Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Lotte schreef:Mmh, ik zit nogsteeds de hele tijd met die Luxy's in mijn hoofd![]()
Alleen ik heb zooooveel twijfels, dat ik bang ben dat ik het straks niet mooi vind en ik er niks mee doe.
Dadelijk is dat haar veel mooier van kleur dan mijn eigen haar, of is mijn eigen haar doffer ofzo. Of dadelijk blijft het niet zitten (heb heel dun/stijl haar).
Ook ben ik bang dat je een overgang gaat zien, en als ik dat ook maar enigszins zie doe ik ze echt niet in..twijfeltwijfeltwijfel!
Focussed schreef:Tis maar net wat je belangrijker vindt: Of je kwalitatief heel goed haar hebt of dat je weinig geld eraan wilt spenderen.
DeadxStar schreef:Coupe soleil bedoel je haha
Ik weet het ook niet! Misschien heeft Nikita tips.. Ik heb ook geen idee of de waxjes meekleuren namelijk als je het verft?
Mijn eigen haar is sowieso snel vet.. Erg irritant! Dus ben over gegaan op siliconen vrije shampoo enzo. Heb nu verschillende merken geprobeerd, beviel opzich wel goed, maar toch bleef mijn haar de laatste tijd vet? Daar baalde ik dus van.. En was vorige week het haar van een vriendin aan het krullen, die heeft echt geweldig zacht haar, met een super glans.. En die gebruikt gewoon Andrelon..
Dus ik heb gister gezondigd, en gewassen met Herbal..En m'n haar is niet vet meer..
Ik zit in een dilemma hahaha.