[centraal] Tattoo topic: deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Missy_

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 00:20

@Jinte: Ja dat zat ik ook al te bedenken, maar kunnen ze wel iets maken als je zelf niet helemaal weet wat je wilt?

@_Elisa: Haha ja ik heb hem ook al een tijdje op de achtergrond van de computer zodat ik zeker weet dat ik hem nog leuk vind enzo :P Dat is wel een hele mooie gedachte! Succes met het vinden van een goede shop ;)

_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 00:22

@Missy_ ja echt toevallig dat we het zelfde hebben want ik heb hem nu echt al een hele tijd als achtergrond op mijn mobiel we hebben de zelfde gedachte dus! haha wat een toeval! jij ook succes met het juiste ontwerp te vinden best lastig!

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 01:18

ik heb nog even een vraagje. Bij mij zijn er dus ook een soort van sterretjes gezet als een soort spoor dat de vlinder heeft gevlogen zegmaar. Maar daarbij zit een grijze waas. Waarschijnlijk als schaduw bedoeld. Ik dacht eerst dat dit misschien restjes inkt waren. Maar volgens mij zit het er echt vast. Opzich niet een heel probleem (al was dit niet in mijn ontwerp!) maar nu is het laatste stukje waas, maar daar zit dus niks van sterretje. En dat vind ik er echt niet uit zien!!!!
Heb ik het recht om terug te gaan en te zeggen dat ik daar dan ook nog een klein sterretje wil. Of worden dat weer extra kosten? Ze hebben mij wel gezegt dat ik na 2 weken terug mag komen voor eventuele plekjes die niet helemaal goed zijn nog.

Wat is jullie mening/ervaring?

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 12:11

eempiej schreef:
ik heb nog even een vraagje. Bij mij zijn er dus ook een soort van sterretjes gezet als een soort spoor dat de vlinder heeft gevlogen zegmaar. Maar daarbij zit een grijze waas. Waarschijnlijk als schaduw bedoeld. Ik dacht eerst dat dit misschien restjes inkt waren. Maar volgens mij zit het er echt vast. Opzich niet een heel probleem (al was dit niet in mijn ontwerp!) maar nu is het laatste stukje waas, maar daar zit dus niks van sterretje. En dat vind ik er echt niet uit zien!!!!
Heb ik het recht om terug te gaan en te zeggen dat ik daar dan ook nog een klein sterretje wil. Of worden dat weer extra kosten? Ze hebben mij wel gezegt dat ik na 2 weken terug mag komen voor eventuele plekjes die niet helemaal goed zijn nog.

foto aub

in principe vind ik dat je de tattooeerder het volledige vertrouwen geeft, en hij het zo maakt dat het zo het allermooist uitkomt, gedreven door zijn eigen ervaringen

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 12:11

hoi!!!!!!!!! ik ben weer terug in 40graden kouder nederland!!! iets gemist?

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 12:21

Marshaha schreef:
eempiej schreef:

foto aub

in principe vind ik dat je de tattooeerder het volledige vertrouwen geeft, en hij het zo maakt dat het zo het allermooist uitkomt, gedreven door zijn eigen ervaringen

Foto ga ik vanmiddag even maken! Ik ben overigens echt super blij met mijn tattoo en het werk dat hij verricht heeft!!! Laat ik dat gelijk even recht trekken. Hij heeft er, vind ik, echt iets moois van gemaakt en mooier dan het plaatje dat ik heb aangeleverd!! Het enige wat ik dus niet mooi vind is het laatste stukje waas, waar geen sterretje oid op zit. De waas zelf is niet het probleem alleen het laatste stukje ;) maar ik maak vanmiddag even een foto :)

0Whisper0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 13:50

0Whisper0 schreef:
Ik heb sinds [***] een tattoo op de binnenkant van mijn pols maar ik ben er niet zo tevreden over.
Ik vind hem niet vloeiend doorlopen, baal er flink van. Kan hem op zich wel laten bijwerken maar ik ben bang dat ie dan nog dikker wordt terwijl ik hem nu al eigenlijk te dik vind.

