Citaat:HARDLOOPKALENDER 2011
27 februari
Berden Voorjaarsloop - Venlo
Angela - 15km
13 maart
CPC Run - Den Haag
Fanneke -5 km
Jaan81 - 10km
27 maart
Zandvoort Circuitrun - Zandvoort
MJ - 5km
27 maart
Venloop - Venlo
Halve Marathon
10 april
Rotterdamse Marathon - Rotterdam
Fanneke - 10 km
Jaan81 - 10 km
17 april
Kleffenloop - Overloon
Angela - 5 km of 10 km
25 april
Oude maasloop - Barendrecht
Fanneke - 10 km
30 april
Ontbijtrun - Hendrik Ido Ambacht
Marijke - 10km
15 mei
Marikenloop - Nijmegen
Fanneke - 10 km
Puck - 5 km
Angela - 5 km
MJ - 10 km
30 mei
Scopias Oranjeloop - Venlo
Angela - 5 of 10 km
19 juni
Adidas Ladiesrun - Rotterdam
Fanneke - 10 km
25 september
Maasheggenloop - Boxmeer
Angela - 5 km of 10 km
2 oktober
Clubkampioenschappen ATV Venray - Venray
Angela
8 oktober
Landgoed Twente Marathon
MJ
Zo ik ook nog even aangepast. Hoop dat er nog wat loopjes bijkomen, maar kan niet heel veel vinden

Ander poortje geprobeerd maar helaas... nix nakkes nada. Door naar de automaat, extra saldo opgeladen, weer naar poortje, nog steeds noppes... terug naar de automaat, kaartje gekocht, ondertussen de trein van 8 uur gemist, dus dan maar in de trein van 8.16 u. Aangekomen in Almere naar de balie van de NS... systeem was getransformeerd in een slak super super traag, uiteindelijk daar mijn ov-chipkaart laten activeren wat ik zondagmiddag ook al had gedaan. Toen speciaal naar Almere gereden, op Lelystad Station is zoiets niet mogelijk. En nu op mijn werk... vanmiddag weer terug maar heb nu al een aantal kaartjes zonder datum gekocht, je weet maar nooit. En ik hoop zooooooo dat mijn fiets er dan nog staat, ding is redelijk nieuw, is zo'n omafiets met transportrek en klapkratje erop. Wel 2 sloten erop, but you'll never know.
Wie weet ooit. Heb net weer gelopen, 3 keer 7 minuten. Ging wel lekker! Krijg nu ook echt 't gevoel dat 't iets wordt zeg maar, kwa tijd dat je aan het lopen bent
Heb zeer...
Gelukkig deden je paardjes wel goed hun best
geitenkaas in een envelopje van bladerdeeg met rucolasla en honing mosterd-dressing
dus hoop dat het gaat. Hondje staat al te popelen in ieder geval