een betere conditie en een plattere buik... HOE?!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:38

Destino schreef:
@ Fiffil, ik kan wel begrijpen dat ze iets meer lovehandles af wil :) Komt misschien omdat ik die zelf ook heb en dat gewoon irritant is bij broeken/bikini's etc.

Plien, goed gesport! :)
Die crackers klinken goed :D !

Dat kan, maar "uitstekende heupbotten" klinkt iets minder gezond. :=

CCCCC schreef:
Ik vind het ook raar idd.. Misschien stamt dat nog van mn 'dikke' periode af. Weet 't ook niet! Ach ja, een vriendin van me heeft bredere heupen dan ik, maar verder wel slank.. Beetje het figuur van Chantal denk ik, maar dan nog erger. Dan voel ik me altijd zooo onvrouwelijk, naast haar!

Ik wil dat docentje komt, dan eindgesprekje.

Vrouwelijkheid hoeft niet per se in figuur te zitten, ook in uitstraling, gedrag, etc. :)

Loesss schreef:
[img]http://3.bp.blogspot.com/-Dkgw32chWeY/Tud_F_4H0-I/AAAAAAAAR7Q/uSNgr-b3ndQ/s400/6.jpg[ /img]

Dit vind ik echt mooi!

Aah dat zge ik ook weleens tegen mensen, het nadeel van beginnen met afvallen is gewoon dat het nooit meer goed genoeg is. Ik begon met 76 en toen dacht ik echt van: als ik 65 weeg ben ik het gelukkigste meisje op aarde. Toen wilde ik toch wel 60. Toen toch wel liever 57, toen 55, nu 53 :)!

Maar, voor jou, waarschijnlijk niet haalbaar.
Je moet wel realistisch blijven. Als ik kijk naar hoe slank je nu bent en je lovehandles (die ik overigens erg mee vind vallen!), en het feit dat lovehandles er nu eenmaal héél moeilijk af gaan (ook dunne - niet eens meer slanke - mensen kunnen lovehandles hebben) zal het wss gewoon je bouw zijn. En tegen de tijd dat het zou zijn zoals hierboven (als dat al mogelijk is!) is de rest van je lijf gerust mager te noemen waarschijnlijk.

Face it, ik heb ook lovehandles. Niet superveel, maar ze zitten er wel. Tsja, ik heb er geen last van, sommige dingen moet je accepteren :) die horen nu eenmaal bij je bouw. Ik heb brede schouders, valt ook niet te veranderen.

Buiten dat is juist een beetje "vet" (geen harde buik maar een wat zachtere, iets meer lovehandles en zeker geen uitstekende botten) zoooooveel meer aantrekkelijker :o ik denk dat ik nu wel voor bijna alle mannen spreek ook, ik heb zo goed als alleen mannelijke vrienden en die zijn er vrij duidelijk over altijd: er moet wel iets zijn om vast te pakken :Y)

Merk gewoon (niet per se hier, maar ook buiten bokt) dat veel mensen een beetje doorslaan in dat trainen/afvallen. Je moet kijken naar je eigen lijf en niet naar plaatjes; wat realistisch is voor jou, soms is je 'ideaalbeeld' niet eens haalbaar. Iedereen heeft 'n ander lijf en je kan best doelen stellen, maar het houdt een keer op en dat moet je accepteren. Vind het zo zonde dat sommige mensen voorbij het punt gaan dat hun lichaam echt mooi uitkomt.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:41

Destino schreef:
CCCCC schreef:
Nee, die is zoooooo tevreden met zichzelf. Straalt ze ook uit hoor, vind het niet zo gek dat zij alle jongens aantrekt. Snap ook niet hoe ze 't doet hoor :')

Ja joh :') ?
Maar dan is ze wel mooi strak/slank enzo zeker :+

Waarom? Om zeker van jezelf te zijn hoef je niet slank of strak te zijn.
Ken een meisje die weegt tegen de 100 (ze is ook gewoon groot). En zelfverzekerd dat ze is! Mooie meid ook, wat een uitstraling :) echt iemand die dat gewicht gewoon sierlijk maakt.
Het gaat gewoon om acceptatie, en dat kan ook best als je niet zo slank en strak bent als het gemiddelde (gephotoshopte :+ ) model.

