Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ikbenellie schreef:Zo, ik zie dat ik al een week niet meer geweest ben. (gelukkig gaat het topic niet meer zo hard als eerst) dus zal even reageren.
MissCharlie Welkom. Ik ben ook nog niet zo 'oud' 23 jaartjes jong En zo lang is het niet dat je thuis zit hoor..Voor een burnout staat gemiddeld een jaar en moet zeggen dat ik ook al aardig op weg ben.. Al wilde ik dat in het begin ook niet zien.. Ik zit nu ook vanaf februari thuis, heb van april/mei t/m eind juli wel op therapeutische basis gewerkt, maar zit nu sinds aug weer thuis, wegens geen werk.. Ik hoop in febr weer een studie te gaan doen..
Echte vrienden zijn ook degene waar je écht wat aan hebt! 'Nepvrienden' kosten je alleen maar energie. Dus koester je echte vrienden en laat degene die jou niet willen begrijpen vooral lekker links liggen, al is dat wel moeilijk..
Hier gaat het de afgelopen dagen beter. Voel me al een paar dagen goed.![]()
Ik heb sinds deze week een nieuw paardje erbij en ik moet zeggen dat ik er stiekem een stuk vrolijker door ben. Ik betrap mezelf erop dat ik zing in de wei en geniet van haar lieve koppie.. Beetje verliefd stiekem..(jaja er komt weer wat gevoel vrij.. ) Hopelijk gaat het me een hoop positieve energie geven..
Vandaag had ik gesprek bij het uwv. Aardige man, fijn gesprek. Hij vind dat ik over 8 weken weer fulltime kan werken..![]()
Dus dan stopt mijn uitkering, tegelijk met het einde van mijn therapie.. en moet ik gaan soliciteren.. Dus ik hoop er over 8 weken ook echt aan toe te zijn om weer fulltime te gaan werken..
Het klinkt ergens als een opluchting, alsof die man nu op papier gezet heeft dat ik over 8 weken weer helemaal 'beter' ben. Ik weet zelf natuurlijk ook dat dat niet zo makkelijk gezegd is, maar zou het zo graag willen geloven, hoop dat ie gelijk heeft en dat ik ook echt in staat ben een fulltime baan aan te kunnen dan..
ikbenellie schreef:Echte vrienden zijn ook degene waar je écht wat aan hebt! 'Nepvrienden' kosten je alleen maar energie. Dus koester je echte vrienden en laat degene die jou niet willen begrijpen vooral lekker links liggen, al is dat wel moeilijk..
krackertje schreef:MissCharlie, ik ben zelf van de categorie ouwe taarten maar kwam toevallig vandaag in gesprek met iemand die vooraan in de 20 zit en ook burn out is.
Erg veel herkenning aan beiden kanten, het gaat dus over leeftijdsgrenzen heen, we waren beiden blij om elkaar zo te spreken, daar zullen zeker nieuwe gesprekken op volgen.
bobomelo en Lieszje, in tegenspoed leer je pas je echte vrienden kennen, wij hadden er een hoop maar er zijn er maar een paar overgebleven na het ziek worden van mijn man, nu ik burn out ben dunt het nog verder uit en blijven de echte over.
Echte vrienden passen bij iedere fase van je leven, al het andere spul is en zou toch maar tijdelijk zijn.
Ik heb tot nu toe maar 2 x iets gepost in dit topic nl. in het begin van mijn burn out en enige tijd daarna. Ik vindt het lastig om over dit soort dingen iets te vertellen, ik weet dat het zo is maar wil er zo min mogelijk bij stil staan.
Ik ben sinds kort weer voor een paar uurtjes op het werk en ben daar erg blij mee, ik heb gelukkig een werkgever die er alle tijd aan geeft en een bedrijfsarts die luistert en ruimte durft te geven maar ook evengoed die ruimte weer intrekt, kortom...ik mag echt niet klagen, dat is misschien ook wel de reden waarom ik niet vaak hier post.