Dank je wel voor je reactie pollewoppy! Het is inderdaad heerlijk om puur lichamelijk actief te zijn. Dan vergeet ik alles gewoon even. Vandaag best wel een redelijke dag gehad eigenlijk. Hoe was jullie dag??
Heb ook veel geleerd weer deze week over de ademhaling. Was er echt teveel mee bezig en aan het opletten hoe ik aan het ademhalen was. Je vergeet dat het vanzelfsprekend is dat je ademt en denkt daar normaal gesproken nooit over na. Ben gisteren bij de fysiotherapeut geweest voor ademhalingstechnieken, wat hij me verteld is eigenlijk heel simpel maar helpt me wel. Je hersenen geven signalen af die het moment van in- en uitademen bepalen. Dus als je inademt komt je buik naar voren en kun je wachten tot je een signaal krijgt om weer uit te ademen. Enz. enz. Heel simpel maar wel bruikbaar.
Het is inderdaad oneerlijk dat sommige mensen in een keer alles op hun dak krijgen en dat het maar door blijft gaan. Lijkt dan ook of dat het altijd dezelfde mensen zijn die alle ellende voor hun kiezen krijgen. Ze zeggen weleens alle ellende komt in een keer….
Ik herken het ook zeker dat het iets is waar je al langer mee loopt. Je lichaam geeft volgens mij al veel vaker signalen af dat er iets niet goed zit. Zelfs al heb je vroeger al eens hetzelfde meegemaakt, het gebeurt je toch weer. Ongelooflijk denk je dan. Geloof er wel in dat je er weer sterker uitkomt.
Pilipa wat voor reis heb je gemaakt? Ben wel nieuwsgierig.
Hoop dat we allemaal een goed weekend mogen hebben! Succes in ieder geval allemaal. We gaan er weer voor, morgen is een nieuwe dag met nieuwe kansen.