Het ligt aan mezelf, ik 'kapte' het gesprek af omdat mn vriendin hier zat, eigenlijk moet ik dat niet doen want dan pas ik me weer aan aan ander. Nu zit ik ermee. Wil hem nog wel emailen maar die kijkt hij pas morgenmiddag weer.
Pollewoppy
Geplaatst: 23-08-09 19:10
Ben je nu dan ook 'boos' op jezelf, omdat je eigenlijk niet voor jezelf koos maar voor je vriendin? Dat zou ik dan hebben namelijk. Wel balen dat je er voor nu niks aan kunt doen..
koi
Geplaatst: 23-08-09 19:16
Ik baal er wel van dat ik het zo heb aangepakt en dat hij precies belde in dat halfuurtje/uurtje dat zij hier was, weet wel dat ik hem morgen ook weer hoor maar zeker na zo'n dag als gisteren had ik hem liever wat langer gesproken. Er is nu niks meer aan te doen dus ik moet me erbij neerleggen. Het praat gewoon niet lekker als er iemand bij zit.
Dat kan ik me goed voorstellen. Daarom mag je er nu ook best even van balen. Heb je verder niet iets wat je even afleiding bezorgd? Misschien dat je anders in het rotgevoel blijft hangen.
koi
Geplaatst: 23-08-09 19:27
Ga nu even met de hond wandelen, even naar buiten daarna kom ik hier weer rond hangen. Gelukkig hoef ik op maandag niet te werken.
PW, lekker getennist? Met de hond wandelen was geen succes. Omdat de kerk net uitkwam besloot ik nog even een stukje om te lopen, toen kreeg ze van die vervelende "knoraanvallen", weet niet precies hoe het heet of wat het is. Maar dan kan ze niet meer lopen en knort ze, haar oren gaan in der nek, tanden komen wat bloot, geen prettig gezicht. Ben een aantal keer gestopt en voorzichtig verder gelopen want ik kan haar niet dragen, daar is ze te groot voor, we zijn thuis gekomen en nu ligt ze lekker. Weet niet of deze aanvallen ook samenhangen met haar epilepsie? Phoe, dat spanningen laden zich zo weer wel op. Normaal had ik mn vriend gebeld om ons op te halen maar dat ging nu niet, voelde me weer wel even alleen.
Pollewoppy
Geplaatst: 23-08-09 21:37
He CIV wat rot. Denk je even lekker afleiding te hebben door met de hond te gaan lopen, krijg je dit. Dat is wel even flink balen. Kan goed begrijpen dat je je even heel alleen voelde.
Wij hebben even getafeltennist. Was wel grappig, alleen kreeg ik last van druk op mijn borst. Begreep niet zo goed waarom, misschien omdat ik al een beetje moe ben. Verder kon ik er geen reden voor bedenken en ik heb er maar niet al te veel aandacht aan geschonken.
Met mijn vriend ook nog goed gepraat. Het viel hem op hoe erg ik op mezelf af gaf tijdens het tennissen. Ik ben erg streng voor mezelf als ik een fout maak en vind een misslag van hem 'heel normaal' en 'erbij horen'. Mezelf sta ik het niet toe om fouten te maken. Minder streng worden voor mezelf is wel iets wat ik moet leren en voor bewustwording was het goed om het er even over te hebben.
Net hebben we samen een foto van de hond uitgezocht. Die gaan we op canvas laten afdrukken voor in de woonkamer. Was wel gezellig om dat samen te doen. (CIV Hoop niet dat je het heel vervelend vind dat ik vandaag steeds vertel over hoe leuk en goed het is met mijn vriend. Als je dit vervelend vind moet je het gewoon zeggen oke?!)
koi
Geplaatst: 23-08-09 21:44
PW, is toch alleen maar goed dat het beter met je gaat, ben blij voor je en dat meen ik. Dat minder streng voor jezelf zijn zul je ook nog wel leren, alles op zn tijd, je bent je er al van bewust, dat is een goed begin. Wat leuk dat jullie samen een foto uit hebben gezocht, duurt het lang voordat die thuis is?
