Zal voor je duimen dat je doorgaat naar ronde 2 Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zal voor je duimen dat je doorgaat naar ronde 2
Maar is wel ideaal om in te rijden idd!
Als het regent hebben we "een stomme Nederlandse kwakkelwinters ook altijd" en als het eens echt winter is "zo belachelijk koud, dat slaat toch nergens meer op" of te wel, het is nooit goed...
Jaan81 schreef:Fanneke schreef:Jaan en Mirkim, laat even weten hoe het ging. Dan weet ik of ik ook ga lopenEn vooral wat hadden jullie aan?
Ik ga niet meer.....Ben net uurtje op stal bezig geweest en t stormt hier nu echt bijna en da's auw! Dus ben ook een mietje! LY) (vandaag dan iig)

Tis nooit goed idd; of te warm in de zomer of we hebben een kontzomer, in de winter willen we sneeuw, maar niet dat t glad is en ook geen files enzo...blablablablablaaaa! 
en veel regen; zullen we dan vast overtromingen krijgen, kunnen we weer lekker klagen en miepen... 
Voor de winter dan, in de zomer graag 20 graden met een zonnetje...

hetbommeke schreef:Morgen wordt er sneeuw verwacht zag ik net. In L'stad al vanaf 4 uur vannacht.... Nu maar hopen dat ze zich vergist hebben
Mijn knollie heeft even vrij-af, geen binnenbak helaas, wel goede bodem in de 3 buitenbakken maar ik volgens mij kun je me van mijn paard aftakelen als ik met dit weer erop klim..... ijsklompjes aan mijn neus
Heb niet gelopen.
Mijn schoonvader ligt in het ziekenhuis en we zijn op bezoek geweest, :brrr: Dit zou niet gezond zijn om te lopen, laten we hopen dat we morgen meer geluk hebben.

Sterkte vandaag Fanneke...
Eventueel op gladdere stukken je tempo wat aanpassen en het lukt...

Misschien komt dat ook net wat te wanhopig over
En ik zou ook niet bellen. Laat het maar even, het gevoel wat jij hebt, hoeft de ander niet te hebben.