in the bronx heb ik net gekocht, nu hoor ik dat hij tegenvalt, heeeel jammer, ben benieuwd als ik hem op doe. soms zijn ze net wat leuker met een glittertje erover. ik heb van koh ook een gouachtig nagellakjes, maar vond hem zo oeeersaai, toen heb ik er een zilvere glitter overgedaan en toonde het al veel anders.
Ik vind in the bronx juist echt een heel mooi kleurtje!
Mar_Nimbus
Geplaatst: 26-10-11 16:40
ik heb nu in the bronx op met goudglitter erover vind hem erg mooi ppff had mijn hand in een rare houding voor het licht lijkt wle de hand van een oud vrouwtje hahahahah
ok deze lakjes heb ik essence: space queen essence: make it golden essence: icy princes catrice: in the bronx catrice: goldfinger careice: 1 wear my sunglasses (staat alleen niet op de foto)
dee heb ik net gekocht essence: you're my dragonfly sugar chirp chirp ultimate pink time for romance gleam in blue blue addicted
Mijn poging tot 'gradient nails' De eerste keer. Niet heel goed dus:P
GR holographic 116
Wat ik nu heb combi van china glaze admire/ GR holographic en glitterlijntje Pink is verneukt
Connie
Geplaatst: 26-10-11 17:21
Ik wil zo graag een flakie lakje/topcoat Is die er een van Essence/Catrice ?? Golden Rose scale effect nr. 2 is ook mooi, maar volgens mij alleen online te verkrijgen..? Online bestellen zie ik echt niet zitten...
Dan moet ik voor een lakje van 2,50 verzendkosten van 6 euro ofzo betalen Of is er een webshop die gratis verzend? of heeel goedkoop ;p Ebay vind ik prima hoor, dat vertrouw ik nog wel.. Maar kan niks vinden
als jij daar minder dan 3 lakjes koopt is het gewoon brievenbus post dacht ik en dus goedkoper bij nailpolishfasion. Ebay vertrouw je wel? Daar kan je naar mijn idee juist makkelijker worden opgelicht dan echte webshops