[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

haffilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 23:39

Haai! Stiekem ben ik al best lang een stille meelezer haha.
Tijdje terug m'n helix laten 'klikken'? Het is in ieder geval niet geschoten, maar ook niet echt gepierced.
Had m wel geschoten, ooit in een bui in amsterdam, we wisten er niks vanaf. In ieder geval, half jaar met een dik oor gezeten!
Toen eruit gehaald, en tis nu 6weekjes geleden dat ik m weer liet zetten; nergens last van gehad :D
Hier zat ie er net in:

Afbeelding

Waar ik een rondje gezet heb, wil ik ergens m'n inner conch, maar stiekem twijfel ik nog een beetje tussen de tragus en de conch! Wat zouden jullie doen?

Edit: wauw, die gespleten tong is ook wel erg speciaal, heb t nooit in 't echt gezien!

Edit2: Als ik de tragus/conch eruit haal, groeit ie dan nog dicht? Ik wil liever niet de rest van m'n leven met een gat lopen als ik hem toch niet meer wil :+ .

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 00:25

Ja groeit dicht. althans de huid. Het kraakbeen zal op die plek nooit weer terug verschijnen.
Je houdt soort van 'putje'

Peuk

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 00:49

Ik heb een tongpiercing en een tattoeage (weet niet of hier een apart topic voor is of niet), ga binnenkort helix laten zetten. Wil nog een helix (?) maar dan een stuk lager. Is volgens mij niet echt een naam voor. Gewoon net als een oorbel maar dan in het kraakbeen. Vind een labret ook wel leuk, maar dat zou me niet staan. :+

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 12:06

Mn oortje is echt alweer giga gekrompen, nu dag 2.. zit ik denk ik op 3 mm..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 12:07

Haal je ze eruit? :oo Zonde, heb je ook net die mooie plugjes gekocht :+

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 12:10

Ja ik word oud ofzo, die gaten hoeven van mij allemaal niet meer merk ik, gaat steeds meer uit _O-

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 12:18

Myrnyana.. Het is gebeurd, gefeliciteerd!! Ben echt terug gaan bladeren, want was ontzettend benieuwd naar de foto's! Het ziet er op je eerste foto's nogal pijnlijk uit! Resultaat is wel al netjes geworden zeg! Het is niks voor mij, maar kan me helemaal voorstellen dat je er helemaal happy mee bent! Bewegen de 2 delen nu al goed afzonderlijk, of moest je daar wel wat moeite voor doen?

Toch maar eruit DQ? Hoe groot waren ze toen je ze er 2 dagen geleden uithaalde? Krimpt best snel geloof ik?

Hoelang moet je eigenlijk wachten voordat je een nieuwe piercing kunt zetten op een plaats waar je 'm in het genezingsproces eruit hebt gehaald? Wil die forward helix terug, volgens mij is het gaatje al lang en breed dicht, maar gezien hij zo lekker aan het ontsteken was, wil ik liever geen risico nemen en desnoods wat langer wachten met opnieuw laten zetten. Maar hoelang duurt dat ongeveer? Heb nl nog nooit problemen met ontstekingen enzo gehad, dus totaal geen idee van de tijdsduur die daar een beetje voor staat..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 12:19

Ach, wat jij wilt natuurlijk. :P
En dat krimpen gaat best snel bij jou dan. Bij mij gaat het lang niet zo snel, laatst had ik ze 's avonds uitgedaan en de volgende ochtend vergeten in te doen, deed ze die avond pas weer in maar ik merk dan nog geen verschil. :n

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 12:25

dinsdag avond om half 8 eruit gehaald (ongeveer 9 mm), gister zat ik al op een ruime 6 mm, vandaag op een mm of 3/4.

fief, ik had het eigenlijk al verwacht, heb ze namelijk een keer een paar uur uit gehaald, toen ik wakker werd kon ik mooi opnieuw stretchen..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 12:26

Yv_ schreef:
Myrnyana.. Het is gebeurd, gefeliciteerd!! Ben echt terug gaan bladeren, want was ontzettend benieuwd naar de foto's! Het ziet er op je eerste foto's nogal pijnlijk uit! Resultaat is wel al netjes geworden zeg! Het is niks voor mij, maar kan me helemaal voorstellen dat je er helemaal happy mee bent! Bewegen de 2 delen nu al goed afzonderlijk, of moest je daar wel wat moeite voor doen?

