Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gimli_ schreef:Joolien schreef:Dat ben ik
Nee nee, jij bent dat niet.
Was 'n erg jong meisje, heb haar 3 of 4 x horen zeggen dat ze zeker weten iets wilde om vervolgens toch weer van gedachten te veranderen.
Jou herken ik wel hoor, mrs. Horsewhisperer.(Zoo gelachen om dat filmpje haha)
Rienn schreef:Merry98 schreef:foto :http://94.100.114.6/1437000001-1437050000/1437001201-1437001300/1437001213_6_Qsxd.jpeg
je ziet dat de onderste rechter roos nog afgemaakt moet worden en de paar blaadjes onderin.
Dat is nog een uurtje werk,beter gezegd een uurtje pijnlijk werk
Maar ik vind hem prachtig! Heb m zelf ontworpen en mede dankzij de tattoo meneer uitgewerkt en dit is m geworden.
Wauw, echt heel erg mooi.
Ik heb mijn volgende tattoo ook helemaal in mijn hoofd nu.
Dit wordt hem, natuurlijk wel ietsjes anders, maar wel de zelfde plek.
Gimli_ schreef:Joolien schreef:Dat ben ik
Nee nee, jij bent dat niet.
Was 'n erg jong meisje, heb haar 3 of 4 x horen zeggen dat ze zeker weten iets wilde om vervolgens toch weer van gedachten te veranderen.
Jou herken ik wel hoor, mrs. Horsewhisperer.(Zoo gelachen om dat filmpje haha)
Rienn schreef:Ik ben ook helemaal verliefd op die veer! Kan eigenlijk niet meer wachten om naar een shop te gaan, maar zal nog even geduld moeten hebben. Als een van jullie een goede shop weet, dan hoor ik het graag!
Hier in Hoorn zit de shop van Ben Saunders, maar ik twijfel of ik hem daar wil laten zetten, hoor goede maar ook slechte verhalen over hun....
Merry98 schreef:foto :http://94.100.114.6/1437000001-1437050000/1437001201-1437001300/1437001213_6_Qsxd.jpeg
je ziet dat de onderste rechter roos nog afgemaakt moet worden en de paar blaadjes onderin.
Dat is nog een uurtje werk,beter gezegd een uurtje pijnlijk werk
Maar ik vind hem prachtig! Heb m zelf ontworpen en mede dankzij de tattoo meneer uitgewerkt en dit is m geworden.
Rienn schreef:Ik ben ook helemaal verliefd op die veer! Kan eigenlijk niet meer wachten om naar een shop te gaan, maar zal nog even geduld moeten hebben. Als een van jullie een goede shop weet, dan hoor ik het graag!
Hier in Hoorn zit de shop van Ben Saunders, maar ik twijfel of ik hem daar wil laten zetten, hoor goede maar ook slechte verhalen over hun....