Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Trek naar chocola was zo groot door menstruatie.
. Ik ben nu alleen nog met me voeding bezig omdat sporten nog niet kan. Wie heeft er een tip om weer vooruit te komen? 

Ik had witte chocolade brownies gemaakt en een ander meisje bruine.... en ja ik ben nou eenmaal gek op chocolade

. Of heeeel af en toe, maar dan moet het wel heel lekker zijn (en dan geen spijt krijgen, geniet ervan als je zondigt!).
. Mooi begin van het weekeind.
Had zo'n mooie g-star broek gezien, wel heel duur maar ik dacht als ik op mijn ideale gewicht ben dan koop ik hem! Is wel een leuk doel.
http://www.fiftysix.nl/images/products/ ... pv-raw.jpg
suuzepuus schreef:xNathaliee schreef:Edit: als ik ga fitnessen kan ik dan beter cardiotraining doen of vetverbranden ( op zo'n home trainer) ?
vetverbranden doe je het meest als je je hartslag onder de 140 slagen per minuut houdt. Trainen met een hartslag meter is dus aan te raden!!

Dat klopt toch niet?
ik heb zelf voorgesteld om te bobben vanavond dus ik moet wel haha
kwam uit op 1800kcal
vandaag dus goed opletten en meer water drinken... Vanmorgen gewerkt en ga zo nog wat wii fitten en ik ga ook nog onder de zonnebank
We gaan begin februari naar gambia en ik moet toch iets bruiner zijn als ik geen kreeft wil zijn

kabwan schreef:Zit nu al 3 dagen op precies op het zelfde gewicht. Ik ben nu alleen nog met me voeding bezig omdat sporten nog niet kan. Wie heeft er een tip om weer vooruit te komen?