Ik voel me nogsteeds niet zo, last van warme gloed op mn borst? geen idee wat het is maar het voelt of ik er dampo op heb gesmeerd. Morgen weer een dag, hoop dat die beter verloopt dan vandaag want dit was niet ideaal ook al is het best goed verlopen, waren gewoon wat vervelende dingen.
_Pilipa_
Geplaatst: 23-08-09 21:46
Hey hallo meiden,
Even eerst sorry dat ik niet reageer in julie topics, wil nog even voor de meelezers weg blijven zal niet echt veel zin hebben vrees ik , maar voor de nieuwe zoekers blijf ik even schuil...
Maar alsnog even\
Angela wat zijn jullie een intensief stel samen, ziet er zo ontspannen uit jullie 2.
Pw Je hond is echt een schat zeg, zo leuk dat je hem nog een lekker huis geeft hijlijkt zo tevreden! En die kittens geweldig...
Civ wat jamme rvan je gesprek met je vriend, dan denk je even niet na , en nu zit je ermee, lastig om ervan af te komen. Raar ook van de hond, weet niet of dat er mee te maken zou kunnen. Morgen even op het gemak je vriend bellen en dan even bij praten.
Pw Jij hebt zo te horen fijne dagen achter de rug met je vriend. goed om te lezen! en niet zo streng wezen voor jezelf, nergens voor nodig!
koi
Geplaatst: 23-08-09 21:53
Hoe is het met jou? Ik moet wachten tot mn vriend mij belt, kan hem helaas zelf niet bellen. Hoop dat hij morgen op zijn gemak kan bellen, dat weet je ook nooit. Het is even alles bij elkaar en niemand op bij uit te huilen.
Pollewoppy
Geplaatst: 23-08-09 21:55
6 werkdagen. Ik ben echt heel benieuwd hoe die wordt. Hebben al meer canvas in huis, dus denk dat het wel heel gaaf wordt.
CIV: Hoop ook voor je dat morgen een wat betere dag wordt Pas goed op jezelf en luister naar je lichaam. Doe lekker rustig aan morgen, ik denk dat je het nodig hebt
Pilipa: Hoe gaat het met jou dan?
koi
Geplaatst: 23-08-09 21:57
Gelukkig gaat het met jou goed PW, daar moet je je ook niet schuldig over voelen, dat is alleen maar mooi, ik gun het je!
Morgen komt mijn moeder lunchen en een afspraak bij de psych. verder niks. Wil wel proberen nog iets thuis te doen want ik wil het husi schoon hebben voor mn vriend terug komt, nog 4 weken dus dat gaat al opschieten. Daarnaast kan het wel helpen om bezig te zijn, dan gaat de tijd wat sneller.
_Pilipa_
Geplaatst: 23-08-09 22:00
JA stom dat ik zeg jij bellen, wij kunnen papa ook niet bellen, mag ook niet ze controleren volgens mij alle oproepen, meid ik denk dat ik wel eens jou op kom, kunnen we samen even huilen.. Vidn zo vervelend voor je dat je alleen bent nu.
Ik heb het hele weekend met mijn beste vriendin leuek dingen gedaan, vandaag heel de dag op strand, daarna naar de wok , was even nodig voor ons, even dagje weg. Ben na het afscheid van mijn ouders lekker daarheen gegaan en dat was goed! Dus ik lig voldaan op de bank, morgen werken en 2 zware gesprekken voor de boeg , hoop dat dan alles duidelijk is.
Anoniem
Geplaatst: 23-08-09 22:00
CIV: Meiske, gaat het wel een beetje? Ik heb het idee dat het echt niet lekker gaat momenteel en ik maak best zorgen om je. Is het misschien allemaal wat teveel geweest? En een nieuwe job, en je vriend moeten missen?
PW: Ik ben echt trots op je! Jullie hebben samen heerlijk genoten, en dat is echt fijn!
@ Pilipa: Wat lekker zo'n weekendje. Ook genoten dus. Fijn om te horen. Goed dat je afleiding gezocht hebt. Spannend morgen de gesprekken. Ik zal aan je denken!
@ Angela: Hoe gaat het met jou?