Hier is de foto
Afbeelding

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 13:54

zo vreselijk vind ik het eigenlijk niet hoor! wat mij alleen stoort is het bubbeltje boven op het punt dat de boog naar beneden

0Whisper0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 13:55

Ja en het boogje dat van beneden naar boven loopt is veelste dik, op de foto zie je het niet maar hij is daar best onregelmatig. Ik ben bang als ik dat laat bijwerken dat ie nog dikker word

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 13:56

okee :+ ik vind het juist iets waardoor er meer diepte ontstaat :j

0Whisper0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 13:58

Gelukkig dat jullie het mee vinden vallen, ben zelf nogal kritisch hihi
T deed overigens niet echt pijn hoor, behalve dat ene plekje waar dat 'bobbeltje' zit, daar schoot mijn pees weg en dat deed wel zeer hihi

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 14:17

whisper, ik zou hem toch laten bijwerken, iets dikker wordt hij dan, maar een goede artiest zal de lijnen sierlijk van dik naar dun laten lopen zodat hij nog steeds mooi sierlijk blijft, en niet te dik uitziet

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 14:21

sharoontje schreef:
Whoei ik heb net naar Lucky 6 tattoo gebeld en ze waren heel erg lang in gesprek :') Totdat ik iemand aan de telefoon kreeg. Ahwel, de wachttijd als ik nu getattooeert wilde worden, kon het binnen 4 weken en als ik door Ben geholpen wilde worden, dan moest ik tot maart wachten. Nu belde ik net terug of ik alvast een afspraak kon maken, kreeg ik (denk ik) zijn vader aan de telefoon, kreeg in een keer een amerikaanse/nederlandse man aan de telefoon :') en ik moest met een halfuurtje even terugbellen :D

Je wilt door Ben geholpen worden? En heb je een afspraak gemaakt? :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 17:58

Willen jullie me helpen? Ik wil op mijn borstbeen een zin in spiegelbeeld, klein lettertype, iets wat me een egoboost geeft. Maar ik weet niet zo goed wat, ik wil geen hele lange zin. Heeft iemand een idee?

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 22:35

Sorry lieveli, weet niks voor je. Heb je zelf niet een motto, of iets wat je wel eens tegen jezelf zegt om jezelf een egoboost te geven?

Donderdag ga ik voor m'n tattoo.. Ben nu al zenuwachtig, ben heel benieuwd..!

YvetteSenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:41

Sorry dat ik hier heeel brutaal binnen kom vallen.. Ben Yvette, 21 jaar, heb een vriend en een paardje.. Ik zit er ook over te denken om een tattoo te nemen. maar wil iets speciaals.. wil namelijk een tekening van mn eigen paardje maar dan met vleugels (staat voor mij dat je dromen allemaal uit kunnen komen) is er iemand hier die heel goed kan tekenen?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:46

Jinte schreef:
Sorry lieveli, weet niks voor je. Heb je zelf niet een motto, of iets wat je wel eens tegen jezelf zegt om jezelf een egoboost te geven?

Donderdag ga ik voor m'n tattoo.. Ben nu al zenuwachtig, ben heel benieuwd..!

Jawel, maar dat gaat dan over mn borsten ofzo, :') Dat moet niet op mn lijf staan

YvetteSenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:52

I'm perfect? of iets in die zin?

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:59

selfish :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 22:58

Nee, want het is mijn streven niet om perfect te zijn oid...

YvetteSenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 23:10

dan geen idee.. misschien op internet speuren? staan vaak wel mooie dingetjes op

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 23:17

No fear ?

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 15:52

MarcoBorsato schreef:
Willen jullie me helpen? Ik wil op mijn borstbeen een zin in spiegelbeeld, klein lettertype, iets wat me een egoboost geeft. Maar ik weet niet zo goed wat, ik wil geen hele lange zin. Heeft iemand een idee?

kijk eens naar latijnse woorden

http://www.koxkollum.nl/cursus/cursuswoordenlijst.htm

misschien is dat wat voor je.

succes!!

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:07

Dit is mijn tattoo hoe hij er nu uit ziet.

[IMG=http://img194.imageshack.us/img194/9977/sa400411bewerkt.jpg][/IMG]

Alleen ben ik nog wat minder tevreden met die grijze waas/schaduw als spoor waar die vlinder zegmaar gevlogen heeft. (rood aangegeven) Dat is voor mijn gevoel nog een best lang stuk alleen schaduw. En ik zou daar nog graag 1 sterretje willen. Wat vinden jullie?

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 17:20

Ik persoonlijk zou een sterretje op die lange schaduw denk ik wat mooier vinden.

Ik zit ook weer te denken aan mijn volgende terwijl ik die ander net heb. :P

Duurde het vervellen ook zo lang bij jullie?