Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 12:27

Voor een 120 grams set ca €30,55. Maar het hangt er vanaf wat je betaald hebt ivm de dollarkoers. Daar nemen ze 19% btw van + 12,50 inklaringskosten.

Anders als ze al twee keer aangeboden hebben moet je ze wss van het postkantoor halen en daar betalen.
Of geld geven aan je buren en dan een briefje op de deur met: Bij de buren afleveren + betalen ofzo?

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 12:28

Dan wacht ik wel op het briefje dat ie bij het postkantoor ligt :j

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 12:29

Ja of een briefje ophangen op de deur met iets avn: Direct aanbieden bij postkantoor ipv aan de deur ivm afwezigheid?

Want anders bieden ze ze morgen aan, ben je er niet, bieden ze ze dinsdag pas aan, ben je er weer niet, kan je ze pas woensdag ophalen!

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 13:07

Dat is een slimme inderdaad!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 19:17

_Lotte schreef:
Mmh, ik zit nogsteeds de hele tijd met die Luxy's in mijn hoofd :')
Alleen ik heb zooooveel twijfels, dat ik bang ben dat ik het straks niet mooi vind en ik er niks mee doe.

Dadelijk is dat haar veel mooier van kleur dan mijn eigen haar, of is mijn eigen haar doffer ofzo. Of dadelijk blijft het niet zitten (heb heel dun/stijl haar).
Ook ben ik bang dat je een overgang gaat zien, en als ik dat ook maar enigszins zie doe ik ze echt niet in.. :Y) twijfeltwijfeltwijfel!

Je kunt ook goedkoper remy hair kopen :j
Ik heb nog geen 30 euro betaald voor 90 gram 20 inch. remy human hair, bodywave.
Als dat bevalt kun je altijd nog Luxy's kopen (hoewel ik van mening ben dat het puur een merk is waar je voor betaalt).

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 19:48

Waar heb jij dat haar gehaald dan :) ?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 20:06

Nou ik denk niet dat je daar puur voor het merk betaald Quellian ;) .

Dit fenomeen zie je eigenlijk alleen bij merken die iedereen wilt, die dus veel naamsbekendheid hebben en een statusverhogend effect bij gebruik.
Dit alles heeft Luxy niet. Het is niet heel bekend, het heeft geen grote naamsbekendheid, niet iedereen wil perse Luxy haar en je krijgt nou ook niet direct status als je Luxy's op je hoofd hebt.
Daarnaast is het haar wel van hele, hele goede kwaliteit. :)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 20:16

Ik zag dat alle garnier in de aanbieding is bij de kruitvat, en aangezien ik mijn extensions nog moet ontkleuren en dan moet verven ga ik morgen maar even wat pakken halen :D
En dan volgend weekend ofzo maar even der in zetten :D

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 20:22

Liins, ik bestel clip ins etc. altijd via Ebay, alleen wax extensions bestel ik van een merk :)
Clip ins hebben over het algemeen minder te lijden onder het dragen dan 'vaste' extensions.

Focussed, Luxy's IS een merk, of het statusverhogend voor iemand werkt is aan de persoon zelf. Maar feit is dat Luxy's het haar op dezelfde plek inkoopt en het slim verkoopt. Ze hebben gelijk hoor, maar het is ook aan de consument om te bepalen of ze met of zonder merk kopen, zoals met zoveel dingen. Het is niet per definitie beter haar, snappelevous? :)
Je ziet bij de vaste extensions (en weaves) ook namen voorbij kopen als SoCap, EuroSoCap, Great Lenghts, Balmain, etc.. Daarvoor betaal je meer dan voor het haar bij de Toko, bij wijze van.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 20:25

Luxy is een merk ja, maar overdreven meer boven de inkoopprijs verkopen zie je eigenlijk alleen bij statusverhogende en gewilde merken. Het bedrijf weet dat het het toch wel gekocht wordt ondanks dat je een paar tientjes extra betaald die zich niet terug vertalen in betere kwaliteit.
En ja ik weet dat er geen correlatie is tussen prijs en kwaliteit maar aangezien ik zelf weet hoe mijn Luxy's zijn en ik ook weet wat ik ervoor betaald heb kan ik alleen maar zeggen dat het een hele goede deal is ;)
Ik vind persoonlijk 80 euro voor 120 gram van hun haar echt niet duur :) . Ik heb tot op heden nog geen beter haar gevonden en gevoeld. En heb veel vriendinnen met vaste extensions die alles duur erin laten zetten (oa So Cap e.d.)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 20:28

Focussed, ik heb heel geen zin om discussie aan te gaan, ga dus ook niet in op je laatste post :) Ik geef deze tip mee aan mensen die er belang bij hebben :) Heb je dat niet, prima, dan laat je het waaien.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 20:30

Waar wringt de schoen Quellian? Ik snap niet waarom je zo bits moet eindigen :) ?

