Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Issy schreef:Onassa schreef:Ik zat vanavond ook alweer bij de huisartsenpost.
Heb weer een mega ontsteking in mijn lies zo groot als een tennisbal en toen ik de soep aan het opwarmen was ging ik bijna van mijn graat.
Nu dus weer een penecillinekuur en een verdovings zalf rijker.
Betreft het een ontsteking of een cyste? Wat voor een kuur heb je gekregen? vervelend zeg, klinkt erg pijnlijk, hoop dat het snel weer over gaat! Sterkte!
Onassa schreef:Ik zat vanavond ook alweer bij de huisartsenpost.
Heb weer een mega ontsteking in mijn lies zo groot als een tennisbal en toen ik de soep aan het opwarmen was ging ik bijna van mijn graat.
Nu dus weer een penecillinekuur en een verdovings zalf rijker.
Issy schreef:Betreft het een ontsteking of een cyste? Wat voor een kuur heb je gekregen? vervelend zeg, klinkt erg pijnlijk, hoop dat het snel weer over gaat! Sterkte!
Onassa schreef:Onassa schreef:
Ik zat vanavond ook alweer bij de huisartsenpost.
Nu dus weer een penecillinekuur en een verdovings zalf rijker.Issy schreef:Betreft het een ontsteking of een cyste? Wat voor een kuur heb je gekregen? vervelend zeg, klinkt erg pijnlijk, hoop dat het snel weer over gaat! Sterkte!
Hey Issy,
Zie pb
HUH?
Issy schreef:Ik heb waarschijnlijk lyme opgelopen in 1999, ben in 2007 ziek geworden, en zit nu 15 maanden in de ziektewet, ik was bedlederig met verlammingsverschijnselen, ik boek wel vooruitgang, heb gisteren mijn 2e halve werkdag gehad, ben dus rustig weer aan het opbouwen. Ik ben nog niet genezen, maar al veel beter dan dat ik was. Ik verwacht dat ik rond augustus nog meer opgeknapt ben, en mogelijk echt van de co-infecties af te zijn. (lyme is al vanaf juni niet meer meetbaar).
PintoNatal schreef:Kan het trouwens ook dat moest het nu zo zijn dat ik echt vn de lyme af ben dat ik over zoveel jaar er ineens weer last van krijg of is weg weg?