Overigens trek je vanzelf jongens aan als je zelfverzekerd bent. Dat is volgens mij 80% van de aantrekkingskracht. :D
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 12-01-12 11:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:42

Cccc je eet echt veel te weinig!!! Kan echt niet hoor, vooral je ochtend! En cola light is vergif, je kunt beter water/chrystalclear nemen.

Mijn ontbijt: 2 volkorenboterhammen met pindakaas, 2 mandarijnen en een bak yoghurt. Als tussendoortje pak ik zo een Sultana :)

Loesss

Re: een betere conditie en een plattere buik... HOE?!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:45

Oooh maar Fifill no worries hoor. Weet het zelf ook wel dat het niet realistisch is :P! Maar weet wel na half jaar amper beweging dat het strakker dan dit kan for sure :)!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:46

Zolang je maar niet meer over uitstekende heupbotten begint dan! :Y) ;)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:49

Fiffill schreef:
Destino schreef:

Ja joh :') ?
Maar dan is ze wel mooi strak/slank enzo zeker :+

Ken een meisje die weegt tegen de 100 (ze is ook gewoon groot). En zelfverzekerd dat ze is! Mooie meid ook, wat een uitstraling :) echt iemand die dat gewicht gewoon sierlijk maakt.
Het gaat gewoon om acceptatie, en dat kan ook best als je niet zo slank en strak bent als het gemiddelde (gephotoshopte :+ ) model.

Overigens trek je vanzelf jongens aan als je zelfverzekerd bent. Dat is volgens mij 80% van de aantrekkingskracht. :D

Dat is ook zo, ik vind het alleen heel erg moeilijk te begrijpen :) .
En idd dat is wel aantrekkelijker..

En je hebt idd gelijk! :)

Als ik bijv kijk naar dit:

Afbeelding
Vind ik dat wel mooi, het is voor mij niet helemaal haalbaar, maar kan wel een motivatie zijn!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:50

Mijn vriend vindt het ook niet mooi als ik een gratenpakhuis ben. In zijn ogen ben ik nu al te mager!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:51

Zou die foto niet gefotoshopt zijn? Ik vind de kleur op haar benen zo anders dan haar buik. Wel een mooi figuur :j.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:52

Mijn benen zijn ook roder dan mijn buik :') Dus ik denk het niet..
Kan ook lichtinval zijn!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:56

Destino schreef:
Fiffill schreef:

Dat is ook zo, ik vind het alleen heel erg moeilijk te begrijpen :) .
En idd dat is wel aantrekkelijker..

En je hebt idd gelijk! :)

Als ik bijv kijk naar dit:

Afbeelding
Vind ik dat wel mooi, het is voor mij niet helemaal haalbaar, maar kan wel een motivatie zijn!

Dat vind ik ook al een stuk mooier. Zit al veel meer vorm in! Dat hoekige, bottige vind ik vaak zo zonde (als je ziet dat mensen dan eerst voller eigenlijk veel mooier zijn :j )

Toen ik 14 was, was ik heel onzeker (wat op zich heel normaal is, puberteit :) ). Mijn benen waren te dik, voeten te groot, neus ook, schouders te breed, etc. etc. maar als ik daar nu aan terug denk denk ik... wat een onzin :D ik ben hartstikke tevreden met mezelf en ja, er hadden best wat dingen anders/beter gekund, maar dat is nu eenmaal niet zo :Y) en die zijn ook niet te veranderen. Dus waarom je daar druk over maken? Heeft even geduurd, maar ik maak me er niet meer druk om :) en ja, ik verwonder me nog best wel eens over het feit waarom er in godsnaam zoveel kerels achter me aan komen terwijl ik alles bij elkaar opgeteld best 'n imperfect gezicht heb :') (maar kennelijk is het in combinatie dan weer aantrekkelijker :') ) maar goed, het zal wel. Ik kan iig denken als ik in de spiegel kijk: wat een mooie meid :Y) (Niet op de arrogante manier, want ik zie ook regelmatig meiden die ik knapper vind dan mezelf hoor :D )

Als je gewoon zoiets hebt van... hoi, hier ben ik, dit is het dan niet meer en niet minder *\o/* heb je al de halve wereld :D

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:59

Dat5 vind ik ook heulllll mooi

Je hoeft zeker niet dun te zijn om zelfverzekerd te zijn. Ik was zefverzekerder toen ik nog 76 kg woog :)!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 12:00

Fiffil, goed dat jij dat kunt :j . Maar er zijn ook mensen die misschien wel nooit zo kunnen denken, hoe graag ze het ook zouden willen..