En mensen mogen jouw tips natuurlijk opvolgen. Tis maar net wat je belangrijker vindt: Of je kwalitatief heel goed haar hebt of dat je weinig geld eraan wilt spenderen.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 20:53

Focussed schreef:
Tis maar net wat je belangrijker vindt: Of je kwalitatief heel goed haar hebt of dat je weinig geld eraan wilt spenderen.

En het kan ook in een, dat geef ik hier aan :) Dus zoals in het geval van Liins (dat ze niet weet of ze het haar vaak zal gebruiken) zijn er goede, goedkopere alternatieven.
Geen wringende schoen hoor en zeker geen bits einde, gewoon mijn mening en ik stel het altijd erg op prijs als die niet wordt weerlegd :)
Je kunt mijn post ook negeren, want zoals je kunt zien was mijn reactie naar Liins toe.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 22:06

owjee ik zit met een dilemma

ik heb nu al een paar maanden die socaps waxjes in het blond.
alleen als ik het net 1 dag vergeet met wassen of ik stijl het dan is het best vet, en dan zie je heel snel die waxjes zitten aan de zijkant (heb daar ook niet zo super veel dekhaar).

ik heb van me zelf donkerblond haar , dus moet het best wel vaak blonderen omdat me haar gewoon super snel groeit (nu in +_ 3 maanden al ruim 2a3cm gegroeid)

nu zit ik dus te denken of steeds gewoon blonderen en iets sneller wassen (was het nu om de 3 a 4 dagen ) maar wil het ook niet elke dag wassen omdat het dan nog sneller vet word en elke dag moet stijlen en vind het dan ook sneller vet worden(omdat je toch met je handen dan door je haar gaat)

of misschien eens een keer voor een hele andere kleur gaan en een stukje donker,maar heb dan geen idee hoe dan die waxjes of die dan dekkend blijven of dat ze dan juist nog meer zichtbaar worden?

of misschien kijken of ik met 3 verschillende kleuren (coupsel... kom even niet op de naam haha) het probleem verhelp en dat dan ook de uitgroei minder zichtbaar steeds is en de waxjes

wie kan mij helpen en weet misschien een goeie tip voor me

ben zelf al lange tijd blond en nooit een andere kleur meer geweest dus heb geen idee meer die andere kleuren allemaal

HELP!!!!

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 00:31

Coupe soleil bedoel je haha :P

Ik weet het ook niet! Misschien heeft Nikita tips.. Ik heb ook geen idee of de waxjes meekleuren namelijk als je het verft?

Mijn eigen haar is sowieso snel vet.. Erg irritant! Dus ben over gegaan op siliconen vrije shampoo enzo. Heb nu verschillende merken geprobeerd, beviel opzich wel goed, maar toch bleef mijn haar de laatste tijd vet? Daar baalde ik dus van.. En was vorige week het haar van een vriendin aan het krullen, die heeft echt geweldig zacht haar, met een super glans.. En die gebruikt gewoon Andrelon..

Dus ik heb gister gezondigd, en gewassen met Herbal.. :o En m'n haar is niet vet meer..
Ik zit in een dilemma hahaha. :P

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 01:08

DeadxStar schreef:
Coupe soleil bedoel je haha :P

Ik weet het ook niet! Misschien heeft Nikita tips.. Ik heb ook geen idee of de waxjes meekleuren namelijk als je het verft?

Mijn eigen haar is sowieso snel vet.. Erg irritant! Dus ben over gegaan op siliconen vrije shampoo enzo. Heb nu verschillende merken geprobeerd, beviel opzich wel goed, maar toch bleef mijn haar de laatste tijd vet? Daar baalde ik dus van.. En was vorige week het haar van een vriendin aan het krullen, die heeft echt geweldig zacht haar, met een super glans.. En die gebruikt gewoon Andrelon..

