Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

elmo1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 11:21

ik loop deze week steeds s' avonds na tien uur, gisteren was het zelfs dan nog super warm,
nu 2 daagjes rust en maandag weer een nieuwe week, ik ga vrijdag op vakantie en neem mijn schemaatje mee :o

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 11:28

Bom, is het dicht en heb je nog gelopen?
amazone, lekker gelopen?

Ik ga maandag weer, vandaag een avonddienst en morgen mag ik de nacht in en overdag vind ik het te warm om te lopen nu... Nog een weekje en dan vertrek ik lekker naar Bali en ik denk niet dat ik daar ga lopen hoor hahahahha...!!!

hetbommeke

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 15:17

:n niet gelopen, is nog niet dicht. maar al was 't dicht, 't is mij te warm hoor.

en wat een fanatiekelingen :D hebben jullie geen last van muggen 's avonds rond 10 uur? hier word je lek geprikt rond dat tijdstip :(

fijne vakanties allemaal!!!! Hier nog 4 weken 8-) Aankomend weekend ook al een "beetje" vakantie, kids gaan 3 nachtjes bij oma logeren. Heerlijk! 3 nachtjes is meer dan genoeg, daarna ga ik ze weer missen ;(

SheridaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 15:25

Het is mij ook te warm, en 's avonds te benauwd! Ik loop om de dag en dan staat mijn wekkertje om 7u.. Is even doorbijten, ben geen ochtendmens namelijk.

Ik moet ook nog 4 weken tot mijn vakantie.

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 18:35

Bom, dat is niet leuk!!! En idd het is ook veel te warm... :(
Gaat het wel al iets beter met de wond?

In de avond heb ik ook altijd veel last van muggen, bah! Ben ook altijd de pineut haha!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 22:41

Ja hoor hij gaat lekker, voel me weer helemaal de "oude" :j

Vandaag een 2e hands Barefoot Cheyenne opgehaald, sta te popelen om 'm uit te proberen. Heb er nu een Massimo Trail opliggen maar hij loopt toch echt veel lekkerder op een boomloos.

En ik heb hier een bibberrrrrrrrr en hijg hijg puf puf hondje want..... 't onweert ;( heeeeeeeuuuuuul sielugh

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 09:04

Mooi zo Bom dat het goed gaat :)
Ah arm hondje :(:)

Ik zat vanmorgen om half 7 op t paard :+
Misschien vanavond even hardlopen :)

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 09:42

Aw Bom, wat een weer was 't ook he.. Hier was Deventer op Stelten, hele happening maar door 't weer een grote chaos. Aan de andere kant ook wel weer sfeervol :+

Goed zeg Rosa! Ik wacht met paardrijden tot de avond :)

Net gelopen, was killing! M'n normale rondje al afgesneden en de helft gewandeld. Scheenbenen waren echt niet grappig meer..
Nike plus was wel geweldig! :D

SheridaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 10:03

Heb ook al gelopen Assepoetster ik dacht na die onweer zal het nog wel een beetje koel zijn. Helaas!!
Maar die Nike plus set heb je wel snel binnen zeg..

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 10:10

Met woef weten we altijd wanneer het gaat onweren, die zit al bijna onder het laminaat als het in Maastricht rommelt :D

Assepoetster, ik zou even rustig aan doen, desnoods een week niet lopen en dan langzaamaan weer oppakken, anders heb je kans dat je straks voor langere tijd niet meer kunt lopen. En oefeningen zoals op je hakken lopen afgewisseld met op je tenen lopen, 30 stappen tenen, 30 stappen hakken zijn heel goed. Verder met je rug tegen een deur of muur gaan staan en je voeten iets verder ervan af, zodat je benen schuin naar beneden gaan en dan tenen optrekken zodat je op je hakken steunt en weer neerzetten, een stuk of 30 keer achter elkaar. En dezelfde positie en dan tenen optrekken en 30 tellen vasthouden.

En da's snel dat je die Nike+ al in huis hebt.

