19LindA83 schreef:@Talonius: Ik weet niet wat voor werk je doet, maar over het algemeen valt het wel mee het gezeik... Tegenwoordig zijn er ook zoveel mensen met een tattoo..
Ik werk bij de Rabo, op de communicatie, cooperatie & marketing. Zit wel regelmatig met klanten aan tafel, maar dat zijn voornamelijk mensen van verenigingen/stichtingen die een samenwerking willen aangaan (sponsoring) voor evenementen en jeugdtoernooien etc. Kwa klanten valt het dus reuze mee, maar de bank is bij ons in de regio toch nog wel een tikkeltje conservatief
Maar 2 initialen door elkaar heen, zonder verdere poespas erbij valt volgens mij niet zo heel erg op en anders koop ik wel een breed horloge wat ik naar mn werk om kan doen
Ik heb nml vanaf het begin geroepen dat ik hem op mn pols wilde en tot heden heb ik nog geen andere plek gevonden en ik ben ook nog steeds niets leuks tegengekomen wat ik dan evt. op mn schouderblad zil zetten met daarin de intialen verwerkt. Ik heb al een tattoo bij mn lies, dus ik wil gewoon helemaal blij zijn met de plek waar de volgende mag komen!!