Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:20

Citaat:
HARDLOOPKALENDER 2011
27 februari
Berden Voorjaarsloop - Venlo
Angela - 15km

13 maart
CPC Run - Den Haag
Fanneke -5 km
Jaan81 - 10km

27 maart
Zandvoort Circuitrun - Zandvoort
MJ - 5km

27 maart
Venloop - Venlo
Halve Marathon

10 april
Rotterdamse Marathon - Rotterdam
Fanneke - 10 km
Jaan81 - 10 km

17 april
Kleffenloop - Overloon
Angela - 5 km of 10 km

25 april
Oude maasloop - Barendrecht
Fanneke - 10 km

30 april
Ontbijtrun - Hendrik Ido Ambacht
Marijke - 10km

15 mei
Marikenloop - Nijmegen
Fanneke - 10 km
Puck - 5 km
Angela - 5 km
MJ - 10 km

30 mei
Scopias Oranjeloop - Venlo
Angela - 5 of 10 km

19 juni
Adidas Ladiesrun - Rotterdam
Fanneke - 10 km

25 september
Maasheggenloop - Boxmeer
Angela - 5 km of 10 km

2 oktober
Clubkampioenschappen ATV Venray - Venray
Angela

8 oktober
Landgoed Twente Marathon
MJ

Zo ik ook nog even aangepast. Hoop dat er nog wat loopjes bijkomen, maar kan niet heel veel vinden

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:25

Citaat:
HARDLOOPKALENDER 2011

27 februari
Angela - 15km

6 maart
Robbenoordbosloop - Wieringerwerf
Noor - 6 km

13 maart
CPC Run - Den Haag
Fanneke -5 km
Jaan81 - 10km

27 maart
MJ - 5km

27 maart
Venloop - Venlo
Halve Marathon

10 april
Fanneke - 10 km
Jaan81 - 10 km

17 april
Kleffenloop - Overloon
Angela - 5 km of 10 km

25 april
Fanneke - 10 km

30 april
Marijke - 10km

15 mei
Marikenloop - Nijmegen
Fanneke - 10 km
Puck - 5 km
Angela - 5 km
MJ - 10 km
Noor - 10 km

22 mei
Marathon Hoorn
Noor - 10 km (afhankelijk van hoe de Marikenloop gaat!)

30 mei
Angela - 5 of 10 km

19 juni
Fanneke - 10 km

25 september
Maasheggenloop - Boxmeer
Angela - 5 km of 10 km

2 oktober
Angela

8 oktober
Landgoed Twente Marathon
MJ

Oeh, nu staat het echt! :P
Gister nog even lekker hardgelopen. Morgen weer. Wel koud hoor!
Verder niet bijgelezen, sorry! :o

Anoniem27

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:46

Al die loopjes zijn voor mij te ver weg hoor! :D

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 09:18

Morgen!!! :O

Wat een lange lijst!!! Marjoleintje, zet jouw loopjes er ook gewoon bij hoor! :j
Vandaag mijn inbox weer eens openen na 3 dagen niet op kantoor, ben benieuwd! :D

Werkse vandaag!!

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 09:35

Goedemorgen :wave:

Nog steeds niet helemaal bijgelezen... :o
Zag wel een hardloopkalender voorbij komen met hele goed voornemens +:)+

Ik heb zondagochtend voor het laatst gelopen, maar met gevoelstemperatuur -10 en windkracht 6 is dat niet grappig...
Zal morgen weer een rondje als het een beetje fijner qua temperatuur is en anders maar even op de loopband.

Helaas is de bak ook weer te hard voor mijn knollie om in te werken, dus die heeft sinds gister ook weer een paar dagen vrij.

Nu maar weer snel aan het werk, want ik kan het bijna niet meer bijhouden zo druk is het! Nog een klein maandje en dan hoop ik weer naar een andere opdracht te gaan!

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 09:44

Goedemorgen.

het is weer goed koud buiten :brr:
Gisterenavond in de sportschool geweest maar weinig gemotiveerd.
Maar goed heb weer wat gedaan.
Vandaag weer op tijd mijn bed uit ze zijn de dakgoten aan het vernieuwen.
Doen we met zijn allen tegelijk nu staat er een hoogwerker voor mijn slaapkamer raam :D

Vandaag de racefiets van de jongste zoon ophalen die had hij besteld voor zijn verjaardag.
Valt me mee dat hij nog in bed ligt.

