Destino schreef:@ Fiffil, ik kan wel begrijpen dat ze iets meer lovehandles af wilKomt misschien omdat ik die zelf ook heb en dat gewoon irritant is bij broeken/bikini's etc.
Plien, goed gesport!
Die crackers klinken goed!
Dat kan, maar "uitstekende heupbotten" klinkt iets minder gezond.

CCCCC schreef:Ik vind het ook raar idd.. Misschien stamt dat nog van mn 'dikke' periode af. Weet 't ook niet! Ach ja, een vriendin van me heeft bredere heupen dan ik, maar verder wel slank.. Beetje het figuur van Chantal denk ik, maar dan nog erger. Dan voel ik me altijd zooo onvrouwelijk, naast haar!
Ik wil dat docentje komt, dan eindgesprekje.
Vrouwelijkheid hoeft niet per se in figuur te zitten, ook in uitstraling, gedrag, etc.

Loesss schreef:[img]http://3.bp.blogspot.com/-Dkgw32chWeY/Tud_F_4H0-I/AAAAAAAAR7Q/uSNgr-b3ndQ/s400/6.jpg[ /img]
Dit vind ik echt mooi!
Aah dat zge ik ook weleens tegen mensen, het nadeel van beginnen met afvallen is gewoon dat het nooit meer goed genoeg is. Ik begon met 76 en toen dacht ik echt van: als ik 65 weeg ben ik het gelukkigste meisje op aarde. Toen wilde ik toch wel 60. Toen toch wel liever 57, toen 55, nu 53!
Maar, voor jou, waarschijnlijk niet haalbaar.
Je moet wel realistisch blijven. Als ik kijk naar hoe slank je nu bent en je lovehandles (die ik overigens erg mee vind vallen!), en het feit dat lovehandles er nu eenmaal héél moeilijk af gaan (ook dunne - niet eens meer slanke - mensen kunnen lovehandles hebben) zal het wss gewoon je bouw zijn. En tegen de tijd dat het zou zijn zoals hierboven (als dat al mogelijk is!) is de rest van je lijf gerust mager te noemen waarschijnlijk.
Face it, ik heb ook lovehandles. Niet superveel, maar ze zitten er wel. Tsja, ik heb er geen last van, sommige dingen moet je accepteren

Buiten dat is juist een beetje "vet" (geen harde buik maar een wat zachtere, iets meer lovehandles en zeker geen uitstekende botten) zoooooveel meer aantrekkelijker

Merk gewoon (niet per se hier, maar ook buiten bokt) dat veel mensen een beetje doorslaan in dat trainen/afvallen. Je moet kijken naar je eigen lijf en niet naar plaatjes; wat realistisch is voor jou, soms is je 'ideaalbeeld' niet eens haalbaar. Iedereen heeft 'n ander lijf en je kan best doelen stellen, maar het houdt een keer op en dat moet je accepteren. Vind het zo zonde dat sommige mensen voorbij het punt gaan dat hun lichaam echt mooi uitkomt.