Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, niet meer naar rook stinken, geen gele aanslag op tanden, met een beetje geluk houden we geld over
.

Quellian schreef:Wat zonde Ginger!
Blensink, gewoon volhouden
Ik heb het vooral na het werk moeilijk... dan sluit ik mijn PC af en nog steeds denk ik ELKE DAG: 'zo in de auto even lekker een sigaret'. Ja... gisteren stuurde ik dus ook naar een vriendin: 'het leven was veel leuker toen ik nog rookte'. Ben ook steeds bezig met zoeken naar voordelen van het roken
Maar goed, moet het gewoon niet doen, is beter voor de longetjes.
Door roken heb je minder geld om leuke dingen te doen, door te roken ben je altijd half verkouden, sneller grieperig, ziek-ig, roken is juist NIET gezellig, altijd maar het balkon op terwijl de niet rokers gezellig binnen blijven. Bovendien stinkt het en loop je gezondheidsrisico's. Je moet echt jezelf ervan overtuigen dat het leven zonder roken echt leuker is. Misschien toch dat boek maar een keer openslaan 

Ben je eindelijk van die ellendige verslaving af. Jij hebt heel lang gerookt of niet?
Was jij 5 jr zwanger?
Als je na een paar maanden stoppen weer begint op een moeilijk moment heb je blijkbaar toch nog ergens in je achterhoofd zitten dat roken een steuntje in je rug is... Ik kan niet uit ervaring spreken hoe het over een aantal maanden is, maar nu zit er wel echt goed in m'n hoofd dat ik echt niks aan roken heb.
Tot nu toe nog geen behoefte gehad om te halen.
blensink schreef:Whahhah dat geschreven en daarna kijk ik naar dat schaap van je avatar en schiet me toch in de lach![]()
Zoethout echt geen idee waar ik dat vandaan kan halen
whahaha flauw 

Gewoon niet doen hè!