[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vivian_ve

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:14

okee bedankt voor de reacties! ik ga er nog eens even goed over nadenken Tong uitsteken

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:17

ach de pijn hoort erbij!

Ik ben zeer benieuwd hoe goed ik de micro dermals ga voelen Haha!

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:19

Klijntjuh schreef:
Yellomofoon schreef:
ik had enkele weken geleden hier gepost dat ik een tepelpiercing zou laten zetten maar dit moet spijtig genoeg uitgesteld worden omdat ik het komende jaar nog vaak onder de scanner zal moeten en dan heb ik nog echt geen zin om steeds een nog niet genezen tepelpiercing uit te doen. Boos!

Ja precies, bij mij heeft het bijna een jaar gedaan over het genezen!
Maar is het niet een optie een plastic piercing in te doen? Knipoog

aaah daar had ik nog niet aan gedacht!
zal er eens een nachtje over slapen, bedankt!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:28

ik heb een hele tijd een plastic (flexibel ook) tongpiercing in gehad, zat zelfs heel fijn. Misschien inderdaad eens navragen of dat wel mag tijdens een scan Knipoog

Dan zet je hem gewoon een tijd voor de scan (anderhalve maand ofzo) dan doe je daarna de plastic in Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:02

bioplast mag Ja Ik mocht zowel navel als die in mijn oor rustig inhouden. Zolang het geen metaal is mag het.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:05

hoe zit het dan met md's als je onder de scanner moet ?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:11

Titanium is normaal niet magnetisch... Lachen Piercings kunnen ook van titanium zijn maarals het uit kan, en het lijkt op metaal, dan moet het uit van de verplegers omdat die machines een heule hoop geld kosten en ze het risico niet willen nemen dat jij het fout hebt. Lachen

Als het metaal magnetisch is wordt het nl zonder pardon uit je lichaam gerukt en schiet het tegen de (vrij fragiele) wand van de scanner.... Lachen Niet alleen slecht voor de scanner, maar jij zit ook nog eens met een aardig pijnlijke wonde. Lachen

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:14

dat klinkt niet echt vriendelijk Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:16

nee, daarom dat ze er dus voorzichtig mee zijn Lachen maar puur theoretisch gaan MD's dus niet reageren in zo'n scanner. Lachen

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:22

ik hoop het maar Haha!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:23

dan maar hopen dat ik niet onder een scanner hoef Haha!

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:24

ik ook niet

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:31

Ik denk niet dat als het niet uit kán, het uit met als je zegt dat het echt titanium is.... Een beetje verpleger hoort te weten dat dat niet magnetisch is. Clown

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:32

ik denk dat die dokters het wel weten, anders ga ik naar een ander ziekenhuis Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:33

Een beetje verpleger weet niks over piercings en laat je alles eruit halen. Nagelbijten / Gniffelen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:36

Zit je daar met je tiet tegen de wand van de scanner ROFL ROFL
*beelddenkt*
Hum Bloos

Vriendinnetje van mij moest met een borstverkleining echt álles uit. Tong, rook, tragus, weet ik allemaal niet wat die had. Rook heeft ze daarna ook echt uit gelaten, ze was hem zat. Tong hebben ze toen voor de tijd dat het duurde een plastic buisje door heen gestoken, die kon ze daarna weer in. Maar die moest dus echt alles uit.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:37

Dan ben ik de juiste verplegers tegen gekomen Haha! Bij mij werd nl netjes gevraagd of het er eventueel uit kon.

Berdien: denk eerder dat je piercing er alleen tegen hangt Huilen van het lachen Misschien nog met een stukje afgescheurde tepel oid (even beetje luguber maken Schijnheilig )

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:40

Berdien, ik moest toen ook alles uit! Mocht zelfs geen plastic/silicone staafjes in .. gelukkig waren mijn gaatjes nog open naderhand ..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:42

Dat is wel heel luguber phara :') brrrrr %)

Zij mocht nog zo'n plastic buisje, dus geen piercing, in haar tong houden omdat die zo snel dicht gaan.
Zelf hoop ik voorlopig niet op de foto/onder het mes te hoeven, mijn rook kan nog lang niet uit :=

Ik vertrek zaterdag samen met Zwartwitje om 6 uur richting Eindhoven en dan om half tien richting Londen, dus een fijn weekend allemaal, scheur niks uit en bevries niet :'), tot woensdag! :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:42

Bij mij moest ook alles eruit... en daardoor wil ik nu opnieuw een labret laten zetten. Knipoog

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:44

Ik heb voor m'n MRI-scans ook altijd alles uitgemoeten.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:45

Irritant... Nee ik mocht rustig bioplast in houden. Moet wel zeggen, had hij gezegd dat alles uit moest had ik me gewoon omgedraait. Doei! Nu, ik had die optie, (twas niet levens noodzakelijk dat ik die scan onderging. Knipoog )niet iedereen heeft die natuurlijk...

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 23:47

Anthea schreef:
Een beetje verpleger weet niks over piercings en laat je alles eruit halen. Nagelbijten / Gniffelen

Ja of ze laten je alles inhouden en zeggen op het moment zelf dat alles eruit moet Clown
Ik moest half augustus geopereerd worden en heb een aantal dagen van tevoren gebeld wat ik in kon houden en wat eruit moest, mocht alles in houden. Toen ik daar kwam werd me toch vriendelijk verzocht alles eruit te halen, met name mijn tong, zou uit kunnen scheuren met het intuberen. Was een flinke kluif om dat ding er zo ff 123 uit te halen (was met een tang vast gedraaid), maar was achteraf wel blij toen ik hoorde dat ze me 2x hebben moeten intuberen.

Dat puff-verhaal van Klijntjuh herken ik! Ben een keer flink blijven hangen, gelukkig niets uitgescheurd, maar let nu wel op met douchen. Doet verrekte zeer!

En voor degene die de tepelpiercing wil laten zetten... als ik jou was, dan zou ik wel even wachten tot na de scan. Ik heb na 2 weken staafjes in mijn tepels gedaan (waren ringetjes gezet), deed allemaal geen zeer, maar rechts is gaan ontsteken en is een jaar ontstoken gebleven nadat ik er een plastic staafje in heb gehad (was m'n piercing kwijt en moest er toch iets in doen).

Labret doet volgens mij niet zo vreselijk veel pijn, maar wat is pijn? Mijn ex heeft er eentje van mij gekregen en die trok wit weg, maar zei achteraf dat het goed meeviel. Ik heb een piercing boven m'n lip en dit heeft me geen pijn gedaan (alleen blijf ik nog weleens met m'n tand achter het achterkantje hangen).

Heeft iemand hier trouwens ervaring met retainers? Ik heb ze besteld omdat ik een baan heb waarbij ik bij de meeste opdrachten geen piercings mag dragen, maar ik vraag me af of je ze echt niet ziet...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 23:50

geen ervaring mee maar ben wel benieuwd naar jouw ervaringen er mee, voor welke piercings bestel je ze?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 23:55

Tong (maar daarvan ben ik niet zo bang dat ie gezien wordt) en monroe. Wenkbrauw en neus haal ik er gewoon uit, die groeien niet zo snel dicht.

Maar het is met name voor de monroe dus...