Nu is het juist wat wennen dat ik wat voorzichtig moet zijn met mijn hand

Waarom mag er bij een MD eigenlijk geen ontsmettingsmiddel gebruikt worden?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Senzafine schreef:Ik heb woensdag mijn eerste dermal laten zetten (Bodymetals in Sint-Niklaas). Ben er echt blij mee. Plaatsen viel goed mee en het geneest echt perfect. Na 5 dagen is de pijn zo goed als verdwenen, roodheid is er nauwelijks geweest.
Nu is het juist wat wennen dat ik wat voorzichtig moet zijn met mijn hand
Waarom mag er bij een MD eigenlijk geen ontsmettingsmiddel gebruikt worden?
Ayasha schreef:Ik denk dat je hem er sowieso beter uitgehaald had toen ie dunner werd. Ik snap nooit goed dat mensen het zo ver laten komen dat ze hem er uit kunnen trekken maar goed. Ik vrees dat je zal moeten afwachten, in principe hoort het terug aan elkaar te groeien lijkt me. Als je het echt niet vertrouwd eens naar de dokter gaan.
Suus_ schreef:Je bedoelt dingen als sterilon en betadine?
Die doden nl ook goede bacterien en zijn echt te fel voor piercings. Zoiets staat me bij.
Ik gebruik altijd zeezout. Of nja, ik heb elke piercing wx gezeezout maar doe het nu alleen wanneer ze irriteren.
Nooit dus![]()
Ik vind hem mooi hoor. Staat netjes tussen je andere sieraden! Is het nou een zwart steentje ook?
perdjes schreef:Leuk Joonsel! Pijn valt inderdaad reuze mee, heb je er verder geen last van?![]()
Ik durf mijn tongpiercing balletje niet te verwisselenen, ben bang dat ik hem niet goed aangedraait krijg