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 12:01

Plien91 schreef:
Zou die foto niet gefotoshopt zijn? Ik vind de kleur op haar benen zo anders dan haar buik. Wel een mooi figuur :j.

ik geloof het wel, je ziet zelfs een tekenlijn bij haar bovenbenen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 12:01

Destino schreef:
Fiffil, goed dat jij dat kunt :j . Maar er zijn ook mensen die misschien wel nooit zo kunnen denken, hoe graag ze het ook zouden willen..

Geloof ik niet in. Ik geloof best dat iedereen het kan, alleen zal het voor de een misschien makkelijker zijn dan voor de ander.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 12:02

SteffiiY schreef:
Plien91 schreef:

ik geloof het wel, je ziet zelfs een tekenlijn bij haar bovenbenen.

Volgens mij niet hoor :n

En al is het wel zo, jammer dan, ik vind het alsnog mooi :Y)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 12:06

haha, ik vind het ook super mooi, het maakt me niet uit of het nep of echt is haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 12:08

ik ben nu van plan om helemaal niet meer te snoepen, alleen appels en muesli repen enzo. ik ga ook mindere grote porties eten bij avondeten bijv. ik vind het nl altijd zo lekker dat ik me heeelemaal volvreet en dan al vol zit maar dan eet ik toch nog maar even door :P en dat moet nu anders, hoe lekker ik het vind. ik heb ook altijd na het eten buikpijn omdat ik teveel heb gegeten :+
en ik ga buikspieren doen en lekker zonder zadel rijden (:

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 12:10

Fiffill schreef:
Destino schreef:

Geloof ik niet in. Ik geloof best dat iedereen het kan, alleen zal het voor de een misschien makkelijker zijn dan voor de ander.

Het kan prima zijn dat jij dat niet gelooft :) , maar ik denk toch dat het wel zo is :j , vriendinnen van mij zijn nog nooit tevreden geweest met hoe ze eruit zien en zullen dat ook echt niet worden. Hun hele leven is ook een soort ingericht op die imperfecte dingen, sporten, dieten, weinig lekkere dingen in huis etc..

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 12:11

Frederieke_ schreef:
ik ben nu van plan om helemaal niet meer te snoepen, alleen appels en muesli repen enzo. ik ga ook mindere grote porties eten bij avondeten bijv. ik vind het nl altijd zo lekker dat ik me heeelemaal volvreet en dan al vol zit maar dan eet ik toch nog maar even door :P en dat moet nu anders, hoe lekker ik het vind. ik heb ook altijd na het eten buikpijn omdat ik teveel heb gegeten :+
en ik ga buikspieren doen en lekker zonder zadel rijden (:

Je moet juist wel wat blijven snoepen, anders ga je het én niet volhouden én kom je aan zodra je het wel gaat eten..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 12:13

Destino schreef:
Fiffill schreef:

Het kan prima zijn dat jij dat niet gelooft :) , maar ik denk toch dat het wel zo is :j , vriendinnen van mij zijn nog nooit tevreden geweest met hoe ze eruit zien en zullen dat ook echt niet worden. Hun hele leven is ook een soort ingericht op die imperfecte dingen, sporten, dieten, weinig lekkere dingen in huis etc..

Oh maar als ze daar zo in door blijven gaan zal het ook niet beter worden. Zo'n "levensstijl" is er om doorbroken te worden. En dat wil niet meteen zeggen dat ze dat zelf, in hun eentje kunnen, maar dat het onmogelijk is gaat er bij mij niet in.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 12:17

Maar zulke meiden kun je dat wel tegen zeggen, maar horen ze niet eens..
1 van hen had longontsteking, 1,5 week in het zkh gelegen en kwam eruit en wilde na 3 weken weer gaan sporten, we hebben een hele avond op haar ingepraat om het niet te doen, maar ze deed het toch en lag daarna de hele avond op bed omdat ze letterlijk uitgeteld was..
Je kunt net zo goed tegen een muur aan banketstaaf dan..