_Pilipa_
Geplaatst: 23-08-09 22:05
Vind zo raar als jullie pilipa zeggen haha ff wennen
koi
Geplaatst: 23-08-09 22:06
Pilipa (moet ook nog wennen), 2 zware gesprekken? Is dat over je 'nieuwe' job? Gelukkig heb je een goed weekend gehad, wees zuinig op je vriendin! Zeker in het begin vond ik het lastig dat ik hem niet even kon bellen of smsen, nu ben ik er wel meer aan gewend maar als er iets gebeurt dan mis je het toch. We moeten misschien eens afspreken, bij jou of bij mij
Angela, hoe is het met jou? Met mij gaat het even niet zo, denk zelf dat het komt omdat ik weer een paar nachten slecht geslapen heb, daar kan ik niet tegen. Die aanval van gisteren blijft ook wat in mn gedachten hangen en dan loopt het vandaag niet zoals ik zou willen, moet me er misschien niet druk om maken maar ik kan het dan weer niet loslaten.
_Pilipa_
Geplaatst: 23-08-09 22:09
Ja was echt even lekker zo, na het eten vrijdag ben ik ook gelijk naar stal gegaan, voeld eme zo alleen en zaterdag was dan uitzwaaien , kon niet meer dus ook weer gelijk naar stal, moest echt even wat anders doen, dus mijn weekend was een goeie afleiding!
ANgela ind hoe is het met jou?
Pollewoppy
Geplaatst: 23-08-09 22:11
Haha, ik moet er ook aan wennen
CIV: Loslaten is ook moeilijk. We wéten vaak wel wat we moeten doen (of niet moeten doen), maar dat is zo makkelijk gezegd he? Hopelijk slaap je vanacht goed en voel je je dan morgen weer wat beter. Maar pas goed op jezelf. Ik maak me ook wel een beetje zorgen om je.
@ Pilipa: Ik merk ook dat afleiding een 'goed medicijn' is.. Op dagen dat ik weinig te doen heb en dus weinig afleiding, voel ik me vaak een stuk minder. Veel te veel tijd om na te denken en te piekeren.
_Pilipa_
Geplaatst: 23-08-09 22:12
oh dames ikkom zo terug even accu zoeken, .... anders val ik weg
Anoniem
Geplaatst: 23-08-09 22:13
Opzich gaat het wel redelijk hier, al ben ik nog niet helemaal de spanning van afgelopen week te boven.
Maar sinds gisteren gaat het goed, Garuna was namelijk geweldig. Ik wil dit goede gevoel graag vasthouden, maar dat geeft ook weer druk. Daarom ben ik een beetje afwezig hier..
koi
Geplaatst: 23-08-09 22:15
Lief dat jullie je zorgen maken, doet me ergens wel goed, weten dat jullie met me meeleven. Soms krijg ik tranen in mn ogen van jullie berichtjes. Zou willen zeggen dat het niet nodig was maar het gaat gewoon even wat minder hier, maar dat mag, we hebben allemaal onze ups en downs, zal weer wel goed komen. Heb net al 2 paracetamol ingenomen tegen de pijn op mn borst en ik hoop ook dat ik wat slaap. Slapen lukt meestal wel maar dan zonder nachtmerries. Ik voel me ook vaak minder als ik niks gedaan heb of niemand gezien heb, die dag maar soms kan ik me er niet toezetten wat te gaan doen.
Angela, fijn dat het redelijk goed met jou gaat. Geeft niks als je hier even wat minder bent, je moet doen waar jij je goed bij voelt, dat is het belangrijkste.
Angela: Wat CIV al zegt: Doen wat goed voelt Fijn dat Garuna zo goed ging en je een goed gevoel gaf. Het is je meer dan gegunt!!!
CIV: Ik herken dat wel. Soms is het gewoon lekker om een dagje niks te plannen, want als je alles vol plant, ga je ook weer over al je grenzen. Nadeel is inderdaad dat je dan minder afleiding hebt. Soms vind ik het lastig om daar een goede balans in te vinden.
koi
Geplaatst: 23-08-09 22:20
Dat herken ik ook PW, wanneer doe je het goed. Niks doen is niet goed maar een hele dag bezig zijn ook niet. Morgen moet het wel lukken, mn ma komt een uurtje en dan naar de psych. is niet al te druk. Heb jij morgen weer therapie?