Xyris schreef:Ik werk in een hondenuitlaatservice en in de (o.a.) afwas in de horeca, dus mijn nagels hebbenwel wat te verduren, ook heb ik dat de witte rand (bij alle nagels) niet in een mooi half maantje oevrloopt, nee, het gaat in golven, ziet er niet uit...
snap wat je bedoeld, dat heb ik ook wel eens (bij een enkele vinger). Wat ik dan doe lijkt een beetje op het terug duwen van de nagelriemen, maar dan onder je nagel.
Weet niet zo goed hoe ik het anders moet uitleggen.. je moet het wel voorzichtig doen natuurlijk, dat je niet iets scheurt (iiiiiiiiiiiiiiieeee!)
Meestal is 1 a 2 x bij mij genoeg en blijft het in een mooie ronding staan.
hope it helps
@ laura: thanks voor de tip, heb inmiddels contact met haar gehad.
@keetie: moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet stuk van ben. De kleuren combi is gewoon niet mijn ding, maar zoals gezegd smaken verschilllen;)
Als ik je een kleine tip mag geven over de algemene verzorging (dus even buiten de kleuren combi om), het zal al een stuk netter tonen als je je nagelriemen eerst in de nagel olie zet en ze naar achteren duwt en na het lakken even met een watten staafje met nagellakremover de lak die op de nagelriemen is gekomen verwijdert.
Hoop dat je mijn ongevraagde advies niet negatief opvat, het is absoluut niet mn bedoeling iemand af te zei*en. 
PS: verder vind ik dat je de zilveren french-tip wel strak hebt getrokken, nice!
Laatst bijgewerkt door Showpony op 18-09-09 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt