Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

c_alsemgeest schreef:met mijn bruiloft had ik trouwens een heel subtiel lime-kleurtje op mijn ogen en nagels.... aangezien lime het thema was
Heb op deze comp niet echt een duidelijke make-up foto, maar op deze zie je het heeeeeeel ver weg wel een beetje
De make-up zie ik wel een beetje, erg mooi

(man wat ben ik erg
)

*tralalalalalala*
En ik had ooit toen ik klein was een gele jas... m'n moeder had me eigenlijk moeten verbieden dat ding te kopen
wat was die lelijk. Het staat me echt niet.
Totaal niet mijn kleuren, vooral geel niet. Wel vaker wat geels aan gehad maar... nee. Het is echt een no-go, staat gewoon niet mooi.
Dan staat zelfs (zacht)roze me beter.

het is ook niet alleen dat ik 't niet zo mooi vind, maar iedereen raad geel me sterk af nadat ze me met shoppen in gele kleren zagen
dat is me iets te tricky.
Heb trouwens groen, bruin, grijs, zelfs een paarstintje dus ik kan nog wel iets afwisselen... ohja en zwart. 
Voor mij is oogschaduw al heel wat, maar dacht miss is er nog een vorm/lijntje oid dat me goed zou staan.
Ik heb dat met oranje, dat kan zo ontzettend fout staan. Maar ook mooi als ik het echt goed doe. phormicola schreef:Ah, op die fietsIk heb dat met oranje, dat kan zo ontzettend fout staan. Maar ook mooi als ik het echt goed doe.
paars ook. Ik had ooit een zachtroze truitje dat echt heel mooi stond
maar als je dan een tintje feller neemt, oei dat vloekt
zelfde geldt voor oranje, wat donkerder oranje staat vaak nog wel maar tegen geel aan gaat gewoon niet goed
en geel heb ik eigenlijk nog nooit een tint in gevonden die me staat, meeste dingen zijn dan ook meteen knalgeel en dat moet ik niet hebben. 
't is gewoon niet de makkelijkste kleur wat dat betreft.

maar lekker knallende schoenen.
net als roze eigenlijk.
zeker niet als ik zo'n rooie kop heb van het fietsen, zie me al aankomen met gele oogjes en een rooie kop *gniffel*