Werkse iedereen en voor diegene die buiten gaan lopen straks succes :))

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 09:52

Goedemorgen!
Marjoleintje, ik heb ook twee runs toegevoegd die niet op de lijst stonden hoor :j .
Het is inderdaad ontzettend koud!

Vandaag staat er ook voor mij weer een training op het program!
Succes iedereen! :brr:

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 09:58

Citaat:
HARDLOOPKALENDER 2011

27 februari
Angela - 15km

6 maart
Robbenoordbosloop - Wieringerwerf
Noor - 6 km

13 maart
CPC Run - Den Haag
Fanneke -5 km
Jaan81 - 10km

19 maart
Mazda Lenteloop - Emmen
Marjoleintje - 5km

27 maart
MJ - 5km

27 maart
Venloop - Venlo
Halve Marathon

10 april
Fanneke - 10 km
Jaan81 - 10 km

17 april
Kleffenloop - Overloon
Angela - 5 km of 10 km

Hoogeveense Cascaderun - Hoogeveen
Marjoleintje - 5Mijl (8km)

25 april
Fanneke - 10 km

30 april
Marijke - 10km

15 mei
Marikenloop - Nijmegen
Fanneke - 10 km
Puck - 5 km
Angela - 5 km
MJ - 10 km
Noor - 10 km

22 mei
Marathon Hoorn
Noor - 10 km (afhankelijk van hoe de Marikenloop gaat!)

28mei
Univé Drenthe Marahon - Klazienaveen
Marjoleintje - 10km

30 mei
Angela - 5 of 10 km

19 juni
Fanneke - 10 km

25 september
Maasheggenloop - Boxmeer
Angela - 5 km of 10 km

2 oktober
Angela

8 oktober
Landgoed Twente Marathon
MJ

Even kijken of 't zo is gelukt, heb ook even 3 runs toegevoegd....;)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 10:10

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn dag begon leuk :n :(

Met het fietsje door de kou naar het station, dat was lekker, goed wakker geworden door de frisse lucht, oortjes waren ijsklompjes want ik was mijn muts vergeten op te zetten. Maar so far so good.

Trein kon ik nog halen.... loop door de hekjes, wil met mijn gloednieuwe ov-chipkaart inchecken, DOET IE T NIET -:(- Ander poortje geprobeerd maar helaas... nix nakkes nada. Door naar de automaat, extra saldo opgeladen, weer naar poortje, nog steeds noppes... terug naar de automaat, kaartje gekocht, ondertussen de trein van 8 uur gemist, dus dan maar in de trein van 8.16 u. Aangekomen in Almere naar de balie van de NS... systeem was getransformeerd in een slak super super traag, uiteindelijk daar mijn ov-chipkaart laten activeren wat ik zondagmiddag ook al had gedaan. Toen speciaal naar Almere gereden, op Lelystad Station is zoiets niet mogelijk. En nu op mijn werk... vanmiddag weer terug maar heb nu al een aantal kaartjes zonder datum gekocht, je weet maar nooit. En ik hoop zooooooo dat mijn fiets er dan nog staat, ding is redelijk nieuw, is zo'n omafiets met transportrek en klapkratje erop. Wel 2 sloten erop, but you'll never know.

Zo, moest ff mijn frustraties kwijt :o

Hoop morgenochtend even te kunnen lopen, heel misschien vanavond al maar wil nu ook wel weer even stevig aan de studie, die is er de afgelopen weken wat bij in geschoten. Moet nog een opdracht inleveren, voor begin maart.

Leuk die loopkalender. Heb wel wat loopjes gezien hier in de buurt maar denk niet dat ik mee ga doen. Lekker voor mezelf lopen dat vind ik het fijnst :j

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 10:36

Ah bom, dat begon al lekker zeg. Lang leve het openbaar vervoer. Hopelijk bleef 't hierbij! Werkse vandaag!

Heb net 20 min met de hond gewandeld, 't is hier nog -6 brr. Zometeen op de fiets naar de sportschool, ga Pilates doen. Moet nog wel even zin maken hoor, maar 't is goed voor me. Dus ik moest maar 's gewoon gaan! Vanmiddag nog even wat in huis doen en vanavond weer een late dienst werken.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 10:46

Fan, veel nieuwe mail zeker na 3 dagen?

Judith, het was koud he zondag! En die wind inderdaad...

