Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hetbommeke

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 17:25

He Fan, wat balen meis :(:) Zal voor je duimen dat je doorgaat naar ronde 2

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 17:26

Balen dat je nog niets weet Fanneke.

Poeh, ik zie er echt tegenop om te gaan rijden zo. Ga om 17:00 weg hier, maar kan pas om 18:15 terecht in de binnenbak, dus moet op stal ff wachten in de kantine, is daarna altijd zo lastig om nog aan de slag te gaan... :=

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 17:33

Hopelijk gaat ronde 2 beter Fanneke.

Wenk, kan me voorstellen dat het lastig is met dit weer om nog weer aan de slag te gaan als je net bent opgewarmd in de kantine brr. Succes met rijden in ieder geval!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 17:36

Ja, maar eigenlijk mag ik niet zo zeuren van mezelf, we hébben tenminste een binnenbak waardoor je in ieder geval nog enigzins fatsoenlijk kunt rijden nu.

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 17:37

Ja klopt maar ook een binnenbak kan koud zijn!! ;) Maar is wel ideaal om in te rijden idd!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 17:43

Zeker weten... Ben er heel erg blij mee...

Maar erger me altijd een beetje aan mensen die altijd wel een reden om te klagen vinden... :o Als het regent hebben we "een stomme Nederlandse kwakkelwinters ook altijd" en als het eens echt winter is "zo belachelijk koud, dat slaat toch nergens meer op" of te wel, het is nooit goed... :o

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 17:44

Jaan81 schreef:
Fanneke schreef:
Jaan en Mirkim, laat even weten hoe het ging. Dan weet ik of ik ook ga lopen :') En vooral wat hadden jullie aan?

Ik ga niet meer.....Ben net uurtje op stal bezig geweest en t stormt hier nu echt bijna en da's auw! Dus ben ook een mietje! LY) (vandaag dan iig :o )

Ik ga ook niet meer. Morgen dan maar echt, willen ze dan beter weer hebben? :=
@ Fanneke, lastig dubio hé? Aan de andere kant, het lukt mij echt niet om in 1.5 week mijn conditie op pijl te hebben om onder de 25 minuten te rennen. Nu ga ik maar voor een ruime 35'er gezien de omstandigheden :D

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 17:45

Nee precies! Ik houd persoonlijk echt van dit weer hoor, ik ben ook heel gemotiveerd om te lopen in de kou! En klagers...nee daar houd ik ook niet van!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 17:48

Hahaha, klagen is toch wel iest op en top Nederlands :)) :j Tis nooit goed idd; of te warm in de zomer of we hebben een kontzomer, in de winter willen we sneeuw, maar niet dat t glad is en ook geen files enzo...blablablablablaaaa! :')

Hoorde net dat t eind van de week/ant weekend gaat dooien. Dat t volgende week misschien wel weer 7 graden is :oo en veel regen; zullen we dan vast overtromingen krijgen, kunnen we weer lekker klagen en miepen... :=

Maar goed, met regen kan ik iig weer t erf af en dus hobbelen :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 17:49

Haha ik heb het liefst het weer van gister, droog, open, vriezend weer... :j Voor de winter dan, in de zomer graag 20 graden met een zonnetje... _O-

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 17:51

Morgen wordt er sneeuw verwacht zag ik net. In L'stad al vanaf 4 uur vannacht.... Nu maar hopen dat ze zich vergist hebben :=

Mijn knollie heeft even vrij-af, geen binnenbak helaas, wel goede bodem in de 3 buitenbakken maar ik volgens mij kun je me van mijn paard aftakelen als ik met dit weer erop klim..... ijsklompjes aan mijn neus ;)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 17:52

Ja, vannacht al sneeuw in het hele land, nu al in het zuiden (limburg) zag ik op buienradar....

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 18:02

hetbommeke schreef:
Morgen wordt er sneeuw verwacht zag ik net. In L'stad al vanaf 4 uur vannacht.... Nu maar hopen dat ze zich vergist hebben :=

Mijn knollie heeft even vrij-af, geen binnenbak helaas, wel goede bodem in de 3 buitenbakken maar ik volgens mij kun je me van mijn paard aftakelen als ik met dit weer erop klim..... ijsklompjes aan mijn neus ;)

ja en vastgevroren aan het zadel :=

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 22:57

Ik was net even bij de kippen en konijnen aan het kijken maar tis echt heulll koud hoor... -10

ik deed het water in een koud bakje en vrijwel direct bevroor het :brr:
Maar even extra stro in het kippen en konijnenhok gedaan, arme dieren.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 23:09

Ik ben zwak geweest :+ Heb niet gelopen. ;) Mijn schoonvader ligt in het ziekenhuis en we zijn op bezoek geweest, :brrr: Dit zou niet gezond zijn om te lopen, laten we hopen dat we morgen meer geluk hebben.

