Ja klopt, dat is wel vervelend inderdaad, als ik in het water wil dan kan ik hem er moeilijk uithalen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:Ik ben gewoon het water in gedoken met piercing toendertijd, dat zou betekenen dat als je een tragus,helix, tepel,tong whatever laat zetten ook niet mag zwemmen, ja daag
Fiffill schreef:xDramaQueen schreef:Ik ben gewoon het water in gedoken met piercing toendertijd, dat zou betekenen dat als je een tragus,helix, tepel,tong whatever laat zetten ook niet mag zwemmen, ja daag
Zwem jij met je mond open?
Nee, maar dat is toch ook zo? Lijkt me ook wel logisch dat je niet met een verse piercing mag zwemmen.
Bonjoy schreef:Ik heb ook gewoon gezwommen met mijn kersverse helix (en in de regen gelopen met druipend haarlak haar). Wil uiteraard niet zeggen dat iedereen dat moet gaan doen. Maar als je het een beetje eng vind en het niet vertrouwd, gewoon niet doen
xDramaQueen schreef:Bonjoy schreef:Ik heb ook gewoon gezwommen met mijn kersverse helix (en in de regen gelopen met druipend haarlak haar). Wil uiteraard niet zeggen dat iedereen dat moet gaan doen. Maar als je het een beetje eng vind en het niet vertrouwd, gewoon niet doen
Ik heb nooit mijn piercings gewassen of verzorgd ( op uitzonderingen na) daarmee zeg ik ook niet dat iedereen dat moet doen, maar t is heus niet dat als iemand je voor de grap in t zwembad duwt dat je navel zwart word en je darmen er vervolgens uit komen ofzo