

benangelique

Re: Nagellak topic #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 19:14

Iemand mijn sticker post gezien?

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 19:15

Als jullie dat zouden willen doen meiden, heel graag! :D

Heb je stickerpost gezien benangelique, maar heb er zelf geen ervaring mee. Sorry! :)

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 19:16

En als ze bij jullie niet meer in de winkels zijn mag DB die van mij ook wel overnemen :P