Ben jij er klaar voor Pebblesther?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ben toch al 5 maanden onderweg ..
Mijn knieën houden zich aardig goed
Ben daar erg blij mee, de ene keer wat beter dan een andere keer, maar het is goed te doen!

Nog even volhouden en dan gaan we maar eens op zoek naar een ladiesrun in de buurt 
Angela_ schreef:MamboBeach schreef:Was het zulk noodweer? Niets van gemerkt!![]()
Gisteren een nieuwe jas en shirt gekocht van craft, zit megalekker!Clubtenue, ach, je moet wat!
Wat kleuren heeft jullie club? Ik kan over een paar weekjes mijn warmup suit afhalen. Ook van de club, een jasje met een trainingsbroek voor van de winter voor over de tight.
Ik ben dan zo zenuwachtig en voel me echt naar voor de start, kan dan wel janken.
en dan 20 min lopen met aan t eind 3x een versnelling van 30 min. Makkie

Ons tuintje wordt nu meer tuin ipv schoolplein!
Dus vandaag een andere work-out, tillen, sjouwen, bukken, goed voor de spiertjes!
seconden. zat op mijn ipod te tikken terwijl er 2 kids aan mijn hoofd stonden te zeuren
dat werkt niet echt, helemaal niet als ik aan mijn 1e bakkie leut zit zo in de ochtend.
In wat voor kleding rennen jullie? (speciaal tshirt stof oid?) en wat ontbijten jullie als je in de ochtend gaat rennen?
en ik heb een hardloop shirt aan. Gemaakt van dun snel drogende stof. En verder heb ik goede schoenen gekocht bij de hardloop winkel. Goede schoenen zijn t aller belangrijkst! Zeker het investeren waard, je hebt er niets aan om blessures op te lopen door verkeerd schoeisel

Angela_ schreef:Marije: Doe je mee met het molenhoeksmakkie toevallig?
Ik heb wel 'hardloopkleding' ik heb een tik daarin ik heb meer hardloopshirtjes dan gewone shirtjes. Ik heb ook me schoenen aan laten meten door een hardloopzaak, ik loop op Mizuno's en sinds gisteren een speciaal zooltje er in.
ik ben sowiezo ook opzoek naar fitness shirtjes maar dan wel leuke, maar kan er haast geen vinden! zelfs niet bij perry oid..