Bom, ja die OV-chipkaart. Als 't werkt is 't heel makkelijk maar anders :=

Marjolein,

Voor mij voorlopig ook nog geen wedstrijden ofzo. Eerst maar eens lekker voor mezelf lopen :) Wie weet ooit. Heb net weer gelopen, 3 keer 7 minuten. Ging wel lekker! Krijg nu ook echt 't gevoel dat 't iets wordt zeg maar, kwa tijd dat je aan het lopen bent :P Vanavond weer naar de sportschool en dan mag ik vanavond bij 't oppassen best wel een koekje vind ik :P

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 12:20

Goedemorgen meiden!

Bedankt voor de lieve berichtjes :) gister bijna de hele dag geslapen en nu pas weer net mijn bedje uit. Voel me gelukkig wel iets beter als gister maar nog steeds niet top!

Zie een leuke hardloopkalender voorbij komen hihi die is voor mij nog niet neergelegd hoor haha eerst maar eens lekker voor mezelf lopen( zonder pijntjes) en misschien dan ooit in de toekomst :)

Bom: balen! Ik had laatst ook al zo gezeur met mijn ov-chip!

Fijne dag verder allemaal!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 18:58

;( Heb zeer... ;(

Had een heel fijne 5 km gelopen al in 28 minuten, dus superstrakke tijd. Wel iets trekkerig in mijn knie, maar ging wel en iets zware benen, maar had van het weekend ook veel gedaan. Draai ik een bochtje om naar rechts en voelde echt of ie kort doorschoot en weer terug. Dus ff zeer en daarna alleen nog zeurderig, maar ja, ik durfde natuurlijk niet zo goed te lopen meer. Punt is alleen, vanaf daar is de kortste route naar huis nog 3 km en echt warm was het niet. Dus zo goed en zo kwaad als het ging ben ik maar interval jog/wandelen naar huis gegaan. Goed gerekt (voorzichtig) en daarna nog even gewandeld. Nu voel ik het met wandelen en zitten niet meer, maar met door m'n knieen gaan nog wel. Maar ff rustig aan dus, platte schoenen lopen (want ik voel mijn rug ook de hele dag al) en dan hopelijk zaterdag weer ok. Baal er wel van... :(

Maar goed, verder wel heerlijk gereden al vanmiddag. Lis was top, merrie had ik mee voor les en ik heb superfijne tips gehad waar ik morgen weer ff mee aan de slag ga. Kreeg complimentje, dat het onder het zadel wel een leuk dier was en dat ik 'r netjes had opgeleid! Leuk om te horen! Ze doet het ook fijn, maar het is altijd leuk om daar nog eens een bevestiging van te krijgen van iemand waar je zo veel respect voor hebt.

Cursus gister was ook leuk, was om half 12 thuis, dus tja, het is laat, maar wel te doen.

Goed, nu ff sociaal: ;)

Bom wat balen van je OVkaart zeg!

Zie allemaal leuke loopjes, ga jullie in gedachten wel aanmoedigen... :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 19:28

@ Wenk: ai, dat klinkt niet fijn zeg! :(:) Gelukkig deden je paardjes wel goed hun best :)
@ Bom: wat een k-begin van je dag :(

Ik ga zo eerst even naar de paarden en ga me dan inpakken voor een looptraining ;)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 19:41

Nee, ik vond het ook erg stom. En dan besef je ineens hoe kwetsbaar je eigenlijk bent als je zo alleen een rondje hardloopt. Wat je ook doet, je moet toch dat stuk weer naar huis. Nu is het uiteindelijk best gelukt hoor, maar leuk was anders.

Net wel lekker gegeten :9 geitenkaas in een envelopje van bladerdeeg met rucolasla en honing mosterd-dressing

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 19:44

Bom en WenK :(:)
Daarom ga ik nooit met de trein, ga nog liever lopen!
WenK, klinkt heel pijnlijk, paardrijden ging wel? Klinkt goed dat eten van jou! :9 Ik ga vandaag voor de zalm, doperwtjes/peentjes en rosti, all sponsort by AH :D

Wat is het koud!!! :brr: Temperatuur mag echt omhoog richting 20 om rustig te wennen en dan nog wat warmer! :j MOrgen geven ze weer regen op :n en ik ga morgen lopen ;)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 19:56

Paardrijden was voor het lopen... :D
Was eigenlijk alleen op het moment dat het gebeurde echt pijnlijk. Nu zeurt/trekt het alleen nog wat als ik 'm strek.

Ja, eten was heul lekker. En best oke om af en toe eens een vleesloos dagje te doen. Volgende week weer lekker visje.

