Ik meld me hier ook. Ik ben sinds kort aan het proberen af te vallen. Ik was altijd erg dun en kon alles eten wat ik wilde zonder een grammetje aan te komen. Nu heb ik gewoon mijn normale eetpatroon en de kilo's vliegen eraan. Mijn moeder noemde me zelfs 'stevig'.. Ik wil echt héél graag naar mijn oude figuur terug. Ik ben nu 1.67 en weeg 64 kg.Een beetje een ideetje van mijn dag:
O: 2 broodjes aardbeien
T: Liga
L: 2 broodjes worst
T: 1 broodje worst
A: Wat salade met aardappelpuree en een kipburger
Ik heb vooral moeite met niet te veel eten. Ik kan eigenlijk wel 5 boterhammen op. Mijn probleem is voornamelijk veel eten, gezond eten doe ik wel, ik snoep/snack amper, maar ik heb zo ontzettend vaak honger. Ik hoop dat ik hier wat motivatie vind
. 

. We kunnen elkaar de hand schudden! Ik vind je schema er behoorlijk goed uitzien eigenlijk. Wel proberen om tussendoor een stukje fruit te eten, anders krijg je helemaal geen fruit binnen op een dag! Verder (als ik moet muggenziften): gehakt is niet de meest magere vleeskeuze.. geen probleem voor eens een keer natuurlijk, maar wel zoveel mogelijk proberen om de magere vleessoorten eruit te kiezen!
Maar ik ga denk ik straks wel even 40 minuten Zumba-en, voel me gewoon schuldig om dat eten. Heb 'maar' 4 kleintjes op maar toch eet ik het liefst altijd gekookte aardappelen, groente en mager vlees. Nouja, morgen weer en de rest van het weekend.