Toch maar eruit DQ? Hoe groot waren ze toen je ze er 2 dagen geleden uithaalde? Krimpt best snel geloof ik?

Hoelang moet je eigenlijk wachten voordat je een nieuwe piercing kunt zetten op een plaats waar je 'm in het genezingsproces eruit hebt gehaald? Wil die forward helix terug, volgens mij is het gaatje al lang en breed dicht, maar gezien hij zo lekker aan het ontsteken was, wil ik liever geen risico nemen en desnoods wat langer wachten met opnieuw laten zetten. Maar hoelang duurt dat ongeveer? Heb nl nog nooit problemen met ontstekingen enzo gehad, dus totaal geen idee van de tijdsduur die daar een beetje voor staat..

Voor een MD houden ze bij ons 2 weken aan, navel een maand. Maar hij kijkt vooral gewoon per situatie hoe het genezen is..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 12:26

Nou mooi dat het zo snel gaat als je ze er toch uit wil halen. Anders loop je zo'n lange poos rond met zo'n flubbergaatje :')

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 12:29

ja t enige heel lelijke is dat ie heel langwerpig is, hij is niet rond maar t is nu zo'n schuine spleet, ziet er niet uit :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 12:32

Ja klopt :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 12:38

Ayasha: Ja, maar dat is beiden geen kraakbeen... De buitenkant lijkt netjes geheeld nu, is nog wat rozerood, maargoed, dat zal wel littekenweefsel zijn. Het is niet meer gevoelig oid. Weet alleen niet of dat kraakbeen ondertussen weer is dichtgegroeid. Ben namelijk bang dat als ik wat te snel ga, ze straks een mm ernaast gaan prikken en ik dan misschien een heel groot gat eraan overhou..?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 12:40

Kraakbeen groeit niet meer terug. Toch? Mijn vriend had 'n gepunchte conch, iets van 4 of 6mm. Huid is wel terug, maar het kraakbeen niet (als de zon achter 'm staat schijnt zijn oor door :') ) en ik ken nog iemand die een helix had, huid is er overheen maar het kraakbeen is niet terug.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 12:53

Kraakbeen groeit idd niet terug

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 14:47

Yv: Ik kon meteen al ze een beetje bewegen maar echt veel controle heb ik nog niet. Mijn split is ook tamelijk klein dus veel controle ga ik niet krijgen.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:16

Hoi, ik heb een vraagje :D mijn zus heeft vandaag een Tragus laten zetten. Hoe zit het met haarwassen? Is het erg als er shampoo overheen komt? En hoe moet je hem schoon houden? Mevrouw zei tegen haar dat ze er niet aan mag zitten en dat 1x per dag met water schoonmaken voldoende is. Echter staat op het formulier dat ze mee heeft gekregen dat ze 2x per dag moet schoonmaken met parfum vrije zeep?

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 00:30

Ik zorg dat ik na het douchen met wat extra water spoel en ga na het douchen met een wattenstaafje er langs zodat alle losse korstjes weg zijn. Meer doe ik er niet aan... zit er verder ook niet aan.
Na het douchen zijn namelijk de korstjes los 'geweekt' door het water, en het beste te verwijderen zonder het wondje kapot te maken.
En ik gebruik gewone shampo en cremespoeling

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 16:53

Jaja, ik heb eindelijk mijn tongpiercing!
Ben er echt super super blij mee vindt hem nu al geweldig

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 16:59

Jeej, ik heb zin in zondag!
Mijn eerste piercingproject voor publiek. :D Wordt helaas wel maar een mini projectje. :+

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 20:49

Leuk! Wat gaat het worden?

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 22:37

Ik krijg veren in mijn rug gepierced zodat ik 'vleugels' heb. :D

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 23:51

Veren in je rug gepierced?
We willen wel een foto zien natuurlijk he! :D