Zalm is :9 maar niet gebakken, alleen 'gewoon' op brood. Ik houd wel van pangasiusfilet met wintergroenten (200 kcal ong pp): winterpeen in plakjes snijden (ong 100 gr pp), prei in ringen (ong 100 gr pp, maar ik doe meestal ff minder). Wortel 5 minuten koken en daarna samen met de prei in een ingevette overschaal doen. De vis ff kruiden met peper en zout en op de groenten leggen. Dan een beetje slagroom (de helft van zo'n klein bekertje is genoeg voor 2 personen) en een eetlepel basilicum mengen, dat giet je er over heen en dan doe je het 25 minuten op 200 graden in de oven. Heerlijk!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 21:08

Klinkt zeker lekker Wenk :9 .
Brrrr, ik ga me omkleden en een poging tot lopen doen. Heb een beetje veel gegeten :+ dus hoop dat het gaat. Hondje staat al te popelen in ieder geval ;)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 23:24

Wen, sterkte :(:) Klinkt niet helemaal jofel nootje :n Wel lekker dat eten van jou :9
Fan, jij ook lekker gegeten?
Noor, goed gegaan met lopen?
Annika, fijn dat het iets beter gaat, rustig aan doen en beterschap!

Terugreis ging voorspoedig, had vanochtend al een paar kaartjes zonder datum gekocht, hup treintje in, fietsje stond er ook nog braaf en was vrij snel thuis, heerlijk. Merk dat ik meer energie heb als ik thuiskom, eerst een kwartiertje lekker gezeten en een beetje naar buiten kijken en dan nog even 10 min op de fiets... en met deze koude lucht ben ik dan weer helemaal wakker ;)

Zojuist mijn studieopdracht verstuurd... moest voor 1 maart en zat er steeds tegenaan te hikken. Dus die olifant is ook van mijn schouders gekukeld. Nu nog wat andere olifanten eraf werken de komende dagen en het leven ziet er weer een stuk beter uit. Wil het liefst morgenochtend om 6.45 u lopen maar met deze temps word ik daar niet echt wild van... alleen al bij het idee... :n :brr:

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 23:27

Nou Bom als jij gaat lopen morgenochtend om 6.45 krijg jij van mij*zoekt smiley met enorme bos bloemen* :j

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 23:29

Haha, zag net dat het -6 wordt vannacht.... kkkkkkkkkoud.... :brr:

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 08:59

En Bom nog gelopen... :))
heb ik lekker vkantie zijn ze elke ochtend vroeg met die dakgoten bezig ik dacht gisteren wel ze zijn klaar.
Maar mijn buurman had weer speciale wensen stonden ze net te hameren op zo`n goot.
Nou dan slaap ik echt niet meer....hun gelukkig ook niet. ~~}>

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 09:30

Bom! Heb je nog gelopen!! Zo ja, wat ben jij een bikkel!!! Ik draai mij nog wel een keer om :O
Scoob, jij geniet wel volop van je vakantie zo, lekker op tijd er uit! :j
Noor, toch nog lekker gelopen?

Vandaag een leuke dag op het werk gepland, en daarna lekker lopen, ik ga voor een interval over 5km, denk ik.
Werkse vandaag!!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 09:32

Goedemorgen!
Lopen ging lang niet slecht gisteren :) Lekker zweten ;)

Iedereen veel succes vandaag en werkse maar weer :O

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 09:57

Goedemorgen,

Had gisteren een rustdagje, evenals vandaag. Ga vanmiddag wel een wandeling met Shagoya maken, zolang 't weer mee blijft werken. Heb vannacht weer nachtdienst, dus ff rustig aan doen vanochtend. Zit nog lekker in m'n ochtendjas, maar moet me zo maar 's aankleden, hondje wil er ook uit.

Ik ben overigens erg blij, de weegschaal gaf vanmorgen -1,2kg aan t.o.v. vorige week!! Blijkbaar ben ik toch goed bezig zo. :D

Noor, fijn dat je zo lekker hebt kunnen lopen. Ondanks dat je te veel had gegeten. ;) Gaat je hond(je) altijd mee? En loopt hij/zij dan los of heb je 'm vast?

Fan, fijne dag vandaag en loopse vanmiddag!

Scoob, dat is fijn dat ze dat zo vroeg al gaan doen!

Wen, zijn je pijntjes al wat verdwenen door wat nachtrust? Ik hoop 't wel voor je, is altijd balen als je dat hebt. Gelukkig heb je die 3km naar huis wel gered.

Bom, ben benieuwd of je nog gelopen hebt vanmorgen? ;) En qua studie weer in de goede richting zo te lezen, fijn is dat he? Kan je lekker weer een opdracht wegstrepen..