SAKKIA schreef:Sorry
Oh ik heb mijn enkelbanden een keer geschuurd toen ik op vakantie in een kuil stapte terwijl ik naar een groepje leuke jongens zwaaideZooooo charming
![]()
Volgens mij ben jij een beetje een doos...

Maar... doe enorm pijn he?!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tita schreef:als je wedstrijden loopt of wil lopen moet je bij alles kunnen rennen bij 30 graden wordt de wedstrijd vaak afgelast maar 25 graden is zeer goed te doen als je getraind bent
Pebblesther schreef:_Rosa schreef:
Ziet schapen en paarden aan de kant die schreeuwen dat je het kunt
WhahahahaHelaas is het enige wat ze doen mij nakijken en denken: welke gek gaat er nu hardlopen
Tenminste zo ziet het er wel eens uit van die paarden die mij verbaasd nakijken
SAKKIA schreef:Sorry
Oh ik heb mijn enkelbanden een keer geschuurd toen ik op vakantie in een kuil stapte terwijl ik naar een groepje leuke jongens zwaaideZooooo charming
![]()
Pebblesther schreef:Lopen op een loopband lijkt mij sowieso wel saai eigenlijk. Als ik hier in de buurt ga lopen loop ik langs de weilanden, kom ik schaapjes en paardjes tegen die mij aanmoedigen en voor ik het weet ben ik dan weer thuis.
patos schreef:Hebben jullie ook zo'n last van vliegjes en mugjes? Was net op weg en toen had ik al een beestje in mijn linkeroog en halverwege stikte ik bijna in een mugje
Mirkim schreef:[
Hebben jullie dit ook met hardlopen? Ik heb inspanningsastma, maar al die pufjes e.d. gebruik ik niet. Misschien toch maar een keer langs dokter om dat weer te kopen.
Ik heb mezelf trouwens ook beloofd dat wanneer ik les 8 uitgelopen heb,ik nieuwe hardloopschoenen van mezelf mag kopen!Ben benieuwd of dit gaat lukken!!!