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 12:18

Destino schreef:
Ik had net trouwens een jankbui op mn werk. :+ Zo beschamend :P
Kreeg weer eens te horen dat ik iets verkeerd gedaan had, en dat ik toch zeker wel wist hoe het beter moest. (Ik werk er pas 4 maanden en weet dus nog lang niet alles)
Dat hadden ze dus nog nooit uitgelegd en ze deden superboos.
Volgens mij schrokken ze er wel van.. Want daarna zei ze : "Zo erg was het ook weer niet.'

:')

:(:) Ook onaardig! Geeft niks toch?

CCCCC schreef:
Chantal :(:) Niet huilennnnn. Komt wel goed!

Ik ben ongesteld, bahh, voel me dan zo opgeblazen en zo :( Bah.

Heb zo eindgesprek stage, spannunddd.

Vandaag:

O: Glas halfvolle melk met een banaan
T: Niks i guess
L: Ga naar mn zus, dus weet niet wat ik neem.
T: Ben danbij de pony, denk een blikje cola light
A: Groente, vlees, aardappels
T: 2 crackers ossenworst

B: Vanmiddag uurtje paardrijden, misschien vanavond nog zumba.

Dat is een mager ontbijt, en 2 tussendoortjes die niks voorstellen :')

Marijkjuh schreef:
Ik ga zo even bijlezen, maar ik zal eerst even m'n eetlijstje voor vandaag delen :) Gister had ik trouwens zo'n slechte dag, ik heb echte mega ongezond gegeten, maar het was echt zo lekker :oo

Vandaag:

O: 2 Volkoren boterhammen, 1 met honing, 1 met 20+ kaas en komkommer
T: Rauwe worteltjes
L: 2 Volkoren boterhammen, 1 met 20+ kaas en komkommer en 1 met wat zoets/pindakaas enz.
T: Kiwi en appel
A: 2 koppen zelfgemaakte vegetarische erwtensoep
T: ?

Beweging: 30/45 min. wandelen met pony, 35/45 min. trainen paard, 60 min. Zumba, 30 min. cardio

Ik kom nu alleen met calorieën nog niet eens op 900, beetje weinig, maar misschien wel een goede compensatie voor het teveel eten van gister.

Onder de 1000kcal is niet goed voor je :) Dus misschien bakje vla oid erbij?

Loesss schreef:
Vooor Better Belly! Ben benieuwd of ik over 4 weken resultaat zie:
Afbeelding

Mooi figuurtje vind ik al hoor :j

Dat figuurtje van de laatste foto vind ik ook mooi!

Van mijnlief hoef ik ook niet af te vallen. Hij snapt het niet zo :') Want hij vind me al slank en strak. Nou, dat laatste vind ik niet haha.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 12:21

@ Nell, het gaf wel hoor, ik werk met salarissen.. Ik had verkeerde uurlonen berekend, dus uiteindelijk maakt dat wel veel uit..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 12:22

Destino schreef:
1 van hen had longontsteking, 1,5 week in het zkh gelegen en kwam eruit en wilde na 3 weken weer gaan sporten, we hebben een hele avond op haar ingepraat om het niet te doen, maar ze deed het toch en lag daarna de hele avond op bed omdat ze letterlijk uitgeteld was..

Het moet ook vanuit jezelf komen. Je moet het zelf willen... anders gaat het nooit werken. En daar zit het verschil: willen ze het wel? Als jij continu op zoek bent naar het zogenaamde ideaalbeeld van een ander zul je er inderdaad niet komen :) maar goed, ik geloof best dat iedereen het zou kunnen, alleen moeten ze het wel willen ;) en dat kan pas echt op het moment dat je daadwerkelijk met jezelf bezig bent en niet alleen met foto'tjes van iemand anders zijn lijf. :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 12:23

Fiffill schreef:
Destino schreef:

Het moet ook vanuit jezelf komen. Je moet het zelf willen... anders gaat het nooit werken. En daar zit het verschil: willen ze het wel? Als jij continu op zoek bent naar het zogenaamde ideaalbeeld van een ander zul je er inderdaad niet komen :) maar goed, ik geloof best dat iedereen het zou kunnen, alleen moeten ze het wel willen ;) en dat kan pas echt op het moment dat je daadwerkelijk met jezelf bezig bent en niet alleen met foto'tjes van iemand anders zijn lijf. :)

Dat is het ook inderdaad, ze willen het niet :)