@_Elisa: Haha ja ik heb hem ook al een tijdje op de achtergrond van de computer zodat ik zeker weet dat ik hem nog leuk vind enzo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eempiej schreef:ik heb nog even een vraagje. Bij mij zijn er dus ook een soort van sterretjes gezet als een soort spoor dat de vlinder heeft gevlogen zegmaar. Maar daarbij zit een grijze waas. Waarschijnlijk als schaduw bedoeld. Ik dacht eerst dat dit misschien restjes inkt waren. Maar volgens mij zit het er echt vast. Opzich niet een heel probleem (al was dit niet in mijn ontwerp!) maar nu is het laatste stukje waas, maar daar zit dus niks van sterretje. En dat vind ik er echt niet uit zien!!!!
Heb ik het recht om terug te gaan en te zeggen dat ik daar dan ook nog een klein sterretje wil. Of worden dat weer extra kosten? Ze hebben mij wel gezegt dat ik na 2 weken terug mag komen voor eventuele plekjes die niet helemaal goed zijn nog.
Wat is jullie mening/ervaring?
Marshaha schreef:eempiej schreef:ik heb nog even een vraagje. Bij mij zijn er dus ook een soort van sterretjes gezet als een soort spoor dat de vlinder heeft gevlogen zegmaar. Maar daarbij zit een grijze waas. Waarschijnlijk als schaduw bedoeld. Ik dacht eerst dat dit misschien restjes inkt waren. Maar volgens mij zit het er echt vast. Opzich niet een heel probleem (al was dit niet in mijn ontwerp!) maar nu is het laatste stukje waas, maar daar zit dus niks van sterretje. En dat vind ik er echt niet uit zien!!!!
Heb ik het recht om terug te gaan en te zeggen dat ik daar dan ook nog een klein sterretje wil. Of worden dat weer extra kosten? Ze hebben mij wel gezegt dat ik na 2 weken terug mag komen voor eventuele plekjes die niet helemaal goed zijn nog.
Wat is jullie mening/ervaring?
foto aub
in principe vind ik dat je de tattooeerder het volledige vertrouwen geeft, en hij het zo maakt dat het zo het allermooist uitkomt, gedreven door zijn eigen ervaringen
0Whisper0 schreef:Ik heb sinds [***] een tattoo op de binnenkant van mijn pols maar ik ben er niet zo tevreden over.
Ik vind hem niet vloeiend doorlopen, baal er flink van. Kan hem op zich wel laten bijwerken maar ik ben bang dat ie dan nog dikker wordt terwijl ik hem nu al eigenlijk te dik vind.
sharoontje schreef:Whoei ik heb net naar Lucky 6 tattoo gebeld en ze waren heel erg lang in gesprekTotdat ik iemand aan de telefoon kreeg. Ahwel, de wachttijd als ik nu getattooeert wilde worden, kon het binnen 4 weken en als ik door Ben geholpen wilde worden, dan moest ik tot maart wachten. Nu belde ik net terug of ik alvast een afspraak kon maken, kreeg ik (denk ik) zijn vader aan de telefoon, kreeg in een keer een amerikaanse/nederlandse man aan de telefoon
en ik moest met een halfuurtje even terugbellen
Jinte schreef:Sorry lieveli, weet niks voor je. Heb je zelf niet een motto, of iets wat je wel eens tegen jezelf zegt om jezelf een egoboost te geven?
Donderdag ga ik voor m'n tattoo.. Ben nu al zenuwachtig, ben heel benieuwd..!
MarcoBorsato schreef:Willen jullie me helpen? Ik wil op mijn borstbeen een zin in spiegelbeeld, klein lettertype, iets wat me een egoboost geeft. Maar ik weet niet zo goed wat, ik wil geen hele lange zin. Heeft iemand een idee?