Mag ik blij zijn dat mijn beide navelpiercings nog steeds zitten?

En de MD's zijn ook nog rustig *klopt af* al was ik een paar dagen geleden wel ineens mijn sterretje kwijt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:xxriiannee schreef:Ik heb 3 en halve week geleden mijn navelpiercing late zetten.
nu komt er steeds een klein beetje pus uit.
is dat normaal?
weet je nog dat we je gewaarschuwd hadden omdat je hem 2x per dag aan het wassen was, ik zei toen nog dit ga je snel merkengaat vanzelf over, laat hem veel met rust
lor1_1984 schreef:Weet ik, maar heb tot nu toe niks ernstigs gehad, op een lichte ontsteking en wat littekens na.
En ja, ik ben eigenwijs.
lor1_1984 schreef:Weet ik, maar heb tot nu toe niks ernstigs gehad, op een lichte ontsteking en wat littekens na.
En ja, ik ben eigenwijs.
pharagirlke schreef:lor1_1984 schreef:Weet ik, maar heb tot nu toe niks ernstigs gehad, op een lichte ontsteking en wat littekens na.
En ja, ik ben eigenwijs.
jouw lichaam hoor. Maar een bloedvergiftiging is echt niet ondenkbaar in zo'n gevallen... Zeker niet bij katten, ze moeten maar de foute muis vermoord hebben net voor dat ze hun nagel in jouw tiet steken.
Korleon schreef:Ik heb kleiner staafje, zelf ingezet!!!zelf erin gezet... eerste half uur lukt niet en net had ik m binnen twee minute!
lor1_1984 schreef:Maar dat risico loop je ook als je er geen staafje in steekt, sterker nog, dan wordt het risico groter omdat het wondje zich aan de buitenkant afsluit, met staafje minder.