Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pebblesther schreef:Hey meiden. Wilde even zeggen dat ik ook een datum heb: maandag 26 maart word ik geopereerd, aaaah!
Li_lee_yang schreef:hoi! Leuk je update.
moest jij na een jaar nog op controle joh? Ik had na 6 weken mijn laatste en toen hoefde ik al niet meer terug.
Pebblesther schreef:Silvia: dus als ik na 6 weken mijn anita bh af mag dan is het niet verstandig om meteen nieuwe bh's te shoppen? Of gewoon 1 bh en dan een paar maand later meer bh's omdat de vorm nog kan veranderen?
Pebblesther schreef:
Leuk dat er weer leven in het topic is! Fijn om te lezen dat iedereen zo tevreden is na de operatie.
Ik moet zeggen dat het mij allemaal reuze mee is gevallen. Ik was afgelopen vrijdag (voor de operaie) nog op stap geweest en had zaterdag een flinke kater. Ik voelde mij na de operatie nog beter dan na mijn stapavondje
En van de narcose heb ik tot nu toe ook nog weinig last. Ben niet misselijk geweest. Nog af en toe een beetje vermoeid maar dat mag ook wel 4 dagen na de operatie.
Tamaramt: wat zijn dat voor pleisters? Ik heb er nu nog soort verband/pleisters om wat er af mag en daarna hoef ik er in principe geen verband meer om, alleen een gaasje.
Silvia: dus als ik na 6 weken mijn anita bh af mag dan is het niet verstandig om meteen nieuwe bh's te shoppen? Of gewoon 1 bh en dan een paar maand later meer bh's omdat de vorm nog kan veranderen?