Ik moet, ik moet, ik moet afvallen. Gisterenavond wezen shoppen, overal hangt al weer najaarskleer in de winkels en ik pas mijn korte broeken niet. Loop ik in Tunesie in een lange broek
Bijna alleen nog maar najaarskleding jah..... De korte broeken die ik tegen kwam, waren maatje 34, 36 of 44, 46
kebie
Geplaatst: 07-08-09 11:59
Jaaa, de uitverkoop is weer bijna achter de rug. Misschien morgen nog even naar de Bijenkorf als het wat minder warm is. Heb nu in ieder geval maar een tweetal korte broeken van "mijn" merk op marktplaats gekocht. Want ik moet ook nog op vakantie en dan toch liever niet in een lubberbroek
MamaMiesje
Geplaatst: 07-08-09 11:59
@Miep: Ik zeg-->de schaar En anders: bij Wehkamp enzo hebben ze nu megakortingen bij de laatste zomerdingen. Koop je toch nog ff 1 of 2 korte broekies?
Ik heb 2 korte broeken (waarvan 1 een beetje te warm is), en een jurkje en dat was het wel. Ik zal eens kijken of ik nog wat leuks (en goedkoop!) zie op wehkamp ofzo
Mizoan
Geplaatst: 07-08-09 12:14
Ik heb al amper lange broeken die ik nog pas Ja spijkerbroeken.... elke keer koop ik weer een spijkerbroek
Het is een paar kilo's en dan kan ik ze wel aan. Heb nog 2 maanden dus vanaf maandag echt vol er voor gaan
Nee ik ben meteen gestraft. Heb nu een stukje pinda tussen het draadje achter mijn tanden (restant van het beugeltijdperk). En dat krijg ik pas weer weg als ik thuis bij de tandenstokers ben... reuze irritant...
CoSa
Geplaatst: 07-08-09 14:03
Ben helemaal blij! Mijn BMI zit nu officieel onder de 30, namelijk 29,8. Ben nog lang niet klaar maar gaat de goede kant op. Ik heb trouwens nog een vraagje: ik wil proberen om ongeveer een halve kilo per week af te vallen, is dit verantwoord of verlang ik teveel van mezelf per week?
Verder heb ik ongeveer een maand geleden een nieuw korte broek gekocht en deze is me nu alweer te groot.
Mizoan
Geplaatst: 07-08-09 14:04
Bonechi_ schreef:
Nee ik ben meteen gestraft. Heb nu een stukje pinda tussen het draadje achter mijn tanden (restant van het beugeltijdperk). En dat krijg ik pas weer weg als ik thuis bij de tandenstokers ben... reuze irritant...
CoSa: Netjes hoor Officieel geen obesitas meer, maar overgewicht. Halve kilo per week is niet teveel hoor! De meeste hier nemen 1kg per week aan als richtlijn, geloof ik
Ik ging ook een halve kg per week........ nu per maand lijkt het wel.
Vandaag heb ik het voor mezelf verziekt! Lekker op het terras een tournedos met frietjes gegeten (zonder saus dan wel) en witte chocolademousse!
Hadden vandaag gesprekken met de makelaar en hypotheker, duurde heel lang, was allemaal onwijs spannend en na afloop vielen we om van de honger! Toen maar op het terras neergestreken om de boel even goed te laten bezinken en daar maar gegeten en mensen gekeken!
Morgen weer goed aan de slag!
Martine
Geplaatst: 08-08-09 14:21
Ik lees dat het met een aantal niet zo gaat als dat jullie zouden willen. Gaat vast straks weer helemaal goedkomen
MamaMiesje: Ik ben wel benieuwd hoeveel punten zo'n zak is Volgens mij eet je dan nooit meer m&ms! Haha. CoSa: Wat goed zeg !! En dan maar iets minder snel!
Hier gaat het nog goed. Zit eigenlijk nu de hele tijd rond hetzelfde gewicht En eigenlijk hoeft er ook niet meer vanaf. Een kilo zou leuk zijn, maar wat mij betreft is het goed zo Heb 2 weken terug gewinkeld, en veel nieuws gehaald! Uiteraard in een kleinere maat *Oh wat erg *