Ayla, je kan ook gewoon harsen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Thomas schreef:ZIjn hier ook adapaleen gebruikers die eczeem krijgen? Heb vroeger wel eczeem gehad, nu ik adalpaleen gebruik zien mijn handen er niet uit, helemaal onder eczeem en het begint ook in m'n nek.... weet niet of het in verband staat maar ik heb zo'n gevoel van wel.
Glossi schreef:Thomas schreef:ZIjn hier ook adapaleen gebruikers die eczeem krijgen? Heb vroeger wel eczeem gehad, nu ik adalpaleen gebruik zien mijn handen er niet uit, helemaal onder eczeem en het begint ook in m'n nek.... weet niet of het in verband staat maar ik heb zo'n gevoel van wel.
Huh, gebruik je het ook op je handen dan? Dat je eczeem krijgt komt waarschijnlijk omdat adapaleen je huid uit droogt en je daar een reactie op krijgt. Ik kan het zelf ook niet langer dan een paar dagen gebruiken. Meestal een klein weekje.
Iemand ervaring met het serum van L'oreal? Deze: http://www.beautyscene.nl/p/71578/lorea ... &_dagcreme Ondanks er wel siliconen in zit klinkt het wel als heel fijn spul. Ben er eigenlijk wel heel benieuwd naar.
Heb gister een nieuwe concealer gekocht van Estee Lauder. Deze werkt ontzettent fijn. Hij hydrateerd goed, maakt de huid niet droog, je hebt er weinig van nodig en dekt goed. Ik vind dit echt een aanrader. Mijn pukkels en littekentjes vallen nu een stuk minder op. Zelfs zonder foundation zou ik de deur uit durfen (met de concealer op) dat zou ik anders nooit doen. Hij blijft de heledag goed zitten. Een heel fijn product, echt een aanrader!
Thomas schreef:Nee ik heb gebruik het niet op me handen nee, maar ik smeer het wel in met me handen, maar was ze daarna wel. Oke, thx voor de info, kijk het nog even aan!
Katyatje schreef:Je hebt je blijkbaar eens goed laten gaan Unoo.Moet kunnen!
Vraagje voor jullie. Hoe halen jullie mee-eters weg? Ik heb er altijd op m'n neus zitten en soms haal ik er een paar weg, maar ze allemaal in 1 keer doen is te veel. Helaas vergeet ik de dag nadien dan dat er nog zitten en op die manier is mijn neus nooit mee-eter-vrij.