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 23:18

Hier viel 't overdag nog mee, maar het is hier nu ook -8 graden, ijzig koude wind.

Fanneke, kan me voorstellen dat je even op ziekenbezoek bent geweest. Is natuurlijk nu belangrijker dan lopen.

Ik ben blij dat ik vanmiddag nog even ben geweest, nu ga ik vrijdag of 't weekend weer lopen. Misschien morgenavond nog een uur spinning voor de afwisseling.

Sjuutje: dat deed ik vroeger ook altijd, extra stro in het konijnenhok. Helemaal met deze kou.

Ik ga ook maar 's op buienradar kijken of wij hier in Drenthe ook sneeuw krijgen!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 09:43

Goedemorgen!

Ik geef je gelijk Fanneke, zou gister (als het mijn dag was) ook niet zijn gaan lopen hoor...

Gisteravond nog wel gereden (lang leve de binnenbak). Mijn handen waren weer eens compleet bloedeloos (lijkwit) dus dat was tranen met tuiten, want dat doet zooooo verschrikkelijk zeer. Maar goed, na 10 minuten afzien heb ik daarna heerlijk kunnen rijden. Het was verbazingwekkend rustig op stal, dus de eerste 15 minuten was ik nog samen met 1 stalgenootje en daarna lekker alleen in de binnenbak. Lis ff flink aan het werk gezet en daarna mijn projectje nog ff gepakt. Die was ook superzoet, dus was weer blij. Thuis ff lekker gegeten en als toetje een warme chocomel met slagroom gemaakt.

Vanavond weer een rondje lopen. Wordt een kort rondje denk ik maar zo... :brr:

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 10:01

Goodmorning ladies :wave:
Bah zit nog steeds met dat gesprek van gisteren in mijn maag. Ik zou het zo balen vinden als ik hier op afgewezen word. Ik denk dat ik hem straks ga bellen, om te zeggen dat ik voor mijn gevoel niet genoeg van mij heb laten zien.
Bah en nu ligt mijn schoonvader op de operatietafel, word een lange vermoeide dag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 10:29

oh ik hoop dat die sneeuw nog even op zich laat wachten.. wil hardlopen vanmiddag!

Anders maar op de band maar heb zin om buiten te lopen :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 10:34

:(:) Sterkte vandaag Fanneke...

Ga vanavond gewoon lopen hoor Megan, als je een beetje de doorgaande fietspaden opzoekt is het best te doen... :j Eventueel op gladdere stukken je tempo wat aanpassen en het lukt... :j

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 10:44

Wat balen allemaal Fanneke, misschien is het idd wel goed om hem op te bellen!

Ik ben net terug van een lange wandeling met de hond, al met al 50min onderweg geweest door het bos heerlijk! Morgen of overmorgen ga ik weer hardlopen, in de hoop dat het dan weer wat dooier is. Hier is 't flink wit van de sneeuw.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 10:48

Het probleem is alleen dat ik aan het einde van de wereld woon tussen de koeien :+
Ik kan om mijn huis zeg maar een rondje lopen over smalle asfastweggetjes, maar dat durf ik niet in donker want is allemaal best verlaten.. 1 vd 4 km staan geen huizen en lantaarnpalen dus ga vanmiddag direct maar lopen om 3 uur.

Gelukkig ligt hier nog geen sneeuw !

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 10:51

Goedemorgen, hier geen sneeuw hoor :n

Fan, ik denk dat ik niet zou bellen hoor :o Misschien komt dat ook net wat te wanhopig over :?

Hie rgaan ook wat dingen veranderen, we moeten heel erg bezuinigen en dat bied mij kansen en die krijg ik deze keer eigenlijk in mijn schoot geworpen, hoe en wat vertel ik nog wel een keer. Nog niet iedereen hier is op de hoogte namelijk :+

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 11:05

Fan, sterkte met je schoonvader :(:) En ik zou ook niet bellen. Laat het maar even, het gevoel wat jij hebt, hoeft de ander niet te hebben.

Sas, ben benieuwd, wel leuk voor jou :j

Hier sneeuwt het nog steeds, de heenreis naar mijn werk vanochtend verliep gladjes :+

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 11:18

Hier nu ook sneeuw en al een laagje!