Dus ik heb gister gezondigd, en gewassen met Herbal.. :o En m'n haar is niet vet meer..
Ik zit in een dilemma hahaha. :P

Ik voel me gevleid, hahahaha :o

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 02:11

Hahaha, ja maar je hebt hardstikke zacht haar :P Bizar gewoon.. _O-

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 02:33

Heeft iemand trouwens ervaring met deze krultang??

http://www.kijkshop.nl/product/32308/48 ... ang-2332e/

Afbeelding

Voor gewone krullen blijf ik mn stijltang gewoon gebruiken.. Maar daar kan je geen grote, grove krullen mee maken. Vandaar dat ik zo'n dikke wil, en over babyliss ben ik erg tevreden, allebei mn stijltangen zijn ervan..
Dus ben benieuwd naar deze krultang :P

Ben trouwens ook wel heel benieuwd naar die ionische haarborstels! Iemand daar al ervaring mee?

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 11:14

Ik zit er aan te denken om deze extensions van ebay te kopen:

http://cgi.ebay.nl/New-22-inches-110g-1 ... 2225wt_671

Vind alleen 22 inch wel een beetje lang, dus ga er dan denk ik wat afknippen.. Beetje jammer dat dat de vorige keer nogal mislukt is en alles schots en scheef zat :p

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 13:16

Kun je het niet door een kapster laten bijknippen , Undefined?
Ik laat mijn clip ins altijd snijden door mijn moeder als ik ze in heb. (moeder en ik zijn kapster)
Even een ietwat pijnlijk klusje af en toe, omdat ze wel eens iets te hard aan een clipje trekt, maar het resultaat is heel mooi en ze kan op die manier ook de voorste matten mooi rond meesnijden zodat het beter bij mijn haar past.

Ik heb nu clip-ins van 20 inch, maar als ik ze krul worden ze iets korter en vind ik de lengte eigenlijk wel gaaf zo.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 13:36

haha ja dat bedoelde ik , kon niet op de naam komen hoe je het schrijft.

ik weet dat de waxjes zo wie zo niet mee kleuren heb me eigen haar al moeten verven in de tussen tijd en zit er alweer aan te komen :(
ik dacht misschien weten jullie het ,maar word dan even nikita een mailtje sturen hopen dat zij het weet voor me

want vind het nog zonde om ze eruit te halen, ben der nog steeds blij mee, op dan dat je me waxjes nu een beetje begint te zien als ik het vast heb , los gelukkig nog niet

ok ik gebruik palmolive die roze voor me haar te wassen ,maar denk dat ik ook weer ga over stappen naar andrelon dat vond ik zelf ook wel goed

herbal heb ik nog nooit gebruikt is dat ook lekker dan ?
ik heb vorige keer wel met headensolders gewassen dat vond ik ook wel goed
(en ja bijna alle shampoo s zijn niet goed voor je, maar ja is met deo enz ook zitten ook kankerverwekkende stoffen in )

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 17:22

Ja ik heb nu voor t eerst herbal gebruikt, de roze (straight nog iets ofzo :P )
En die ruikt heerlijk.. en mn haar was gelijk niet vet meer..

Dus misschien blijf ik dan bij herbal als het blijft bevallen, ik baal er gewoon zo van dat die siliconen vrije shampoo niet zo werkt als dat ik gedacht had. Maargoed, misschien moet ik dan ook een ander merk proberen.. (Yes to carrots?)
Heb nu 3 verschillende merken geprobeerd, maar mn haar werd weer super snel vet.

De dag dat ik mn extensions liet zetten ook. Ik netjes mn haar gewassen (alleen shampoo uiteraard), en droog geföhnd. En gelijk was het toch weer wat vet? Zei Nikita ook. Echt raar als je het net gewassen hebt.. (En uiteraard zat er verder niets in mn haar qua product)

Welk merk gebruik jij, focussed?

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 17:46

ok das wel heel snel ja

ik heb het pas met 3 dagen dat het vet begint te worden en meestal was ik het de 4de dag zeg maar, tenzij ik niet naar buiten hoef dan wacht ik nog een dagje
want volgens mij hoe meer je het wast hoe sneller het vet word

en ook als je veel met je handen door het haar gaat , dan komt er een bepaalde ''stof'' in je haar van je handen af weet niet meer precies hoe dat zit

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 18:07

Afwisselend Yes to carrots en L'oreal Nature!

Bevalt me super :j

shantal: Als je met je handen door je haar gaat komt sowieso het sebum (talg/huidvet) van je handen in je haar + dat je je eigen sebumaanmaak op je hoofd stimuleert.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:02

Ja klopt, ik was het ook niet elke dag ofzo. Ik was het normaal ook meestal na 4 dagen.
Maar nu was het gewoon steeds vet.. Dus had geen zin meer in die shampoo's :P

Oke, dan ga ik ook maar is Yes to carrots proberen! :j