In oktober mag ik een nieuwe foon uitzoeken, zat dus te denken aan de iPhone omdat je daar de app Runkeeper op kunt zetten, na het lopen kun je dan precies zien waar je hebt gelopen, hoe hard en hoe lang etc. Maar pfoe dat kreng is best duur. Nu zag ik dat Nokia ook zo'n soort app/ovi heeft, dus ik denk dat het maar een Nokia wordt, hopelijk krijg ik die graatiessjjj bij mijn abo 8-)

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 10:22

Vrijdag besteld, zaterdag in huis, topservice! :D

Oh dat zijn goede oefeningen, doe ik dat wel een weekje in plaats van lopen. Krijgt 't paard wel even wat meer aandacht :+

Op een nokia ook joh? Mag je mij vertellen waar hihi :):)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 10:46

In de ovi store van nokia en dan de sports tracker. schijnt erg goed te zijn las ik op i-net, geen idee nog, hoop je in oktober meer te kunnen vertellen :D maar als jij voor die tijd m ff uittest dan weet ik vast of het wat is. hij kan niet op alle nokia's dus weet niet welke jij hebt. maar dat staat ook op de site.

en waar heb jij je nike+ besteld dan?

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 11:22

Heb Nokia E71 maar moet hm nog even laten repareren :+
Zal eens even kijken dan!

Ehm bij Ipodhoes.nl :):)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 11:28

OK, thanks, ga zo eens even kijken wat ze allemaal hebben. Moet even sparen, ben even blut na het zadel gekocht te hebben.

En hij kan op een E71, net gekeken. Wat heb je er mee gedaan, mobieltjes kunnen niet zwemmen hè?! :+

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 11:33

Kan moeilijk zeggen dat ik dat niet wist, maar hij heeft toch gezwommen ja :=

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 11:43

:roll: wat zei die: blub? voortaan eerst zwembandjes omdoen bij je foon, misschien helpt dat :')

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 12:05

Runkeeper heb je ook voor android telefoons. Lijkt trouwens behoorlijk op iphone het android systeem.
En Android staat op een heleboel telefoons tegenwoordig grote kans dat je die ook gratis bij je abbo krijgt :)
http://runkeeper.com/android

Marloessjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 12:32

Ah, een hardloop topic. Wist niet dat die er was?? Nou ik meld me dan maar even, als dat mag :o

Ik ben sinds 3 weken nu aan het hardlopen en wonder boven wonder kan ik nu al 15 minuten volhouden. Terwijl de eerste kee dat ik ging joggen was ik na 500 meter al uitgeput :') Ik begin het zelfs echt leuk te vinden...alleen met het hete weer kan je beter maar wat vroeger..

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 12:42

Over een paar dagen mag ik weer eens wat gaan proberen. Mocht 2 weken niet sporten, omdat mijn spataders ingespoten zijn. Morgen mogen de 2 paar kousen uit, die ik de afgelopen 2 weken 24 uur/dag moest dragen. Geloof me, dat is geen pretje geweest.

SheridaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 12:48

Welkom Marloessjee! Het begin gaat inderdaad vrij snel, daarna wordt het wat lastiger vaak..

Jeetje Nikka dat geloof ik, sowieso lijken die kousen me niet erg prettig. Maar met deze temperaturen helemaal niet, nee.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 20:06

Nikka, niet de beste tijd van het jaar om met die kousen te moeten lopen :n Wat zal jij blij zijn morgen *\o/*

Welkom Marloesjeeeeeeee!

Nicky mijn foon ondersteunt geen Android :n 't Is maar een simpele voor alleen bellen en sms-en.

Zo lekker voor de buis zitten, ik zeg 2-0 voor NL :j

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 20:15

Kan je wel zeggen, was echt afzien. En jeuken die krengen, met name 's nachts. Maar goed morgen is het leed geleden.

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 20:34

niet gelopen! :o vanmorgen vroeg willem gereden,en zelfs dat was al veel te heet!
en gisteren avond onweerde het te hard,en nu ben ik alleen thuis,de kids liggen al op bed,en vriend lief is voetballen kijken.
morgen ochtend zet ik de wekker op 6 uur! en ga dan lopen! s'avonds gaat bijna niet meer lukken nu ik weer in het zadel zit.

het zou morgen middag/avond weer erg slecht weer worden he? mag nog best wat regen vallen hoor!
alleen mogen de bomen wel blijven staan. :+

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 21:32

Spannende wedstrijd.... :j

Ik ga morgenochtend nog even lopen... :D

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 06:35

ik ga NU lopen. :D