Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Als je de oproep kwijt raakt, sturen ze je dan na een bepaalde tijd weer een herhaling?
Man is fanatiek aan het opruimen geweest en ik wou nog invullen 'zwanger' maar toen was alles al pleite
Kinke schreef:Ik gooi ff de knuppel in het hoenderhok…waarom zou je er over 5 jaar dan wel overheen zijn Germie? Als het nu al 6 jaar geleden is? Blijkbaar heb je iets beleefd wat je een trauma heeft gezorgd, lijkt me dan zaak om dat trauma aan te pakken?
Kinke schreef:Dat is nog geen antwoord, waarom zou je een volgende keer wel gaan als je na 6 jaar nog niet wilt?
Kinke schreef:Die is voor mij simpel, ik heb geen kinderen![]()
Germie, je zou ook nog via de gynaecoloog een onderzoek kunnen laten doen. Als je je ervaring vertelt dan moet het goedkomen.
Als je iets vermijdt door een gebeurtenis van 6 jaar geleden, dan is dat toch blijkbaar behoorlijk traumatisch geweest.
Kinke schreef:En wat als je nou een slechte uitslag had gekregen? Was het dan nog steeds onzin?
Kinke schreef:Prima als je niet wilt gaan, dat moet iedereen inderdaad zelf weten. Maar zeg niet dat het onzin is, in dit topic zijn genoeg verhalen te vinden van Boksters die er misschien niet meer geweest zouden zijn zonder dit eenvoudige onderzoek. Zeg dan gewoon dat je niet durft, of dat je niet wilt dat er iemand in je doos aan het roeren is
Janneke2 schreef:.....en toch vind ik het erg ingewikkeld: "dat mag ik helemaal zelf weten".
Het zijn idd de regels van een bevolkingsonderzoek.
Maar het is wel weer zo, dat wij er met ons allemaal voor betalen via onze zorgverzekeringen, als iemand onverhoopt kanker blijkt te hebben.