Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

CarinaR schreef:Ik strijk niet, hang zoveel mogelijk strak op en strak opvouwen.
pubelia schreef:Bo0tje: dat zijn dus de hormonen
Ik heb vannacht gedroomd dat ik bevallen was van een 4-lingBen toch blij dat het er maar 1 is!
bo0tjeee schreef:Meloen, gefeliciteerd!!!
Tequilaatje schreef:Hutspot ed gaat echt niet (te vet), uberhaubt alle soorten vlees gaat niet, heel misschien een klein stukje kip.
Bami/nasi is idd te gekruid, groentes over het algemeen is ook niet zo'n best idee, alleen losse (rauwe) worteltjes gaan enigszins met een paar droge piepers. Vandaag heb ik wel 4 happen macaroni op, vrijwel wit maar die heb ik nog binnen voorlopig.
edit: maar kan nou niet zeggen dat ik op deze manier voldoende vitamines/mineralen binnen krijg en zeker te kort ijzer denk ik:(
bo0tjeee schreef:Heeft iemand het topic van Ninita gevolgd? Hun kleine zou problemen hebben met een niertje. Nu blijkt ze 1 nier te hebben die wel goed werkt en de andere nier zijn cystes die niet kunnen klappen oid. Na de geboorte zal dit waarschijnlijk verschrompelen en de ene nier is dan voldoende. Goed nieuws dus!
[MW] 20 weken echo: cysteniertje bij onze dochter
beccy schreef:http://1n2.nl/buitenland/video-schokken ... ts-1n2-nl/
gevonden maar inderdaar schokkende beelden!! man man..arm frummeltje..
dat was zeker schrikken..odetteke schreef:latnahc2 schreef:Jeetje odetteke wat een verslag zeg!
Eigenlijk wil ik wel heel graag een foto zien van jullie kleine hummeltje
U vraagt, wij draaien!
En nu ga ik weer snel mijn bakje afgekolfde melk pakken en richting mijn meisje.
latnahc2 schreef:Ook nog even spammen
5 dagen oud![]()
beccy schreef:hmm zal straks eens gaan meten..
En mijn ventje vind het geweldig dat hij papa wordt, hij is zo trots als een pauw en wil elke babywinkel in.
wythlove schreef:70 cm, wij hebben maar het zekere voor het onzekere genomen. Straks doen ze wel moeilijk over die 3 cm.
lisch schreef:de mijne is er wel helemaaal aan toe! net als ikwe kunnen allebei niet wachten
maar moet wel
![]()
alleen stoor ik me soms over hoe gemakkelijk hij over de bevalling denktik zie er als een berg tegenop en als ik daarover begin van vind jij het ook zo spannend dan vind hij dat wel meevallen
dat wil ik niet horen
wythlove schreef:Hier ook bierkratten onder het bed. Ons bed was net 3 cm te laag, grrrr

Lekker makkelijk! Ik ga ook wat makkelijks eten, zat te denken aan wentelteefjes

CarinaR schreef:Ohhhhh lever, foei...
Het kan me niets schelen dat ze er wat van gezegd heeft, ik heb met mn werk zo vaak gehoord, dat zwangeren 1x een glaasje wijn dronken...
Als ik nou elke dag dat deed, of een heel fles en weet ik veel, ok... maar voelde me en halve misdadiger zowat...
Mijn ethiopische schoonzus at en dronk ook gewoon van alles, nou mn neefje mankeert helemaal niets hoor.
Askim schreef:lisch schreef:de mijne is er wel helemaaal aan toe! net als ikwe kunnen allebei niet wachten
maar moet wel
![]()
alleen stoor ik me soms over hoe gemakkelijk hij over de bevalling denktik zie er als een berg tegenop en als ik daarover begin van vind jij het ook zo spannend dan vind hij dat wel meevallen
dat wil ik niet horen
alle mannen denken makkelijk over de bevalling.. ze zouden zelf eens moeten bevallen kijken of ze nog zo praten..
Achteraf gezien had het waarschijnlijk nog wel in de auto gepast. Volgende keer maar de verpakkingsmaten gaan bekijken. Vieze, kleffe balletjes waren weer heerlijk!
maar het moet. omdat we een eigen onderneming hebben(horeca) moeten we er altijd netjes bijlopen dus ook in gestreken kleding. heb wel een ultrastoomstrijkijzer op station ideaal en gaat razendsnel gelukkig
je bedoeld hopelijk toch wel die zweedse gehaktballetjes he?Citaat:Vieze, kleffe balletjes waren weer heerlijk!

Geen idee hoe ik eraan kom?