Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donkerblauw schreef:Anc schreef:Oké, ik hou niet van groene lak.
Echt niet!
Daarom blijf ik stug volhouden dat Choose me zeeblauw is![]()
Gaaf kleurtje is 't hé?
x_Elise schreef:
vonneke schreef:Ik ga ipv meelezen maar eens meekletsen als dat ok is?
Net mijn lakje eraf gehaald, zo weer nieuwe erop.
Ben wel echt een leek hihi
MightyJoe schreef:Elise, mooi zeg!
Ik heb nog steeds circus confetti op. hij chipt een heel klein beetje maar je ziet het niet zo goed. Vanavond even bijwerken en dan zal ik een foto plaatsen. Had al eerder een foto proberen te maken alleen krijg ik het niet zo mooi op de fotoWant in het echt is het een echte glitterbom
Donkerblauw schreef:Optiwolk schreef:Jongens!
Wish me luck, ik ga voluit voor deze
Marilyn and me van catrice
Dat is echt een mooie kleur! Bij mij waren twee laagjes ook genoeg om 'm dekkend te krijgen, en hij heeft er 5 dagen opgezeten zónder topcoat. Had uiteindelijk alleen maar wat tipwear en één chipje.
Donkerblauw schreef:Skessa_ schreef:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik heb mn lakjes ook hoor![]()
![]()
En, wat vind je van Beyond the Mistletoe?
Donkerblauw schreef:vonneke schreef:Waar vinden jullie eigenlijk de voorbeeldfotos van gelakte nagels? Via Google?
Via Google ja, dan typ je gewoon de kleur waarnaar je op zoek bent, en daarachter 'swatch'. Dan krijg je allemaal voorbeeldfoto's.
Skessa_ schreef:Geloof me..... Als je straks RP hebt vind je M&M echt NIET boeiend meer![]()
Skessa_ schreef:Donkerblauw schreef:En, wat vind je van Beyond the Mistletoe?
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!
Skessa_ schreef:Zeg... Nou heb ik zoveel nieuwe lakjes (en nog heel veel ongebruikte) welke zal ik straks eens op doen??